1. ראשי
  2. השוואה בין מכוניות
  3. פורד ריינג'ר ו-איסוזו דימקס

השוואה בין פורד ריינג'ר ו-איסוזו דימקס

פורד ריינג'ר ‏2021. מרכב, צורה. טנדר תא כפול, 4 דור
פורד ריינג'ר
מחיר לא נקבע
איסוזו D-מקס ‏2019. מרכב, צורה. טנדר תא כפול, 3 דור
איסוזו דימקס
מ- ₪ 74 000

מאפיינים

פורד ריינג'ר ו-איסוזו דימקס

תיבת הילוכים
אוטומטית  
ידני  
מספר הילוכים
10  
6  
הנעה
4x4  
אחורית  
מהירות מרבית
180   קמ"ש
קיבולת מיכל דלק
80   ליטר
76   ליטר
משקל עצמי
2 331   ק"ג
2 055   ק"ג
משקל כולל
3 230   ק"ג
3 050   ק"ג
אורך
5 370   מ"מ
5 265   מ"מ
רוחב
1 918   מ"מ
1 870   מ"מ
גובה
1 884   מ"מ
1 790   מ"מ
בסיס גלגלים
3 270   מ"מ
3 125   מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 570   מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 570   מ"מ
רדיוס הסיבוב
12.9   מ'
גודל הגלגל
255/65 R18  
265/60 R18  
צריכה ממוצעת
8.5   ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 4  
יורו 6  
סוג מנוע
דיזל  
דיזל  
מיקום המנוע
קדמי, אורכי  
קדמי, אורכי  
נפח מנוע
1996   סמ"ק
1898   סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו  
טורבו  
פריסת צילינדרים
בטור  
בטור  
מספר צילינדרים
4  
4  
שסתומים לצילינדר
4  
4  
יחס דחיסה
16  
15.9  
קדח / מהלך
84 x 90   מ"מ
80 × 94,4   מ"מ
הספק מירבי
205 (150 ) 3750
163 (120 ) 3600
מומנט מירבי
500 1750-2000
367 2000 – 2500
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
מתלה אחורי
תלוי עם בולם זעזוים  
תלוי עם בולם זעזוים  
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמים אחוריים
דיסק עם אוורור  
תוף  
מרווח גחון
240

רמת גימור

פורד ריינג'ר ו-איסוזו דימקס

כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
כרית אוויר לברכי הנוסע
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילת דלתות אחוריות
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה היקפית 360°
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית  
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת ירידה במורד (HDC)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
מערכת בלימה בטיחותית בתנוע לאחור (SBS-RC)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת עזר לתנועה בפקקים
USB
Bluetooth
12V
Carplay
Android Auto
טעינה אלחוטית לסמארטפון
צליל
מערכת שמע Bang & Olufsen Hi-Fi  
מערכת שמע  
רמקולים
8 רמקולים  
2 רמקולים  
חימום הגה
ידית הילוכים מצופה עור
הגה מצופה עור
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים  
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים דמוי עור  
ריפוד מושבים מבד  
ריפוד התקרה
תקרה מבד שחור  
חימום מושבים קדמיים
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח  
הגה כוח  
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מערכת חניה אוטומטית
מיזוג
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית  
מזגן  
מחשב דרך
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
בלם יד חשמלי
מראה מרכזית עם עמעום אוטומטי
מראות מתקפלות
גלגל חלופי בגודל מלא
מוט גרירה
עיצוב חיצוני
גגון
פנסים קדמיים
פנסי LED
פנסי LED אחוריים
 
אורות יום
חיישן אור
חיישן גשם
קוטר
R18  
R18  
חומר
סגסוגת  
פלדה  

תמונות

פורד ריינג'ר
איסוזו דימקס

השוואה של פורד ריינג'ר עם רכבים אחרים

השוואה של איסוזו דימקס עם רכבים אחרים

השוואת רכבים דומים לפורד ריינג'ר ו-איסוזו דימקס

פורד ריינג'ר ו-איסוזו דימקס הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין פורד ריינג'ר לבין איסוזו דימקס תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.