- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- קיה סטוניק ו-שברולט טרייל בלייזר
השוואה בין קיה סטוניק ו-שברולט טרייל בלייזר
שברולט טרייל בלייזר
מחיר לא נקבע
בינתיים אף אחד לא מוכר
מאפיינים
קיה סטוניק ו-שברולט טרייל בלייזר
תיבת הילוכים
רובוטי
תיבת הילוכים רציפה
מספר הילוכים
7
הנעה
קדמית
קדמית
קיבולת מיכל דלק
50 ליטר
אורך
4 140 מ"מ
4 407 מ"מ
רוחב
1 760 מ"מ
1 808 מ"מ
גובה
1 520 מ"מ
1 656 מ"מ
בסיס גלגלים
2 580 מ"מ
2 640 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 532 מ"מ
1 546 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 539 מ"מ
1 557 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
332 ליטר
715 ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 135 ליטר
1 540 ליטר
רדיוס הסיבוב
11.39 מ'
צריכה ממוצעת
7.6 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
סוג מנוע
בנזין
בנזין
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
קדמי, רוחבי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
998 סמ"ק
1300 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
3
3
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
10
קדח / מהלך
71 × 84 מ"מ
79 x 91 מ"מ
הספק מירבי
100 (74 ) 6000
156 (114 ) 5600
מומנט מירבי
175 1500
236 1600
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
חצי-עצמאי עם קפיץ
חצי-עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק
מרווח גחון
165
191
רמת גימור
קיה סטוניק ו-שברולט טרייל בלייזר
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר צדדיות אחוריות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילת דלתות אחוריות
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט
בקרת שיוט
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת נתיב
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת למניעת התנגשות
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת זיהוי הולכי רגל
AUX
USB
Bluetooth
Carplay
Android Auto
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
ידית הילוכים מצופה עור
הגה מצופה עור
חלונות חשמל
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
שמשה קדמית עם בידוד תרמי
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית
מזגן
לוח מחוונים דיגיטלי
פתיחה חשמלית לדלת תא מטען
מראות צד חשמליות
בלם יד חשמלי
גלגל חלופי מוקטן
גגון
אורות יום
חיישן אור
קוטר
R15
חומר
סגסוגת
תמונות
קיה סטוניק
שברולט טרייל בלייזר
השוואה של קיה סטוניק עם רכבים אחרים
השוואה של שברולט טרייל בלייזר עם רכבים אחרים
היום למכירה
קיה סטוניק, 2020
₪ 88 578
קיה סטוניק, 2019
₪ 72 335
קיה סטוניק, 2021
₪ 85 855
קיה סטוניק, 2019
₪ 75 000
קיה סטוניק, 2020
₪ 89 900
קיה סטוניק, 2022
₪ 94 455
קיה סטוניק, 2023
₪ 110 775
קיה סטוניק, 2019
₪ 81 755
קיה סטוניק, 2019
₪ 85 955
קיה סטוניק, 2022
₪ 95 000
קיה סטוניק, 2020
₪ 90 000
שברולט טרייל בלייזר, 2022
₪ 118 000
שברולט טרייל בלייזר, 2023
₪ 153 000
קיה סטוניק, 2019
₪ 70 000
שברולט טרייל בלייזר, 2023
₪ 149 000
שברולט טרייל בלייזר, 2008
₪ 35 000
קיה סטוניק, 2021
₪ 95 000
שברולט טרייל בלייזר, 2022
₪ 112 500
שברולט טרייל בלייזר, 2022
₪ 115 000
קיה סטוניק, 2019
₪ 75 000
השוואת רכבים דומים לקיה סטוניק ו-שברולט טרייל בלייזר
קיה סטוניק ו-שברולט טרייל בלייזר הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין קיה סטוניק לבין שברולט טרייל בלייזר תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.