- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- מיצובישי L200 ו-סאנגיונג מוסו
השוואה בין מיצובישי L200 ו-סאנגיונג מוסו
מאפיינים
מיצובישי L200 ו-סאנגיונג מוסו
תיבת הילוכים
אוטומטית
אוטומטית
מספר הילוכים
6
6
הנעה
4x4
4x4
מהירות מרבית
174 קמ"ש
195 קמ"ש
קיבולת מיכל דלק
75 ליטר
75 ליטר
משקל עצמי
1 900 ק"ג
2 095 ק"ג
משקל כולל
2 920 ק"ג
אורך
5 225 מ"מ
5 405 מ"מ
רוחב
1 815 מ"מ
1 950 מ"מ
גובה
1 775 מ"מ
1 855 מ"מ
בסיס גלגלים
3 000 מ"מ
3 210 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 520 מ"מ
1 640 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 520 מ"מ
1 640 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
1 061 ליטר
גודל הגלגל
205/80 R16
245/70 R16
245/65 R17
245/70 R16
245/65 R17
235/70 R17
בתוך העיר
8.4 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
6.6 ליטר
צריכה ממוצעת
7.3 ליטר
9.1 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 5
יורו 6
פליטת CO2
211 ג'/ק"מ
סוג מנוע
דיזל
דיזל
מיקום המנוע
קדמי, אורכי
קדמי, אורכי
נפח מנוע
2268 סמ"ק
2157 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
4
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
14.4
15.5
קדח / מהלך
86 × 96.7 מ"מ
86.2 x 92.4 מ"מ
הספק מירבי
150 (110 ) 3500
202 (148 ) 3800
מומנט מירבי
408 1750-2250
450 1600-2600
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
תלוי עם בולם זעזוים
עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
תוף
דיסק
מרווח גחון
220
215
רמת גימור
מיצובישי L200 ו-סאנגיונג מוסו
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
חיישן עייפות נהג
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט
בקרת שיוט
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת ניהול יציבות הרכב
מערכת בקרת ירידה במורד (HDC)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
מערכת זיהוי הולכי רגל
USB
Bluetooth
12V
Carplay
Android Auto
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
רמקולים
4 רמקולים
חצאיות צד
ידית הילוכים מצופה עור
הגה מצופה עור
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
חימום הגה
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
כוונון גובה של מושב הנהג
כוונון חשמלי במושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מעור
ריפוד מושבים מבד
חימום מושבים קדמיים
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי
הגה כוח
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מחשב דרך
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
פקדי העברת הילוכים על ההגה
לוח מחוונים דיגיטלי
מראה מרכזית עם עמעום אוטומטי
פנסים קדמיים
פנסי LED
אורות יום
פנסי ערפל
חיישן אור
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
קוטר
R18
חומר
סגסוגת
תמונות
מיצובישי L200
סאנגיונג מוסו
השוואה של מיצובישי L200 עם רכבים אחרים
השוואה של סאנגיונג מוסו עם רכבים אחרים
היום למכירה
מיצובישי L200, 2009
₪ 38 900
מיצובישי L200, 2011
₪ 32 000
מיצובישי L200, 2012
₪ 35 000
סאנגיונג מוסו, 2023
₪ 210 000
מיצובישי L200, 2011
₪ 63 000
מיצובישי L200, 2015
₪ 70 000
מיצובישי L200, 2017
₪ 80 000
מיצובישי L200, 2002
₪ 16 000
מיצובישי L200, 2019
₪ 140 000
מיצובישי L200, 2021
₪ 175 000
מיצובישי L200, 2021
₪ 160 900
מיצובישי L200, 2021
₪ 152 000
מיצובישי L200, 2016
₪ 125 000
מיצובישי L200, 2001
₪ 20 000
מיצובישי L200, 2011
₪ 45 000
מיצובישי L200, 2015
₪ 100 000
מיצובישי L200, 2011
₪ 68 000
מיצובישי L200, 2011
₪ 55 000
מיצובישי L200, 2016
₪ 150 000
השוואת רכבים דומים למיצובישי L200 ו-סאנגיונג מוסו
מיצובישי L200 ו-סאנגיונג מוסו הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין מיצובישי L200 לבין סאנגיונג מוסו תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.