- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- מיצובישי L200 ו-איסוזו דימקס
השוואה בין מיצובישי L200 ו-איסוזו דימקס
מאפיינים
מיצובישי L200 ו-איסוזו דימקס
תיבת הילוכים
אוטומטית
ידני
מספר הילוכים
6
6
הנעה
אחורית
אחורית
מהירות מרבית
174 קמ"ש
180 קמ"ש
קיבולת מיכל דלק
75 ליטר
76 ליטר
משקל עצמי
2 055 ק"ג
משקל מרבי
2 920 ק"ג
3 050 ק"ג
אורך
5 225 מ"מ
5 265 מ"מ
רוחב
1 815 מ"מ
1 870 מ"מ
גובה
1 775 מ"מ
1 790 מ"מ
בסיס גלגלים
3 000 מ"מ
3 125 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 520 מ"מ
1 570 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 520 מ"מ
1 570 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
1 061 ליטר
גודל הגלגל
205/80 R16
245/70 R16
245/65 R17
245/70 R16
245/65 R17
265/60 R18
צריכה ממוצעת
8.5 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 5
יורו 6
סוג מנוע
דיזל
דיזל
מיקום המנוע
קדמי, אורכי
קדמי, אורכי
נפח מנוע
2268 סמ"ק
1898 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
4
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
14.4
15.9
קדח / מהלך
86 × 96.7 מ"מ
80 × 94,4 מ"מ
הספק מירבי
150 (110 ) 3500
163 (120 ) 3600
מומנט מירבי
408 1750-2250
367 2000 – 2500
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
תלוי עם בולם זעזוים
תלוי עם בולם זעזוים
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
תוף
תוף
מרווח גחון
220
240
רמת גימור
מיצובישי L200 ו-איסוזו דימקס
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
חיישן עייפות נהג
נעילת דלתות אחוריות
נעילה מרכזית
אימובילייזר
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת ניהול יציבות הרכב
מערכת למניעת התנגשות
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
מערכת בקרת ירידה במורד (HDC)
מערכת בקרת נתיב
מערכת עזר לתנועה בפקקים
USB
Bluetooth
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
רמקולים
2 רמקולים
ידית הילוכים מצופה עור
הגה מצופה עור
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושב הנהג
כוונון גובה של מושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד
ריפוד מושבים מבד
חימום מראות צד
חימום מושבים קדמיים
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח
הגה כוח
מיזוג
מזגן
מזגן
מחשב דרך
הגה רב-תכליתי
מראות צד חשמליות
מראות מתקפלות
גלגל חלופי בגודל מלא
אורות יום
פנסי ערפל
חיישן גשם
קוטר
R16
R18
חומר
סגסוגת
פלדה
תמונות
מיצובישי L200
איסוזו דימקס
השוואה של מיצובישי L200 עם רכבים אחרים
השוואה של איסוזו דימקס עם רכבים אחרים
היום למכירה

מיצובישי L200, 2020
₪ 114 900

מיצובישי L200, 2010
₪ 20 000

איסוזו דימקס, 2016
₪ 89 900

איסוזו דימקס, 2017
₪ 125 000

איסוזו דימקס, 2012
₪ 65 000

איסוזו דימקס, 2010
₪ 44 900

מיצובישי L200, 2019
₪ 119 900

איסוזו דימקס, 2016
₪ 84 000

מיצובישי L200, 2011
₪ 30 000

איסוזו דימקס, 2014
₪ 68 000

איסוזו דימקס, 2012
₪ 70 000

מיצובישי L200, 2011
₪ 32 000

איסוזו דימקס, 2010
₪ 58 000

איסוזו דימקס, 2012
₪ 78 000

איסוזו דימקס, 2008
₪ 29 740

איסוזו דימקס, 2012
₪ 87 000

מיצובישי L200, 2012
₪ 35 000

איסוזו דימקס, 2013
₪ 95 000

מיצובישי L200, 2011
₪ 63 000

מיצובישי L200, 2015
₪ 70 000
השוואת רכבים דומים למיצובישי L200 ו-איסוזו דימקס
מיצובישי L200 ו-איסוזו דימקס הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין מיצובישי L200 לבין איסוזו דימקס תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.