- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- סוזוקי ויטרה ו-קיה סטוניק
השוואה בין סוזוקי ויטרה ו-קיה סטוניק
מאפיינים
סוזוקי ויטרה ו-קיה סטוניק
תיבת הילוכים
רובוטי
רובוטי
מספר הילוכים
6
7
הנעה
4x4
קדמית
מהירות מרבית
180 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
12.7 שניות
קיבולת מיכל דלק
47 ליטר
משקל עצמי
1 315 ק"ג
משקל כולל
1 780 ק"ג
אורך
4 175 מ"מ
4 140 מ"מ
רוחב
1 775 מ"מ
1 760 מ"מ
גובה
1 610 מ"מ
1 520 מ"מ
בסיס גלגלים
2 500 מ"מ
2 580 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 535 מ"מ
1 532 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 505 מ"מ
1 539 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
375 ליטר
332 ליטר
נפח תא מטען מירבי
710 ליטר
1 135 ליטר
רדיוס הסיבוב
10.4 מ'
גודל הגלגל
215/55 R17
בתוך העיר
6.9 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
5.5 ליטר
צריכה ממוצעת
5.9 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 5
יורו 6
פליטת CO2
132 ג'/ק"מ
סוג מנוע
היבריד
בנזין
קיבולת סוללה
0.84 קוט"ש
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
קדמי, רוחבי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
1462 סמ"ק
998 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
4
3
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
13
10
קדח / מהלך
74 × 85 מ"מ
71 × 84 מ"מ
הספק מירבי
116 (85 ) 6000
100 (74 ) 6000
מומנט מירבי
138 4400
175 1500
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
חצי-עצמאי עם קפיץ
חצי-עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק
מרווח גחון
175
165
רמת גימור
סוזוקי ויטרה ו-קיה סטוניק
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
כריות אוויר צדדיות אחוריות
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילת דלתות אחוריות
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
בקרת שיוט
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת בקרת ירידה במורד (HDC)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
מערכת בקרת נתיב
AUX
USB
Bluetooth
12V
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
רמקולים
4 רמקולים
מושב אחורי מתקפל
הגה מצופה עור
חלונות כהים
חלונות חשמל
ידית הילוכים מצופה עור
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית
מחשב דרך
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מערכת Start-stop
פתיחה חשמלית לדלת תא מטען
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
לוח מחוונים דיגיטלי
גלגל חלופי מוקטן
מולדינג קישוטי
גגון
מרכב רכב דו-גוני
אורות יום
פנסי ערפל
חיישן אור
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
קוטר
R17
R15
חומר
סגסוגת
סגסוגת
תמונות
סוזוקי ויטרה
קיה סטוניק
השוואה של סוזוקי ויטרה עם רכבים אחרים
השוואה של קיה סטוניק עם רכבים אחרים
היום למכירה
סוזוקי ויטרה, 2016
₪ 55 000
קיה סטוניק, 2022
₪ 95 995
קיה סטוניק, 2024
₪ 118 600
קיה סטוניק, 2019
₪ 74 900
קיה סטוניק, 2020
₪ 86 200
קיה סטוניק, 2019
₪ 85 900
קיה סטוניק, 2022
₪ 95 000
קיה סטוניק, 2020
₪ 90 000
סוזוקי ויטרה, 2016
₪ 57 000
קיה סטוניק, 2021
₪ 97 050
קיה סטוניק, 2019
₪ 79 900
קיה סטוניק, 2021
₪ 79 900
קיה סטוניק, 2019
₪ 70 000
סוזוקי ויטרה, 2017
₪ 75 900
קיה סטוניק, 2020
₪ 84 690
קיה סטוניק, 2021
₪ 95 000
סוזוקי ויטרה, 2016
₪ 60 000
קיה סטוניק, 2020
₪ 69 999
סוזוקי ויטרה, 2020
₪ 85 000
סוזוקי ויטרה, 2016
₪ 53 000
השוואת רכבים דומים לסוזוקי ויטרה ו-קיה סטוניק
סוזוקי ויטרה ו-קיה סטוניק הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין סוזוקי ויטרה לבין קיה סטוניק תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.