- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- מיצובישי L200 ו-איסוזו דימקס
השוואה בין מיצובישי L200 ו-איסוזו דימקס
מאפיינים
מיצובישי L200 ו-איסוזו דימקס
תיבת הילוכים
אוטומטית
ידני
מספר הילוכים
6
6
הנעה
4x4
אחורית
מהירות מרבית
174 קמ"ש
180 קמ"ש
קיבולת מיכל דלק
75 ליטר
76 ליטר
משקל עצמי
1 900 ק"ג
2 055 ק"ג
משקל כולל
2 920 ק"ג
3 050 ק"ג
אורך
5 225 מ"מ
5 265 מ"מ
רוחב
1 815 מ"מ
1 870 מ"מ
גובה
1 775 מ"מ
1 790 מ"מ
בסיס גלגלים
3 000 מ"מ
3 125 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 520 מ"מ
1 570 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 520 מ"מ
1 570 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
1 061 ליטר
גודל הגלגל
205/80 R16
245/70 R16
245/65 R17
245/70 R16
245/65 R17
265/60 R18
בתוך העיר
8.4 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
6.6 ליטר
צריכה ממוצעת
7.3 ליטר
8.5 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 5
יורו 6
סוג מנוע
דיזל
דיזל
מיקום המנוע
קדמי, אורכי
קדמי, אורכי
נפח מנוע
2268 סמ"ק
1898 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
4
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
14.4
15.9
קדח / מהלך
86 × 96.7 מ"מ
80 × 94,4 מ"מ
הספק מירבי
150 (110 ) 3500
163 (120 ) 3600
מומנט מירבי
408 1750-2250
367 2000 – 2500
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
תלוי עם בולם זעזוים
תלוי עם בולם זעזוים
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
תוף
תוף
מרווח גחון
220
240
רמת גימור
מיצובישי L200 ו-איסוזו דימקס
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
חיישן עייפות נהג
נעילת דלתות אחוריות
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת ניהול יציבות הרכב
מערכת בקרת ירידה במורד (HDC)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
מערכת עזר לתנועה בפקקים
USB
Bluetooth
12V
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
רמקולים
2 רמקולים
חצאיות צד
ידית הילוכים מצופה עור
הגה מצופה עור
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
כוונון חשמלי במושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מעור
ריפוד מושבים מבד
חימום מושבים קדמיים
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי
הגה כוח
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מזגן
מחשב דרך
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
פקדי העברת הילוכים על ההגה
מראות מתקפלות
גלגל חלופי בגודל מלא
פנסים קדמיים
פנסי LED
אורות יום
פנסי ערפל
חיישן אור
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
קוטר
R18
R18
חומר
סגסוגת
פלדה
תמונות
מיצובישי L200
איסוזו דימקס
השוואה של מיצובישי L200 עם רכבים אחרים
השוואה של איסוזו דימקס עם רכבים אחרים
היום למכירה
איסוזו דימקס, 2012
₪ 70 000
מיצובישי L200, 2011
₪ 32 000
איסוזו דימקס, 2010
₪ 58 000
איסוזו דימקס, 2012
₪ 78 000
איסוזו דימקס, 2008
₪ 29 740
איסוזו דימקס, 2012
₪ 87 000
מיצובישי L200, 2012
₪ 35 000
איסוזו דימקס, 2013
₪ 95 000
מיצובישי L200, 2011
₪ 63 000
מיצובישי L200, 2015
₪ 70 000
מיצובישי L200, 2017
₪ 80 000
איסוזו דימקס, 2020
₪ 149 000
מיצובישי L200, 2002
₪ 16 000
מיצובישי L200, 2019
₪ 140 000
מיצובישי L200, 2021
₪ 175 000
איסוזו דימקס, 2013
₪ 90 000
איסוזו דימקס, 2015
₪ 75 000
איסוזו דימקס, 2011
₪ 58 000
איסוזו דימקס, 2019
₪ 154 000
מיצובישי L200, 2021
₪ 160 900
השוואת רכבים דומים למיצובישי L200 ו-איסוזו דימקס
מיצובישי L200 ו-איסוזו דימקס הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין מיצובישי L200 לבין איסוזו דימקס תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.