- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- פורשה 718 קאיימן GT ו-פורשה 718 קאיימן GTR RS
השוואה בין פורשה 718 קאיימן GT ו-פורשה 718 קאיימן GTR RS
פורשה 718 קאיימן GT
מחיר לא נקבע
בינתיים אף אחד לא מוכר
פורשה 718 קאיימן GTR RS
מחיר לא נקבע
בינתיים אף אחד לא מוכר
מאפיינים
פורשה 718 קאיימן GT ו-פורשה 718 קאיימן GTR RS
תיבת הילוכים
רובוטי
רובוטי
מספר הילוכים
7
7
הנעה
אחורית
אחורית
מהירות מרבית
302 קמ"ש
315 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
3.9 שניות
3.4 שניות
קיבולת מיכל דלק
64 ליטר
54 ליטר
משקל עצמי
1 450 ק"ג
1 490 ק"ג
משקל כולל
1 780 ק"ג
1 771 ק"ג
אורך
4 456 מ"מ
4 456 מ"מ
רוחב
1 801 מ"מ
1 822 מ"מ
גובה
1 269 מ"מ
1 994 מ"מ
בסיס גלגלים
2 484 מ"מ
2 482 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 538 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 534 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
420 ליטר
125 ליטר
רדיוס הסיבוב
11 מ'
11.4 מ'
גודל הגלגל
245/35 R20
295/30 R20
295/30 R20
245/35 R20
295/30 R20
295/30 R20
בתוך העיר
13.7 ליטר
17.4 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
8.1 ליטר
9.3 ליטר
צריכה ממוצעת
10.2 ליטר
12.3 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
יורו 6
פליטת CO2
232 ג'/ק"מ
281 ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין
בנזין
מיקום המנוע
מרכזי
מרכזי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
3995 סמ"ק
3996 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
לא
טורבו
פריסת צילינדרים
צילינדרים מנוגדים
צילינדרים מנוגדים
מספר צילינדרים
6
6
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
13
קדח / מהלך
102 × 81.5 מ"מ
102 × 81.5 מ"מ
הספק מירבי
420 (309 ) 7600
500 (367 ) 8400
מומנט מירבי
420 5000 – 6800
450 6750
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמים קרמיים עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
קרמי עם אוורור
דיסק עם אוורור
רמת גימור
פורשה 718 קאיימן GT ו-פורשה 718 קאיימן GTR RS
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
אזעקה
נעילה מרכזית
אימובילייזר
חיישן תזוזה
מצלמה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט
בקרת שיוט
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
AUX
USB
Bluetooth
12V
Carplay
מערכת ניווט (GPS)
מערכת בידור לנוסע קדמי
Wi-Fi
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע Hi-Fi Bose
מערכת שמע Hi-Fi Bose
מערכת שמע
רמקולים
8 רמקולים
10 רמקולים
10 רמקולים
8 רמקולים
חצאיות צד
מושבי ספורט קדמיים
הגה מצופה עור
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים משולב
ריפוד מושבים משולב
ריפוד התקרה
תקרה מבד שחור
תקרה מבד שחור
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי
הגה כוח אקטיבי
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מחשב דרך
מראות צד חשמליות
בלם יד חשמלי
מתלים פעילים
מתלי ספורט
פנסים קדמיים
קסנון / בי-קסנון
קסנון / בי-קסנון
אורות יום
בקרת אורות אוטומטית
מגבים לפנסים קדמיים
חיישן אור
פנסים עוקבי פניה
קוטר
R20
R20
חומר
סגסוגת
סגסוגת
תמונות
פורשה 718 קאיימן GT
פורשה 718 קאיימן GTR RS
השוואה של פורשה 718 קאיימן GT עם רכבים אחרים
השוואה של פורשה 718 קאיימן GTR RS עם רכבים אחרים
השוואת רכבים דומים לפורשה 718 קאיימן GT ו-פורשה 718 קאיימן GTR RS
פורשה 718 קאיימן GT ו-פורשה 718 קאיימן GTR RS הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין פורשה 718 קאיימן GT לבין פורשה 718 קאיימן GTR RS תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.