- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- מיצובישי L200 ו-פורד ריינג'ר ראפטור
השוואה בין מיצובישי L200 ו-פורד ריינג'ר ראפטור
פורד ריינג'ר ראפטור
מחיר לא נקבע
בינתיים אף אחד לא מוכר
מאפיינים
מיצובישי L200 ו-פורד ריינג'ר ראפטור
תיבת הילוכים
אוטומטית
אוטומטית
מספר הילוכים
6
10
הנעה
4x4
4x4
מהירות מרבית
174 קמ"ש
180 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
7.9 שניות
קיבולת מיכל דלק
75 ליטר
80 ליטר
משקל עצמי
1 900 ק"ג
2 454 ק"ג
משקל כולל
2 920 ק"ג
3 130 ק"ג
אורך
5 225 מ"מ
5 381 מ"מ
רוחב
1 815 מ"מ
1 922 מ"מ
גובה
1 775 מ"מ
2 028 מ"מ
בסיס גלגלים
3 000 מ"מ
3 270 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 520 מ"מ
1 710 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 520 מ"מ
1 710 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
1 061 ליטר
גודל הגלגל
205/80 R16
245/70 R16
245/65 R17
245/70 R16
245/65 R17
285/70 R17
בתוך העיר
8.4 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
6.6 ליטר
צריכה ממוצעת
7.3 ליטר
13.8 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 5
פליטת CO2
315 ג'/ק"מ
סוג מנוע
דיזל
בנזין
מיקום המנוע
קדמי, אורכי
קדמי, אורכי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
2268 סמ"ק
2956 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
תצורה V
מספר צילינדרים
4
6
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
14.4
10.5
קדח / מהלך
86 × 96.7 מ"מ
85.4 x 86 מ"מ
הספק מירבי
150 (110 ) 3500
288 (211 ) 5500
מומנט מירבי
408 1750-2250
491 2300
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
תלוי עם בולם זעזוים
תלוי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
תוף
דיסק
מרווח גחון
220
27
רמת גימור
מיצובישי L200 ו-פורד ריינג'ר ראפטור
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת ניהול יציבות הרכב
מערכת בקרת ירידה במורד (HDC)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
USB
Bluetooth
12V
מערכת ניווט (GPS)
USB-C
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
חצאיות צד
ידית הילוכים מצופה עור
הגה מצופה עור
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
מושבי ספורט קדמיים
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
כוונון חשמלי במושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מעור
ריפוד מושבים משולב
חימום מושבים קדמיים
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי
הגה כוח אקטיבי
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מחשב דרך
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
פקדי העברת הילוכים על ההגה
לוח מחוונים דיגיטלי
פנסים קדמיים
פנסי LED
פנסי מטריקס
אורות יום
פנסי ערפל
חיישן אור
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
קוטר
R18
R17
חומר
סגסוגת
סגסוגת
תמונות
מיצובישי L200
פורד ריינג'ר ראפטור
השוואה של מיצובישי L200 עם רכבים אחרים
השוואה של פורד ריינג'ר ראפטור עם רכבים אחרים
היום למכירה
מיצובישי L200, 2011
₪ 32 000
מיצובישי L200, 2012
₪ 35 000
מיצובישי L200, 2011
₪ 63 000
מיצובישי L200, 2015
₪ 70 000
מיצובישי L200, 2017
₪ 80 000
מיצובישי L200, 2002
₪ 16 000
מיצובישי L200, 2019
₪ 140 000
מיצובישי L200, 2021
₪ 175 000
מיצובישי L200, 2021
₪ 160 900
מיצובישי L200, 2021
₪ 152 000
מיצובישי L200, 2016
₪ 125 000
מיצובישי L200, 2001
₪ 20 000
מיצובישי L200, 2011
₪ 45 000
מיצובישי L200, 2015
₪ 100 000
מיצובישי L200, 2011
₪ 68 000
מיצובישי L200, 2011
₪ 55 000
מיצובישי L200, 2016
₪ 150 000
השוואת רכבים דומים למיצובישי L200 ו-פורד ריינג'ר ראפטור
מיצובישי L200 ו-פורד ריינג'ר ראפטור הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין מיצובישי L200 לבין פורד ריינג'ר ראפטור תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.