1. ראשי
  2. השוואה בין מכוניות
  3. מיצובישי טריטון ו-פורד ריינג'ר ראפטור

השוואה בין מיצובישי טריטון ו-פורד ריינג'ר ראפטור

מיצובישי טריטון ‏2018. מרכב, צורה. טנדר תא כפול, 5 דור, שדרוג
מיצובישי טריטון
מחיר לא נקבע
פורד ריינג'ר ראפטור ‏2022. מרכב, צורה. טנדר תא כפול, 4 דור
פורד ריינג'ר ראפטור
מחיר לא נקבע

מאפיינים

מיצובישי טריטון ו-פורד ריינג'ר ראפטור

תיבת הילוכים
ידני  
אוטומטית  
מספר הילוכים
6  
10  
הנעה
אחורית  
4x4  
מהירות מרבית
174   קמ"ש
180   קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
7.9   שניות
קיבולת מיכל דלק
75   ליטר
80   ליטר
משקל עצמי
1 900   ק"ג
2 454   ק"ג
משקל כולל
2 920   ק"ג
3 130   ק"ג
אורך
5 225   מ"מ
5 381   מ"מ
רוחב
1 815   מ"מ
1 922   מ"מ
גובה
1 780   מ"מ
2 028   מ"מ
בסיס גלגלים
3 000   מ"מ
3 270   מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 520   מ"מ
1 710   מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 515   מ"מ
1 710   מ"מ
גודל הגלגל
245/70 R16  
285/70 R17  
בתוך העיר
8.4   ליטר
צריכת דלק בינעירונית
6.6   ליטר
צריכה ממוצעת
7.3   ליטר
13.8   ליטר
פליטת CO2
315   ג'/ק"מ
סוג מנוע
דיזל  
בנזין  
מיקום המנוע
קדמי, אורכי  
קדמי, אורכי  
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)  
נפח מנוע
2268   סמ"ק
2956   סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו  
טורבו  
פריסת צילינדרים
בטור  
תצורה V  
מספר צילינדרים
4  
6  
שסתומים לצילינדר
4  
4  
יחס דחיסה
14.4  
10.5  
קדח / מהלך
86 × 96.7   מ"מ
85.4 x 86   מ"מ
הספק מירבי
150 3500
288 (211 ) 5500
מומנט מירבי
408 1750-2250
491 2300
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ  
תלוי עם קפיץ  
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמים אחוריים
תוף  
דיסק  
מרווח גחון
200
27

רמת גימור

מיצובישי טריטון ו-פורד ריינג'ר ראפטור

כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
נעילה מרכזית
אימובילייזר
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט  
בקרת שיוט אדפטיבית  
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת ניהול יציבות הרכב
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
USB
Bluetooth
מערכת ניווט (GPS)
USB-C
צליל
מערכת שמע  
מערכת שמע  
ידית הילוכים מצופה עור
הגה מצופה עור
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
מושבי ספורט קדמיים
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים  
כוונון חשמלי במושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד  
ריפוד מושבים משולב  
חימום מושבים קדמיים
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח  
הגה כוח אקטיבי  
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מזגן  
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית  
מחשב דרך
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
פקדי העברת הילוכים על ההגה
לוח מחוונים דיגיטלי
פנסים קדמיים
פנסי מטריקס  
אורות יום
פנסי ערפל
קוטר
R16  
R17  
חומר
סגסוגת  
סגסוגת  

תמונות

מיצובישי טריטון
פורד ריינג'ר ראפטור

השוואה של מיצובישי טריטון עם רכבים אחרים

השוואה של פורד ריינג'ר ראפטור עם רכבים אחרים

השוואת רכבים דומים למיצובישי טריטון ו-פורד ריינג'ר ראפטור

מיצובישי טריטון ו-פורד ריינג'ר ראפטור הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין מיצובישי טריטון לבין פורד ריינג'ר ראפטור תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.