- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- סוזוקי S-קרוס ו-קיה סטוניק
השוואה בין סוזוקי S-קרוס ו-קיה סטוניק
מאפיינים
סוזוקי S-קרוס ו-קיה סטוניק
תיבת הילוכים
אוטומטית
רובוטי
מספר הילוכים
6
7
הנעה
קדמית
קדמית
מהירות מרבית
195 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
9.5 שניות
קיבולת מיכל דלק
47 ליטר
משקל עצמי
1 315 ק"ג
משקל כולל
1 710 ק"ג
אורך
4 300 מ"מ
4 140 מ"מ
רוחב
1 785 מ"מ
1 760 מ"מ
גובה
1 585 מ"מ
1 520 מ"מ
בסיס גלגלים
2 600 מ"מ
2 580 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 532 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 539 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
430 ליטר
332 ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 230 ליטר
1 135 ליטר
רדיוס הסיבוב
10.8 מ'
גודל הגלגל
215/55 R17
היברידי מתון
MHEV48V
צריכה ממוצעת
5.7 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
יורו 6
סוג מנוע
בנזין
בנזין
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
קדמי, רוחבי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
1373 סמ"ק
998 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
4
3
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
9.9
10
קדח / מהלך
73 × 82 מ"מ
71 × 84 מ"מ
הספק מירבי
129 (94 ) 5500
100 (74 ) 6000
מומנט מירבי
235 2000-3000
175 1500
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ
חצי-עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק
מרווח גחון
175
165
רמת גימור
סוזוקי S-קרוס ו-קיה סטוניק
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
כריות אוויר צדדיות אחוריות
חיישן עייפות נהג
נעילת דלתות אחוריות
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
בקרת שיוט
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
מערכת בחירת מצבי נהיגה
USB
Bluetooth
Carplay
Android Auto
AUX
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
רמקולים
6 רמקולים
מושב אחורי מתקפל
הגה מצופה עור
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
ידית הילוכים מצופה עור
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושב הנהג
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית
כפתור הפעלת מנוע
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
לוח מחוונים דיגיטלי
פתיחה חשמלית לדלת תא מטען
גלגל חלופי מוקטן
גגון
פנסים קדמיים
פנסי LED אחוריים
אורות יום
פנסי ערפל
חיישן אור
קוטר
R17
R15
חומר
סגסוגת
סגסוגת
תמונות
סוזוקי S-קרוס
קיה סטוניק
השוואה של סוזוקי S-קרוס עם רכבים אחרים
השוואה של קיה סטוניק עם רכבים אחרים
היום למכירה
סוזוקי S-קרוס, 2023
₪ 137 645
קיה סטוניק, 2020
₪ 88 578
קיה סטוניק, 2019
₪ 72 335
קיה סטוניק, 2021
₪ 85 855
קיה סטוניק, 2019
₪ 75 000
קיה סטוניק, 2020
₪ 89 900
סוזוקי S-קרוס, 2021
₪ 102 900
קיה סטוניק, 2022
₪ 94 455
קיה סטוניק, 2023
₪ 110 775
סוזוקי S-קרוס, 2021
₪ 87 756
קיה סטוניק, 2019
₪ 81 755
קיה סטוניק, 2019
₪ 85 955
קיה סטוניק, 2022
₪ 95 000
קיה סטוניק, 2020
₪ 90 000
קיה סטוניק, 2019
₪ 70 000
קיה סטוניק, 2021
₪ 95 000
סוזוקי S-קרוס, 2022
₪ 105 000
קיה סטוניק, 2019
₪ 75 000
סוזוקי S-קרוס, 2021
₪ 102 000
קיה סטוניק, 2019
₪ 65 000
השוואת רכבים דומים לסוזוקי S-קרוס ו-קיה סטוניק
סוזוקי S-קרוס ו-קיה סטוניק הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין סוזוקי S-קרוס לבין קיה סטוניק תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.