- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- מיצובישי L200 ו-פורד F-350
השוואה בין מיצובישי L200 ו-פורד F-350
פורד F-350
מחיר לא נקבע
בינתיים אף אחד לא מוכר
מאפיינים
מיצובישי L200 ו-פורד F-350
תיבת הילוכים
אוטומטית
אוטומטית
מספר הילוכים
6
10
הנעה
4x4
4x4
מהירות מרבית
174 קמ"ש
קיבולת מיכל דלק
75 ליטר
130 ליטר
משקל עצמי
1 900 ק"ג
3 540 ק"ג
משקל כולל
2 920 ק"ג
5 171 ק"ג
אורך
5 225 מ"מ
6 351 מ"מ
רוחב
1 815 מ"מ
2 031 מ"מ
גובה
1 775 מ"מ
2 065 מ"מ
בסיס גלגלים
3 000 מ"מ
4 059 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 520 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 520 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
1 061 ליטר
גודל הגלגל
205/80 R16
245/70 R16
245/65 R17
245/70 R16
245/65 R17
275/70 R18
בתוך העיר
8.4 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
6.6 ליטר
צריכה ממוצעת
7.3 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 5
סוג מנוע
דיזל
דיזל
מיקום המנוע
קדמי, אורכי
קדמי, אורכי
נפח מנוע
2268 סמ"ק
6700 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
תצורה V
מספר צילינדרים
4
8
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
14.4
15.8
קדח / מהלך
86 × 96.7 מ"מ
99.06 x 107.9 מ"מ
הספק מירבי
150 (110 ) 3500
475 (354 ) 2600
מומנט מירבי
408 1750-2250
1450 1600
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
תלוי קפיצי
מתלה אחורי
תלוי עם בולם זעזוים
תלוי עם בולם זעזוים
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק
בלמים אחוריים
תוף
דיסק
מרווח גחון
220
רמת גימור
מיצובישי L200 ו-פורד F-350
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט
בקרת שיוט
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת ניהול יציבות הרכב
מערכת בקרת ירידה במורד (HDC)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
מערכת זיהוי הולכי רגל
USB
Bluetooth
12V
220V
Carplay
Android Auto
תפעול קולי
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
רמקולים
5 רמקולים
חצאיות צד
ידית הילוכים מצופה עור
הגה מצופה עור
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
סאנרוף
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
כוונון חשמלי במושבים קדמיים
מושב נהג עם כוונון חשמלי
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מעור
ריפוד מושבים מבד
חימום מושבים קדמיים
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי
הגה כוח
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מזגן
מחשב דרך
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
פקדי העברת הילוכים על ההגה
דוושות מתכווננות
פנסים קדמיים
פנסי LED
אורות יום
פנסי ערפל
חיישן אור
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
קוטר
R18
חומר
סגסוגת
סגסוגת
תמונות
מיצובישי L200
פורד F-350
השוואה של מיצובישי L200 עם רכבים אחרים
השוואה של פורד F-350 עם רכבים אחרים
היום למכירה
מיצובישי L200, 2011
₪ 32 000
מיצובישי L200, 2021
₪ 166 800
פורד F-350, 2016
₪ 70 000
פורד F-350, 2018
₪ 100 000
מיצובישי L200, 2012
₪ 35 000
מיצובישי L200, 2011
₪ 63 000
מיצובישי L200, 2015
₪ 70 000
מיצובישי L200, 2017
₪ 80 000
מיצובישי L200, 2002
₪ 16 000
מיצובישי L200, 2019
₪ 140 000
מיצובישי L200, 2021
₪ 175 000
מיצובישי L200, 2021
₪ 160 900
פורד F-350, 2017
₪ 100 000
מיצובישי L200, 2021
₪ 152 000
מיצובישי L200, 2016
₪ 125 000
מיצובישי L200, 2001
₪ 20 000
פורד F-350, 2019
₪ 140 000
מיצובישי L200, 2011
₪ 45 000
מיצובישי L200, 2015
₪ 100 000
מיצובישי L200, 2011
₪ 68 000
השוואת רכבים דומים למיצובישי L200 ו-פורד F-350
מיצובישי L200 ו-פורד F-350 הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין מיצובישי L200 לבין פורד F-350 תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.