- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- איסוזו דימקס ו-פורד ריינג'ר
השוואה בין איסוזו דימקס ו-פורד ריינג'ר
פורד ריינג'ר
מחיר לא נקבע
בינתיים אף אחד לא מוכר
מאפיינים
איסוזו דימקס ו-פורד ריינג'ר
תיבת הילוכים
ידני
אוטומטית
מספר הילוכים
6
10
הנעה
אחורית
4x4
מהירות מרבית
180 קמ"ש
קיבולת מיכל דלק
76 ליטר
80 ליטר
משקל עצמי
2 055 ק"ג
2 331 ק"ג
משקל כולל
3 050 ק"ג
3 230 ק"ג
אורך
5 265 מ"מ
5 370 מ"מ
רוחב
1 870 מ"מ
1 918 מ"מ
גובה
1 790 מ"מ
1 884 מ"מ
בסיס גלגלים
3 125 מ"מ
3 270 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 570 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 570 מ"מ
רדיוס הסיבוב
12.9 מ'
גודל הגלגל
265/60 R18
255/65 R18
צריכה ממוצעת
8.5 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
יורו 4
סוג מנוע
דיזל
דיזל
מיקום המנוע
קדמי, אורכי
קדמי, אורכי
נפח מנוע
1898 סמ"ק
1996 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
4
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
15.9
16
קדח / מהלך
80 × 94,4 מ"מ
84 x 90 מ"מ
הספק מירבי
163 (120 ) 3600
205 (150 ) 3750
מומנט מירבי
367 2000 – 2500
500 1750-2000
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
תלוי עם בולם זעזוים
תלוי עם בולם זעזוים
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
תוף
דיסק עם אוורור
מרווח גחון
240
רמת גימור
איסוזו דימקס ו-פורד ריינג'ר
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
כרית אוויר לברכי הנוסע
חיישן עייפות נהג
נעילת דלתות אחוריות
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה היקפית 360°
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת בקרת ירידה במורד (HDC)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
מערכת עזר לתנועה בפקקים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת בלימה בטיחותית בתנוע לאחור (SBS-RC)
USB
Bluetooth
12V
Carplay
Android Auto
טעינה אלחוטית לסמארטפון
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע Bang & Olufsen Hi-Fi
רמקולים
2 רמקולים
8 רמקולים
חלונות חשמל
חימום הגה
ידית הילוכים מצופה עור
הגה מצופה עור
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד
ריפוד מושבים דמוי עור
ריפוד התקרה
תקרה מבד שחור
חימום מושבים קדמיים
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח
הגה כוח
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מערכת חניה אוטומטית
מיזוג
מזגן
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
מראות מתקפלות
מחשב דרך
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מראות צד מתקפלות חשמלית
בלם יד חשמלי
מראה מרכזית עם עמעום אוטומטי
גלגל חלופי בגודל מלא
מוט גרירה
עיצוב חיצוני
גגון
פנסים קדמיים
פנסי LED
פנסי LED אחוריים
פנסי LED אחוריים
חיישן גשם
אורות יום
חיישן אור
קוטר
R18
R18
חומר
פלדה
סגסוגת
תמונות
איסוזו דימקס
פורד ריינג'ר
השוואה של איסוזו דימקס עם רכבים אחרים
השוואה של פורד ריינג'ר עם רכבים אחרים
היום למכירה
איסוזו דימקס, 2012
₪ 70 000
איסוזו דימקס, 2010
₪ 58 000
איסוזו דימקס, 2012
₪ 78 000
איסוזו דימקס, 2008
₪ 29 740
איסוזו דימקס, 2012
₪ 87 000
איסוזו דימקס, 2013
₪ 95 000
איסוזו דימקס, 2020
₪ 149 000
איסוזו דימקס, 2013
₪ 90 000
איסוזו דימקס, 2015
₪ 75 000
איסוזו דימקס, 2011
₪ 58 000
איסוזו דימקס, 2019
₪ 154 000
איסוזו דימקס, 2016
₪ 120 000
איסוזו דימקס, 2016
₪ 95 000
איסוזו דימקס, 2014
₪ 96 000
איסוזו דימקס, 2016
₪ 110 000
איסוזו דימקס, 2013
₪ 90 000
איסוזו דימקס, 2015
₪ 75 000
איסוזו דימקס, 2012
₪ 65 000
איסוזו דימקס, 2013
₪ 93 000
איסוזו דימקס, 2015
₪ 130 000
השוואת רכבים דומים לאיסוזו דימקס ו-פורד ריינג'ר
איסוזו דימקס ו-פורד ריינג'ר הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין איסוזו דימקס לבין פורד ריינג'ר תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.