- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- מיצובישי טריטון ו-פורד ריינג'ר
השוואה בין מיצובישי טריטון ו-פורד ריינג'ר
מיצובישי טריטון
מחיר לא נקבע
בינתיים אף אחד לא מוכר
פורד ריינג'ר
מחיר לא נקבע
בינתיים אף אחד לא מוכר
מאפיינים
מיצובישי טריטון ו-פורד ריינג'ר
תיבת הילוכים
ידני
אוטומטית
מספר הילוכים
6
10
הנעה
אחורית
4x4
מהירות מרבית
174 קמ"ש
קיבולת מיכל דלק
75 ליטר
80 ליטר
משקל עצמי
1 900 ק"ג
2 331 ק"ג
משקל כולל
2 920 ק"ג
3 230 ק"ג
אורך
5 225 מ"מ
5 370 מ"מ
רוחב
1 815 מ"מ
1 918 מ"מ
גובה
1 780 מ"מ
1 884 מ"מ
בסיס גלגלים
3 000 מ"מ
3 270 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 520 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 515 מ"מ
רדיוס הסיבוב
12.9 מ'
גודל הגלגל
245/70 R16
255/65 R18
בתוך העיר
8.4 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
6.6 ליטר
צריכה ממוצעת
7.3 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 4
סוג מנוע
דיזל
דיזל
מיקום המנוע
קדמי, אורכי
קדמי, אורכי
נפח מנוע
2268 סמ"ק
1996 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
4
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
14.4
16
קדח / מהלך
86 × 96.7 מ"מ
84 x 90 מ"מ
הספק מירבי
150 3500
205 (150 ) 3750
מומנט מירבי
408 1750-2250
500 1750-2000
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ
תלוי עם בולם זעזוים
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
תוף
דיסק עם אוורור
מרווח גחון
200
רמת גימור
מיצובישי טריטון ו-פורד ריינג'ר
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
כרית אוויר לברכי הנוסע
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה היקפית 360°
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת ניהול יציבות הרכב
מערכת בקרת ירידה במורד (HDC)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
מערכת בלימה בטיחותית בתנוע לאחור (SBS-RC)
USB
Bluetooth
12V
Carplay
Android Auto
טעינה אלחוטית לסמארטפון
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע Bang & Olufsen Hi-Fi
רמקולים
8 רמקולים
ידית הילוכים מצופה עור
הגה מצופה עור
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
חימום הגה
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד
ריפוד מושבים דמוי עור
ריפוד התקרה
תקרה מבד שחור
חימום מושבים קדמיים
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח
הגה כוח
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מערכת חניה אוטומטית
מיזוג
מזגן
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית
מחשב דרך
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
פקדי העברת הילוכים על ההגה
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
בלם יד חשמלי
מראה מרכזית עם עמעום אוטומטי
מוט גרירה
עיצוב חיצוני
גגון
פנסים קדמיים
פנסי LED
פנסי LED אחוריים
פנסי LED אחוריים
אורות יום
פנסי ערפל
חיישן אור
חיישן גשם
קוטר
R16
R18
חומר
סגסוגת
סגסוגת
תמונות
מיצובישי טריטון
פורד ריינג'ר
השוואה של מיצובישי טריטון עם רכבים אחרים
השוואה של פורד ריינג'ר עם רכבים אחרים
השוואת רכבים דומים למיצובישי טריטון ו-פורד ריינג'ר
מיצובישי טריטון ו-פורד ריינג'ר הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין מיצובישי טריטון לבין פורד ריינג'ר תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.