- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- איסוזו דימקס ו-מיצובישי טריטון
השוואה בין איסוזו דימקס ו-מיצובישי טריטון
מיצובישי טריטון
מחיר לא נקבע
בינתיים אף אחד לא מוכר
מאפיינים
איסוזו דימקס ו-מיצובישי טריטון
תיבת הילוכים
ידני
ידני
מספר הילוכים
6
6
הנעה
אחורית
אחורית
מהירות מרבית
180 קמ"ש
174 קמ"ש
קיבולת מיכל דלק
76 ליטר
75 ליטר
משקל עצמי
2 055 ק"ג
1 900 ק"ג
משקל כולל
3 050 ק"ג
2 920 ק"ג
אורך
5 265 מ"מ
5 225 מ"מ
רוחב
1 870 מ"מ
1 815 מ"מ
גובה
1 790 מ"מ
1 780 מ"מ
בסיס גלגלים
3 125 מ"מ
3 000 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 570 מ"מ
1 520 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 570 מ"מ
1 515 מ"מ
גודל הגלגל
265/60 R18
245/70 R16
בתוך העיר
8.4 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
6.6 ליטר
צריכה ממוצעת
8.5 ליטר
7.3 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
סוג מנוע
דיזל
דיזל
מיקום המנוע
קדמי, אורכי
קדמי, אורכי
נפח מנוע
1898 סמ"ק
2268 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
4
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
15.9
14.4
קדח / מהלך
80 × 94,4 מ"מ
86 × 96.7 מ"מ
הספק מירבי
163 (120 ) 3600
150 3500
מומנט מירבי
367 2000 – 2500
408 1750-2250
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
תלוי עם בולם זעזוים
עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
תוף
תוף
מרווח גחון
240
200
רמת גימור
איסוזו דימקס ו-מיצובישי טריטון
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
חיישן עייפות נהג
נעילת דלתות אחוריות
נעילה מרכזית
אימובילייזר
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת בקרת ירידה במורד (HDC)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
מערכת עזר לתנועה בפקקים
מערכת ניהול יציבות הרכב
USB
Bluetooth
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
רמקולים
2 רמקולים
חלונות חשמל
ידית הילוכים מצופה עור
הגה מצופה עור
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד
ריפוד מושבים מבד
חימום מושבים קדמיים
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח
הגה כוח
מיזוג
מזגן
מזגן
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
מראות מתקפלות
מחשב דרך
מראות צד מתקפלות חשמלית
פקדי העברת הילוכים על ההגה
גלגל חלופי בגודל מלא
חיישן גשם
אורות יום
פנסי ערפל
קוטר
R18
R16
חומר
פלדה
סגסוגת
תמונות
איסוזו דימקס
מיצובישי טריטון
השוואה של איסוזו דימקס עם רכבים אחרים
השוואה של מיצובישי טריטון עם רכבים אחרים
היום למכירה
איסוזו דימקס, 2012
₪ 70 000
איסוזו דימקס, 2010
₪ 58 000
איסוזו דימקס, 2012
₪ 78 000
איסוזו דימקס, 2008
₪ 29 740
איסוזו דימקס, 2012
₪ 87 000
איסוזו דימקס, 2013
₪ 95 000
איסוזו דימקס, 2020
₪ 149 000
איסוזו דימקס, 2013
₪ 90 000
איסוזו דימקס, 2015
₪ 75 000
איסוזו דימקס, 2011
₪ 58 000
איסוזו דימקס, 2019
₪ 154 000
איסוזו דימקס, 2016
₪ 120 000
איסוזו דימקס, 2016
₪ 95 000
איסוזו דימקס, 2014
₪ 96 000
איסוזו דימקס, 2016
₪ 110 000
איסוזו דימקס, 2013
₪ 90 000
איסוזו דימקס, 2015
₪ 75 000
איסוזו דימקס, 2012
₪ 65 000
איסוזו דימקס, 2013
₪ 93 000
איסוזו דימקס, 2015
₪ 130 000
השוואת רכבים דומים לאיסוזו דימקס ו-מיצובישי טריטון
איסוזו דימקס ו-מיצובישי טריטון הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין איסוזו דימקס לבין מיצובישי טריטון תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.