1. ראשי
  2. השוואה בין מכוניות
  3. סוזוקי ויטרה ו-יונדאי וניו

השוואה בין סוזוקי ויטרה ו-יונדאי וניו

סוזוקי ויטרה ‏2018. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 4 דור, שדרוג
סוזוקי ויטרה
מ- ₪ 79 000
יונדאי וניו 2019. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 1 דור
יונדאי וניו
מ- ₪ 82 900

מאפיינים

סוזוקי ויטרה ו-יונדאי וניו

תיבת הילוכים
רובוטי  
תיבת הילוכים רציפה  
מספר הילוכים
6  
הנעה
4x4  
קדמית  
מהירות מרבית
180   קמ"ש
186   קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
12.7   שניות
11.2   שניות
קיבולת מיכל דלק
47   ליטר
45   ליטר
משקל עצמי
1 315   ק"ג
1 219   ק"ג
משקל כולל
1 780   ק"ג
1 700   ק"ג
אורך
4 175   מ"מ
4 040   מ"מ
רוחב
1 775   מ"מ
1 770   מ"מ
גובה
1 610   מ"מ
1 592   מ"מ
בסיס גלגלים
2 500   מ"מ
2 520   מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 535   מ"מ
1 555   מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 505   מ"מ
1 565   מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
375   ליטר
355   ליטר
נפח תא מטען מירבי
710   ליטר
1 143   ליטר
רדיוס הסיבוב
10.4   מ'
10.2   מ'
גודל הגלגל
215/55 R17  
185/65 R15
205/55 R17
 
בתוך העיר
6.9   ליטר
7.3   ליטר
צריכת דלק בינעירונית
5.5   ליטר
צריכה ממוצעת
5.9   ליטר
5.1   ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 5  
יורו 5  
פליטת CO2
132   ג'/ק"מ
165   ג'/ק"מ
סוג מנוע
היבריד  
בנזין  
קיבולת סוללה
0.84   קוט"ש
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי  
קדמי, רוחבי  
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)  
הזרקה מופצת (רב-נקודתית)  
נפח מנוע
1462   סמ"ק
1591   סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו  
לא  
פריסת צילינדרים
בטור  
בטור  
מספר צילינדרים
4  
4  
שסתומים לצילינדר
4  
4  
יחס דחיסה
13  
10.5  
קדח / מהלך
74 × 85   מ"מ
77 × 85.4   מ"מ
הספק מירבי
116 (85 ) 6000
123 (90 ) 6300
מומנט מירבי
138 4400
157 4500
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
מתלה אחורי
חצי-עצמאי עם קפיץ  
חצי-עצמאי עם קפיץ  
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמים אחוריים
דיסק  
דיסק  
מרווח גחון
175
170

רמת גימור

סוזוקי ויטרה ו-יונדאי וניו

כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילת דלתות אחוריות
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית  
בקרת שיוט  
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת בקרת ירידה במורד (HDC)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
מערכת בקרת נתיב
מערכת בלימה בטיחותית בתנוע לאחור (SBS-RC)
AUX
USB
Bluetooth
12V
Carplay
Android Auto
צליל
מערכת שמע  
מערכת שמע  
רמקולים
4 רמקולים  
מושב אחורי מתקפל
הגה מצופה עור
חלונות כהים
חלונות חשמל
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים  
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד  
ריפוד מושבים משולב  
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי  
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית  
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית  
מחשב דרך
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מערכת Start-stop
פתיחה חשמלית לדלת תא מטען
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות מתקפלות
גלגל חלופי מוקטן
מולדינג קישוטי
גגון
מרכב רכב דו-גוני
פנסים קדמיים
פנסי LED  
אורות יום
פנסי ערפל
חיישן אור
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
אורות בלימה דינמיים
קוטר
R17  
R17  
חומר
סגסוגת  
סגסוגת  

תמונות

סוזוקי ויטרה
יונדאי וניו

השוואה של סוזוקי ויטרה עם רכבים אחרים

השוואה של יונדאי וניו עם רכבים אחרים

השוואת רכבים דומים לסוזוקי ויטרה ו-יונדאי וניו

סוזוקי ויטרה ו-יונדאי וניו הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין סוזוקי ויטרה לבין יונדאי וניו תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.