- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- יונדאי טוסון ו-מיצובישי אקליפס קרוס
השוואה בין יונדאי טוסון ו-מיצובישי אקליפס קרוס
מאפיינים
יונדאי טוסון ו-מיצובישי אקליפס קרוס
תיבת הילוכים
רובוטי
אוטומטית
מספר הילוכים
7
הנעה
קדמית
4x4
מהירות מרבית
201 קמ"ש
162 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
8.8 שניות
10.9 שניות
קיבולת מיכל דלק
62 ליטר
43 ליטר
משקל עצמי
1 429 ק"ג
1 985 ק"ג
משקל כולל
2 100 ק"ג
2 425 ק"ג
אורך
4 500 מ"מ
4 545 מ"מ
רוחב
1 865 מ"מ
1 805 מ"מ
גובה
1 650 מ"מ
1 685 מ"מ
בסיס גלגלים
2 680 מ"מ
2 670 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 615 מ"מ
1 545 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 622 מ"מ
1 545 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
1 577 ליטר
672 ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 756 ליטר
1 149 ליטר
רדיוס הסיבוב
10.92 מ'
10.6 מ'
גודל הגלגל
215/65 R17
235/55 R18
235/50 R19
235/55 R18
235/50 R19
225/55 R18
טעינה מלאה בבית
350
טעינה מלאה בעמדת טעינה
50
בתוך העיר
6.4 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
6 ליטר
צריכה ממוצעת
7.2 ליטר
6.1 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
פליטת CO2
130 ג'/ק"מ
142 ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין
Plug-in היבריד
קיבולת סוללה
13.8 קוט"ש
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
קדמי, רוחבי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
1598 סמ"ק
2359 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
4
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
10.5
12
קדח / מהלך
75.6 × 89 מ"מ
88 x 97 מ"מ
הספק מירבי
180 (132 ) 5500
188 (138 ) 4500
מומנט מירבי
270 1500-4500
199 4500
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק
מרווח גחון
170
204
רמת גימור
יונדאי טוסון ו-מיצובישי אקליפס קרוס
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
מערכת התרעת נוכחות נוסעים במושבים האחוריים
מערכת בקרת הטיה
התרעת תנועה חוצה מלפנים
מערכת למניעת התנגשות
USB
Bluetooth
12V
Carplay
Android Auto
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
רמקולים
6 רמקולים
6 רמקולים
מושב אחורי מתקפל
משענת ראש אחורית שלישית
תאורת אווירה דקורטיבית
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
חימום הגה
הגה מצופה עור
סאנרוף
גג פנורמי
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
כוונון חשמלי במושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד
ריפוד מושבים דמוי עור
חימום מושבים קדמיים
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח
הגה כוח
חיישני חניה אחוריים
חיישני חניה קדמיים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מחשב דרך
לוח מחוונים דיגיטלי
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מערכת Start-stop
הפעלה מרחוק
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
בלם יד חשמלי
פקדי העברת הילוכים על ההגה
גגון
עיצוב חיצוני
פנסים קדמיים
פנסי LED
אורות יום
חיישן אור
חיישן גשם
פנסי ערפל
מגבים לפנסים קדמיים
מערכת נגד סנוור HBA
אורות בלימה דינמיים
קוטר
R17
R17
חומר
סגסוגת
סגסוגת
תמונות
יונדאי טוסון
מיצובישי אקליפס קרוס
השוואה של יונדאי טוסון עם רכבים אחרים
השוואה של מיצובישי אקליפס קרוס עם רכבים אחרים
היום למכירה
יונדאי טוסון, 2021
₪ 115 000
יונדאי טוסון, 2024
₪ 189 900
יונדאי טוסון, 2017
₪ 69 900
יונדאי טוסון, 2024
₪ 189 900
יונדאי טוסון, 2021
₪ 124 000
יונדאי טוסון, 2021
₪ 149 995
יונדאי טוסון, 2020
₪ 101 325
יונדאי טוסון, 2020
₪ 115 100
יונדאי טוסון, 2016
₪ 62 000
מיצובישי אקליפס קרוס, 2022
₪ 118 000
יונדאי טוסון, 2017
₪ 82 500
יונדאי טוסון, 2016
₪ 82 000
יונדאי טוסון, 2017
₪ 74 000
יונדאי טוסון, 2018
₪ 92 900
יונדאי טוסון, 2022
₪ 149 900
יונדאי טוסון, 2016
₪ 69 000
יונדאי טוסון, 2006
₪ 15 000
יונדאי טוסון, 2018
₪ 88 500
יונדאי טוסון, 2022
₪ 137 000
יונדאי טוסון, 2016
₪ 75 000
השוואת רכבים דומים ליונדאי טוסון ו-מיצובישי אקליפס קרוס
יונדאי טוסון ו-מיצובישי אקליפס קרוס הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין יונדאי טוסון לבין מיצובישי אקליפס קרוס תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.