- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- מיצובישי טריטון ו-איסוזו דימקס
השוואה בין מיצובישי טריטון ו-איסוזו דימקס
מיצובישי טריטון
מחיר לא נקבע
בינתיים אף אחד לא מוכר
מאפיינים
מיצובישי טריטון ו-איסוזו דימקס
תיבת הילוכים
ידני
ידני
מספר הילוכים
6
6
הנעה
אחורית
אחורית
מהירות מרבית
174 קמ"ש
180 קמ"ש
קיבולת מיכל דלק
75 ליטר
76 ליטר
משקל עצמי
1 900 ק"ג
2 055 ק"ג
משקל כולל
2 920 ק"ג
3 050 ק"ג
אורך
5 225 מ"מ
5 265 מ"מ
רוחב
1 815 מ"מ
1 870 מ"מ
גובה
1 780 מ"מ
1 790 מ"מ
בסיס גלגלים
3 000 מ"מ
3 125 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 520 מ"מ
1 570 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 515 מ"מ
1 570 מ"מ
גודל הגלגל
245/70 R16
265/60 R18
בתוך העיר
8.4 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
6.6 ליטר
צריכה ממוצעת
7.3 ליטר
8.5 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
סוג מנוע
דיזל
דיזל
מיקום המנוע
קדמי, אורכי
קדמי, אורכי
נפח מנוע
2268 סמ"ק
1898 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
4
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
14.4
15.9
קדח / מהלך
86 × 96.7 מ"מ
80 × 94,4 מ"מ
הספק מירבי
150 3500
163 (120 ) 3600
מומנט מירבי
408 1750-2250
367 2000 – 2500
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ
תלוי עם בולם זעזוים
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
תוף
תוף
מרווח גחון
200
240
רמת גימור
מיצובישי טריטון ו-איסוזו דימקס
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
חיישן עייפות נהג
נעילת דלתות אחוריות
נעילה מרכזית
אימובילייזר
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת ניהול יציבות הרכב
מערכת בקרת ירידה במורד (HDC)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
מערכת עזר לתנועה בפקקים
USB
Bluetooth
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
רמקולים
2 רמקולים
ידית הילוכים מצופה עור
הגה מצופה עור
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד
ריפוד מושבים מבד
חימום מושבים קדמיים
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח
הגה כוח
מיזוג
מזגן
מזגן
מחשב דרך
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
פקדי העברת הילוכים על ההגה
מראות מתקפלות
גלגל חלופי בגודל מלא
אורות יום
פנסי ערפל
חיישן גשם
קוטר
R16
R18
חומר
סגסוגת
פלדה
תמונות
מיצובישי טריטון
איסוזו דימקס
השוואה של מיצובישי טריטון עם רכבים אחרים
השוואה של איסוזו דימקס עם רכבים אחרים
היום למכירה
איסוזו דימקס, 2012
₪ 70 000
איסוזו דימקס, 2010
₪ 58 000
איסוזו דימקס, 2012
₪ 78 000
איסוזו דימקס, 2008
₪ 29 740
איסוזו דימקס, 2012
₪ 87 000
איסוזו דימקס, 2013
₪ 95 000
איסוזו דימקס, 2020
₪ 149 000
איסוזו דימקס, 2013
₪ 90 000
איסוזו דימקס, 2015
₪ 75 000
איסוזו דימקס, 2011
₪ 58 000
איסוזו דימקס, 2019
₪ 154 000
איסוזו דימקס, 2016
₪ 120 000
איסוזו דימקס, 2016
₪ 95 000
איסוזו דימקס, 2014
₪ 96 000
איסוזו דימקס, 2016
₪ 110 000
איסוזו דימקס, 2013
₪ 90 000
איסוזו דימקס, 2015
₪ 75 000
איסוזו דימקס, 2012
₪ 65 000
איסוזו דימקס, 2013
₪ 93 000
איסוזו דימקס, 2015
₪ 130 000
השוואת רכבים דומים למיצובישי טריטון ו-איסוזו דימקס
מיצובישי טריטון ו-איסוזו דימקס הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין מיצובישי טריטון לבין איסוזו דימקס תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.