1. ראשי
  2. השוואה בין מכוניות
  3. יונדאי טוסון ו-פורד קוגה

השוואה בין יונדאי טוסון ו-פורד קוגה

יונדאי טוסון ‏2020. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 4 דור
יונדאי טוסון
מ- ₪ 106 000
פורד קוגה 2019. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 3 דור
פורד קוגה
מ- ₪ 71 900

מאפיינים

יונדאי טוסון ו-פורד קוגה

תיבת הילוכים
רובוטי  
תיבת הילוכים רציפה  
מספר הילוכים
7  
הנעה
קדמית  
קדמית  
מהירות מרבית
201   קמ"ש
200   קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
8.8   שניות
9.2   שניות
קיבולת מיכל דלק
62   ליטר
54   ליטר
משקל עצמי
1 429   ק"ג
1 773   ק"ג
משקל כולל
2 100   ק"ג
2 320   ק"ג
אורך
4 500   מ"מ
4 535   מ"מ
רוחב
1 865   מ"מ
1 856   מ"מ
גובה
1 650   מ"מ
1 760   מ"מ
בסיס גלגלים
2 680   מ"מ
2 690   מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 615   מ"מ
1 562   מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 622   מ"מ
1 565   מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
1 577   ליטר
556   ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 756   ליטר
1 478   ליטר
רדיוס הסיבוב
10.92   מ'
גודל הגלגל
215/65 R17
235/55 R18
235/50 R19
 
225/65 R17  
צריכה ממוצעת
7.2   ליטר
1.4   ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6  
יורו 6  
פליטת CO2
130   ג'/ק"מ
32   ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין  
Plug-in היבריד  
קיבולת סוללה
14.4   קוט"ש
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי  
קדמי, רוחבי  
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)  
הזרקה ישירה (ישר)  
נפח מנוע
1598   סמ"ק
2488   סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו  
לא  
פריסת צילינדרים
בטור  
בטור  
מספר צילינדרים
4  
4  
שסתומים לצילינדר
4  
4  
יחס דחיסה
10.5  
13  
קדח / מהלך
75.6 × 89   מ"מ
89 x 100   מ"מ
הספק מירבי
180 (132 ) 5500
225 (165 ) 6250
מומנט מירבי
270 1500-4500
210 4500
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמים אחוריים
דיסק  
דיסק  
מרווח גחון
170

רמת גימור

יונדאי טוסון ו-פורד קוגה

כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילה מרכזית
אימובילייזר
חיישן תזוזה
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט  
בקרת שיוט אדפטיבית  
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
מערכת התרעת נוכחות נוסעים במושבים האחוריים
מערכת בקרת הטיה
התרעת תנועה חוצה מלפנים
מערכת ניהול יציבות הרכב
מערכת למניעת התנגשות
USB
Bluetooth
12V
Carplay
Android Auto
AUX
תפעול קולי
צליל
מערכת שמע  
מערכת שמע  
רמקולים
6 רמקולים  
מושב אחורי מתקפל
משענת ראש אחורית שלישית
תאורת אווירה דקורטיבית
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
ידית הילוכים מצופה עור
הגה מצופה עור
גג פנורמי
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושב הנהג
כוונון גובה של מושבים קדמיים
 
מושב נהג עם כוונון חשמלי
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד  
ריפוד מושבים משולב  
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח  
הגה כוח אקטיבי  
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית  
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית  
מחשב דרך
לוח מחוונים דיגיטלי
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מערכת Start-stop
הפעלה מרחוק
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
בלם יד חשמלי
מראות מתקפלות
גלגל חלופי מוקטן
גגון
פנסים קדמיים
פנסי LED  
אורות יום
חיישן אור
חיישן גשם
בקרת אורות אוטומטית
מערכת תאורה אדפטיבית
פנסי ערפל
מערכת נגד סנוור HBA
קוטר
R17  
R18  
חומר
סגסוגת  

תמונות

יונדאי טוסון
פורד קוגה

השוואה של יונדאי טוסון עם רכבים אחרים

השוואה של פורד קוגה עם רכבים אחרים

השוואת רכבים דומים ליונדאי טוסון ו-פורד קוגה

יונדאי טוסון ו-פורד קוגה הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין יונדאי טוסון לבין פורד קוגה תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.