1. ראשי
  2. השוואה בין מכוניות
  3. פורשה 718 קאיימן GT ו-אאודי R8

השוואה בין פורשה 718 קאיימן GT ו-אאודי R8

פורשה 718 קאיימן GT ‏2019. מרכב, צורה. קופה, 2 דור
פורשה 718 קאיימן GT
מחיר לא נקבע
אאודי R8 ‏2018. מרכב, צורה. קופה, 2 דור, שדרוג
אאודי R8
מחיר לא נקבע

מאפיינים

פורשה 718 קאיימן GT ו-אאודי R8

תיבת הילוכים
רובוטי  
רובוטי  
מספר הילוכים
7  
7  
הנעה
אחורית  
4x4  
מהירות מרבית
302   קמ"ש
324   קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
3.9   שניות
3.4   שניות
קיבולת מיכל דלק
64   ליטר
83   ליטר
משקל עצמי
1 450   ק"ג
1 735   ק"ג
משקל כולל
1 780   ק"ג
1 960   ק"ג
אורך
4 456   מ"מ
4 429   מ"מ
רוחב
1 801   מ"מ
1 940   מ"מ
גובה
1 269   מ"מ
1 236   מ"מ
בסיס גלגלים
2 484   מ"מ
2 650   מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 538   מ"מ
1 645   מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 534   מ"מ
1 599   מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
420   ליטר
112   ליטר
רדיוס הסיבוב
11   מ'
11.2   מ'
גודל הגלגל
245/35 R20
295/30 R20
 
245/35 R19
295/35 R19
 
בתוך העיר
13.7   ליטר
23.5   ליטר
צריכת דלק בינעירונית
8.1   ליטר
11.1   ליטר
צריכה ממוצעת
10.2   ליטר
11.7   ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6  
יורו 6  
פליטת CO2
232   ג'/ק"מ
298   ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין  
בנזין  
מיקום המנוע
מרכזי  
מרכזי  
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)  
הזרקה ישירה (ישר)  
נפח מנוע
3995   סמ"ק
5204   סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
לא  
לא  
פריסת צילינדרים
צילינדרים מנוגדים  
תצורה V  
מספר צילינדרים
6  
10  
שסתומים לצילינדר
4  
4  
יחס דחיסה
13  
12.7  
קדח / מהלך
102 × 81.5   מ"מ
84.5 × 92.8   מ"מ
הספק מירבי
420 (309 ) 7600
570 (419 ) 8100
מומנט מירבי
420 5000 – 6800
560 6300
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
בלמים קדמיים
בלמים קרמיים עם אוורור  
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמים אחוריים
קרמי עם אוורור  
דיסק עם אוורור  
מרווח גחון
100

רמת גימור

פורשה 718 קאיימן GT ו-אאודי R8

כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
אזעקה
נעילה מרכזית
אימובילייזר
חיישן תזוזה
מצלמה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט  
בקרת שיוט  
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
AUX
USB
Bluetooth
12V
Carplay
מערכת ניווט (GPS)
מערכת בידור לנוסע קדמי
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע Hi-Fi Bose
 
מערכת שמע Bang & Olufsen 3D Premium Sound System  
רמקולים
8 רמקולים
10 רמקולים
 
16 רמקולים  
חצאיות צד
מושבי ספורט קדמיים
הגה מצופה עור
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
כיסויי דוושות
ידית הילוכים מצופה עור
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים  
כוונון גובה של מושבים קדמיים  
כוונון חשמלי במושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים משולב  
אלקנטרה
ריפוד מושבים מעור
 
ריפוד התקרה
תקרה מבד שחור  
תקרה מבד שחור  
חימום מראות צד
חימום מושבים קדמיים
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי  
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי
 
חיישני חניה אחוריים
חיישני חניה קדמיים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית  
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית  
מחשב דרך
מראות צד חשמליות
בלם יד חשמלי
מצית ומאפרה
לוח מחוונים דיגיטלי
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מראות צד מתקפלות חשמלית
הגה רב-תכליתי
מתלים פעילים
מתלי ספורט
פנסים קדמיים
קסנון / בי-קסנון  
פנסי LED  
אורות יום
בקרת אורות אוטומטית
מגבים לפנסים קדמיים
חיישן אור
פנסים עוקבי פניה
מערכת תאורה אדפטיבית
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
קוטר
R20  
חומר
סגסוגת  
סגסוגת  

תמונות

פורשה 718 קאיימן GT
אאודי R8

השוואה של פורשה 718 קאיימן GT עם רכבים אחרים

השוואה של אאודי R8 עם רכבים אחרים

השוואת רכבים דומים לפורשה 718 קאיימן GT ו-אאודי R8

פורשה 718 קאיימן GT ו-אאודי R8 הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין פורשה 718 קאיימן GT לבין אאודי R8 תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.