- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- סוזוקי ויטרה ו-יונדאי וניו
השוואה בין סוזוקי ויטרה ו-יונדאי וניו
מאפיינים
סוזוקי ויטרה ו-יונדאי וניו
תיבת הילוכים
רובוטי
תיבת הילוכים רציפה
מספר הילוכים
6
הנעה
4x4
קדמית
מהירות מרבית
180 קמ"ש
186 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
12.7 שניות
11.2 שניות
קיבולת מיכל דלק
47 ליטר
45 ליטר
משקל עצמי
1 315 ק"ג
1 219 ק"ג
משקל כולל
1 780 ק"ג
1 700 ק"ג
אורך
4 175 מ"מ
4 040 מ"מ
רוחב
1 775 מ"מ
1 770 מ"מ
גובה
1 610 מ"מ
1 592 מ"מ
בסיס גלגלים
2 500 מ"מ
2 520 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 535 מ"מ
1 555 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 505 מ"מ
1 565 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
375 ליטר
355 ליטר
נפח תא מטען מירבי
710 ליטר
1 143 ליטר
רדיוס הסיבוב
10.4 מ'
10.2 מ'
גודל הגלגל
215/55 R17
185/65 R15
205/55 R17
205/55 R17
בתוך העיר
6.9 ליטר
7.3 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
5.5 ליטר
צריכה ממוצעת
5.9 ליטר
5.1 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 5
יורו 5
פליטת CO2
132 ג'/ק"מ
165 ג'/ק"מ
סוג מנוע
היבריד
בנזין
קיבולת סוללה
0.84 קוט"ש
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
קדמי, רוחבי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
הזרקה מופצת (רב-נקודתית)
נפח מנוע
1462 סמ"ק
1591 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
לא
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
4
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
13
10.5
קדח / מהלך
74 × 85 מ"מ
77 × 85.4 מ"מ
הספק מירבי
116 (85 ) 6000
123 (90 ) 6300
מומנט מירבי
138 4400
157 4500
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
חצי-עצמאי עם קפיץ
חצי-עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק
מרווח גחון
175
170
רמת גימור
סוזוקי ויטרה ו-יונדאי וניו
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילת דלתות אחוריות
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
בקרת שיוט
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת בקרת ירידה במורד (HDC)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
מערכת בקרת נתיב
מערכת בלימה בטיחותית בתנוע לאחור (SBS-RC)
AUX
USB
Bluetooth
12V
Carplay
Android Auto
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
רמקולים
4 רמקולים
מושב אחורי מתקפל
הגה מצופה עור
חלונות כהים
חלונות חשמל
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד
ריפוד מושבים משולב
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מחשב דרך
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מערכת Start-stop
פתיחה חשמלית לדלת תא מטען
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות מתקפלות
גלגל חלופי מוקטן
מולדינג קישוטי
גגון
מרכב רכב דו-גוני
פנסים קדמיים
פנסי LED
אורות יום
פנסי ערפל
חיישן אור
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
אורות בלימה דינמיים
קוטר
R17
R17
חומר
סגסוגת
סגסוגת
תמונות
סוזוקי ויטרה
יונדאי וניו
השוואה של סוזוקי ויטרה עם רכבים אחרים
השוואה של יונדאי וניו עם רכבים אחרים
היום למכירה
יונדאי וניו, 2021
₪ 65 900
יונדאי וניו, 2021
₪ 92 000
סוזוקי ויטרה, 2016
₪ 57 000
סוזוקי ויטרה, 2017
₪ 72 000
סוזוקי ויטרה, 2017
₪ 78 800
יונדאי וניו, 2021
₪ 80 000
סוזוקי ויטרה, 2021
₪ 104 900
סוזוקי ויטרה, 2016
₪ 60 000
סוזוקי ויטרה, 2020
₪ 85 000
סוזוקי ויטרה, 2016
₪ 53 000
יונדאי וניו, 2024
₪ 137 900
סוזוקי ויטרה, 2016
₪ 55 000
סוזוקי ויטרה, 2017
₪ 64 200
סוזוקי ויטרה, 2017
₪ 67 000
סוזוקי ויטרה, 2016
₪ 59 800
סוזוקי ויטרה, 2017
₪ 69 900
סוזוקי ויטרה, 2021
₪ 107 000
סוזוקי ויטרה, 2016
₪ 65 000
סוזוקי ויטרה, 2021
₪ 114 900
סוזוקי ויטרה, 2016
₪ 72 900
השוואת רכבים דומים לסוזוקי ויטרה ו-יונדאי וניו
סוזוקי ויטרה ו-יונדאי וניו הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין סוזוקי ויטרה לבין יונדאי וניו תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.