- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- איסוזו דימקס ו-מיצובישי L200
השוואה בין איסוזו דימקס ו-מיצובישי L200
מאפיינים
איסוזו דימקס ו-מיצובישי L200
תיבת הילוכים
ידני
אוטומטית
מספר הילוכים
6
6
הנעה
אחורית
4x4
מהירות מרבית
180 קמ"ש
174 קמ"ש
קיבולת מיכל דלק
76 ליטר
75 ליטר
משקל עצמי
2 055 ק"ג
1 900 ק"ג
משקל כולל
3 050 ק"ג
2 920 ק"ג
אורך
5 265 מ"מ
5 225 מ"מ
רוחב
1 870 מ"מ
1 815 מ"מ
גובה
1 790 מ"מ
1 775 מ"מ
בסיס גלגלים
3 125 מ"מ
3 000 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 570 מ"מ
1 520 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 570 מ"מ
1 520 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
1 061 ליטר
גודל הגלגל
265/60 R18
205/80 R16
245/70 R16
245/65 R17
245/70 R16
245/65 R17
בתוך העיר
8.4 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
6.6 ליטר
צריכה ממוצעת
8.5 ליטר
7.3 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
יורו 5
סוג מנוע
דיזל
דיזל
מיקום המנוע
קדמי, אורכי
קדמי, אורכי
נפח מנוע
1898 סמ"ק
2268 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
4
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
15.9
14.4
קדח / מהלך
80 × 94,4 מ"מ
86 × 96.7 מ"מ
הספק מירבי
163 (120 ) 3600
150 (110 ) 3500
מומנט מירבי
367 2000 – 2500
408 1750-2250
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
תלוי עם בולם זעזוים
תלוי עם בולם זעזוים
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
תוף
תוף
מרווח גחון
240
220
רמת גימור
איסוזו דימקס ו-מיצובישי L200
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
חיישן עייפות נהג
נעילת דלתות אחוריות
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת בקרת ירידה במורד (HDC)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
מערכת עזר לתנועה בפקקים
מערכת ניהול יציבות הרכב
מערכת בחירת מצבי נהיגה
USB
Bluetooth
12V
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
רמקולים
2 רמקולים
חלונות חשמל
חצאיות צד
ידית הילוכים מצופה עור
הגה מצופה עור
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
כוונון חשמלי במושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד
ריפוד מושבים מעור
חימום מושבים קדמיים
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
הגה כוח
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מזגן
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
מראות מתקפלות
מחשב דרך
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מראות צד מתקפלות חשמלית
פקדי העברת הילוכים על ההגה
גלגל חלופי בגודל מלא
פנסים קדמיים
פנסי LED
חיישן גשם
אורות יום
פנסי ערפל
חיישן אור
מערכת נגד סנוור HBA
קוטר
R18
R18
חומר
פלדה
סגסוגת
תמונות
איסוזו דימקס
מיצובישי L200
השוואה של איסוזו דימקס עם רכבים אחרים
השוואה של מיצובישי L200 עם רכבים אחרים
היום למכירה
איסוזו דימקס, 2012
₪ 70 000
מיצובישי L200, 2011
₪ 32 000
איסוזו דימקס, 2010
₪ 58 000
איסוזו דימקס, 2012
₪ 78 000
איסוזו דימקס, 2008
₪ 29 740
איסוזו דימקס, 2012
₪ 87 000
מיצובישי L200, 2012
₪ 35 000
איסוזו דימקס, 2013
₪ 95 000
מיצובישי L200, 2011
₪ 63 000
מיצובישי L200, 2015
₪ 70 000
מיצובישי L200, 2017
₪ 80 000
איסוזו דימקס, 2020
₪ 149 000
מיצובישי L200, 2002
₪ 16 000
מיצובישי L200, 2019
₪ 140 000
מיצובישי L200, 2021
₪ 175 000
איסוזו דימקס, 2013
₪ 90 000
איסוזו דימקס, 2015
₪ 75 000
איסוזו דימקס, 2011
₪ 58 000
איסוזו דימקס, 2019
₪ 154 000
מיצובישי L200, 2021
₪ 160 900
השוואת רכבים דומים לאיסוזו דימקס ו-מיצובישי L200
איסוזו דימקס ו-מיצובישי L200 הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין איסוזו דימקס לבין מיצובישי L200 תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.