- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- מאזדה BT-50 ו-איסוזו דימקס
השוואה בין מאזדה BT-50 ו-איסוזו דימקס
מאזדה BT-50
מחיר לא נקבע
בינתיים אף אחד לא מוכר
מאפיינים
מאזדה BT-50 ו-איסוזו דימקס
תיבת הילוכים
ידני
ידני
מספר הילוכים
5
6
הנעה
אחורית
אחורית
מהירות מרבית
180 קמ"ש
קיבולת מיכל דלק
70 ליטר
76 ליטר
משקל עצמי
2 055 ק"ג
משקל כולל
3 050 ק"ג
אורך
5 075 מ"מ
5 265 מ"מ
רוחב
1 805 מ"מ
1 870 מ"מ
גובה
1 755 מ"מ
1 790 מ"מ
בסיס גלגלים
3 000 מ"מ
3 125 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 445 מ"מ
1 570 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 440 מ"מ
1 570 מ"מ
גודל הגלגל
215/70 R15
245/70 R16
245/70 R16
265/60 R18
צריכה ממוצעת
8.5 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
פליטת CO2
241 ג'/ק"מ
סוג מנוע
דיזל
דיזל
מיקום המנוע
קדמי, אורכי
קדמי, אורכי
נפח מנוע
2499 סמ"ק
1898 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
4
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
18
15.9
קדח / מהלך
93 × 92 מ"מ
80 × 94,4 מ"מ
הספק מירבי
143 (105 ) 3500
163 (120 ) 3600
מומנט מירבי
330 1800
367 2000 – 2500
מתלה קדמי
עצמאי עם מוט פיתול
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
תלוי עם בולם זעזוים
תלוי עם בולם זעזוים
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
תוף
תוף
מרווח גחון
240
רמת גימור
מאזדה BT-50 ו-איסוזו דימקס
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
חיישן עייפות נהג
נעילת דלתות אחוריות
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת בקרת ירידה במורד (HDC)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
מערכת עזר לתנועה בפקקים
USB
צליל
מערכת שמע
רמקולים
2 רמקולים
חלונות חשמל
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד
ריפוד מושבים מבד
חימום מושבים קדמיים
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
הגה כוח
הגה כוח
הגה כוח
מיזוג
מזגן
מזגן
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
מראות מתקפלות
גלגל חלופי בגודל מלא
חיישן גשם
קוטר
R15
R18
חומר
סגסוגת
פלדה
תמונות
מאזדה BT-50
איסוזו דימקס
השוואה של מאזדה BT-50 עם רכבים אחרים
השוואה של איסוזו דימקס עם רכבים אחרים
היום למכירה
איסוזו דימקס, 2012
₪ 70 000
איסוזו דימקס, 2010
₪ 58 000
איסוזו דימקס, 2012
₪ 78 000
איסוזו דימקס, 2008
₪ 29 740
איסוזו דימקס, 2012
₪ 87 000
איסוזו דימקס, 2013
₪ 95 000
איסוזו דימקס, 2020
₪ 149 000
איסוזו דימקס, 2013
₪ 90 000
איסוזו דימקס, 2015
₪ 75 000
איסוזו דימקס, 2011
₪ 58 000
איסוזו דימקס, 2019
₪ 154 000
איסוזו דימקס, 2016
₪ 120 000
איסוזו דימקס, 2016
₪ 95 000
איסוזו דימקס, 2014
₪ 96 000
איסוזו דימקס, 2016
₪ 110 000
איסוזו דימקס, 2013
₪ 90 000
איסוזו דימקס, 2015
₪ 75 000
איסוזו דימקס, 2012
₪ 65 000
איסוזו דימקס, 2013
₪ 93 000
איסוזו דימקס, 2015
₪ 130 000
השוואת רכבים דומים למאזדה BT-50 ו-איסוזו דימקס
מאזדה BT-50 ו-איסוזו דימקס הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין מאזדה BT-50 לבין איסוזו דימקס תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.