- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- איסוזו דימקס ו-מיצובישי L200
השוואה בין איסוזו דימקס ו-מיצובישי L200
מאפיינים
איסוזו דימקס ו-מיצובישי L200
תיבת הילוכים
ידני
אוטומטית
מספר הילוכים
6
6
הנעה
אחורית
אחורית
מהירות מרבית
180 קמ"ש
174 קמ"ש
קיבולת מיכל דלק
76 ליטר
75 ליטר
משקל עצמי
2 055 ק"ג
משקל מרבי
3 050 ק"ג
2 920 ק"ג
אורך
5 265 מ"מ
5 225 מ"מ
רוחב
1 870 מ"מ
1 815 מ"מ
גובה
1 790 מ"מ
1 775 מ"מ
בסיס גלגלים
3 125 מ"מ
3 000 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 570 מ"מ
1 520 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 570 מ"מ
1 520 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
1 061 ליטר
גודל הגלגל
265/60 R18
205/80 R16
245/70 R16
245/65 R17
245/70 R16
245/65 R17
צריכה ממוצעת
8.5 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
יורו 5
סוג מנוע
דיזל
דיזל
מיקום המנוע
קדמי, אורכי
קדמי, אורכי
נפח מנוע
1898 סמ"ק
2268 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
4
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
15.9
14.4
קדח / מהלך
80 × 94,4 מ"מ
86 × 96.7 מ"מ
הספק מירבי
163 (120 ) 3600
150 (110 ) 3500
מומנט מירבי
367 2000 – 2500
408 1750-2250
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
תלוי עם בולם זעזוים
תלוי עם בולם זעזוים
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
תוף
תוף
מרווח גחון
240
220
רמת גימור
איסוזו דימקס ו-מיצובישי L200
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
חיישן עייפות נהג
נעילת דלתות אחוריות
נעילה מרכזית
אימובילייזר
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת בקרת ירידה במורד (HDC)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
מערכת עזר לתנועה בפקקים
מערכת ניהול יציבות הרכב
USB
Bluetooth
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
רמקולים
2 רמקולים
חלונות חשמל
ידית הילוכים מצופה עור
הגה מצופה עור
משענת יד בין המושבים הקדמיים
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
כוונון גובה של מושב הנהג
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד
ריפוד מושבים מבד
חימום מושבים קדמיים
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח
הגה כוח
מיזוג
מזגן
מזגן
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
מראות מתקפלות
מחשב דרך
גלגל חלופי בגודל מלא
חיישן גשם
אורות יום
פנסי ערפל
קוטר
R18
R16
חומר
פלדה
סגסוגת
תמונות
איסוזו דימקס
מיצובישי L200
השוואה של איסוזו דימקס עם רכבים אחרים
השוואה של מיצובישי L200 עם רכבים אחרים
היום למכירה

איסוזו דימקס, 2023
₪ 235 000

מיצובישי L200, 2010
₪ 20 000

איסוזו דימקס, 2016
₪ 89 900

איסוזו דימקס, 2017
₪ 108 000

איסוזו דימקס, 2012
₪ 65 000

מיצובישי L200, 2019
₪ 119 900

מיצובישי L200, 2011
₪ 30 000

איסוזו דימקס, 2014
₪ 68 000

איסוזו דימקס, 2012
₪ 70 000

מיצובישי L200, 2011
₪ 32 000

איסוזו דימקס, 2010
₪ 58 000

איסוזו דימקס, 2012
₪ 78 000

איסוזו דימקס, 2008
₪ 29 740

איסוזו דימקס, 2012
₪ 87 000

מיצובישי L200, 2012
₪ 35 000

איסוזו דימקס, 2013
₪ 95 000

מיצובישי L200, 2011
₪ 63 000

מיצובישי L200, 2015
₪ 70 000

מיצובישי L200, 2017
₪ 80 000

איסוזו דימקס, 2020
₪ 149 000
השוואת רכבים דומים לאיסוזו דימקס ו-מיצובישי L200
איסוזו דימקס ו-מיצובישי L200 הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין איסוזו דימקס לבין מיצובישי L200 תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.