1. ראשי
  2. השוואה בין מכוניות
  3. סוזוקי ויטרה ו-קיה סטוניק

השוואה בין סוזוקי ויטרה ו-קיה סטוניק

סוזוקי ויטרה ‏2018. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 4 דור, שדרוג
סוזוקי ויטרה
מ- ₪ 79 000
קיה סטוניק ‏2020. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 1 דור, שדרוג
קיה סטוניק
מ- ₪ 81 500

מאפיינים

סוזוקי ויטרה ו-קיה סטוניק

תיבת הילוכים
רובוטי  
רובוטי  
מספר הילוכים
6  
7  
הנעה
4x4  
קדמית  
מהירות מרבית
180   קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
12.7   שניות
קיבולת מיכל דלק
47   ליטר
משקל עצמי
1 315   ק"ג
משקל כולל
1 780   ק"ג
אורך
4 175   מ"מ
4 140   מ"מ
רוחב
1 775   מ"מ
1 760   מ"מ
גובה
1 610   מ"מ
1 520   מ"מ
בסיס גלגלים
2 500   מ"מ
2 580   מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 535   מ"מ
1 532   מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 505   מ"מ
1 539   מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
375   ליטר
332   ליטר
נפח תא מטען מירבי
710   ליטר
1 135   ליטר
רדיוס הסיבוב
10.4   מ'
גודל הגלגל
215/55 R17  
בתוך העיר
6.9   ליטר
צריכת דלק בינעירונית
5.5   ליטר
צריכה ממוצעת
5.9   ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 5  
יורו 6  
פליטת CO2
132   ג'/ק"מ
סוג מנוע
היבריד  
בנזין  
קיבולת סוללה
0.84   קוט"ש
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי  
קדמי, רוחבי  
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)  
הזרקה ישירה (ישר)  
נפח מנוע
1462   סמ"ק
998   סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו  
טורבו  
פריסת צילינדרים
בטור  
בטור  
מספר צילינדרים
4  
3  
שסתומים לצילינדר
4  
4  
יחס דחיסה
13  
10  
קדח / מהלך
74 × 85   מ"מ
71 × 84   מ"מ
הספק מירבי
116 (85 ) 6000
100 (74 ) 6000
מומנט מירבי
138 4400
175 1500
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
מתלה אחורי
חצי-עצמאי עם קפיץ  
חצי-עצמאי עם קפיץ  
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמים אחוריים
דיסק  
דיסק  
מרווח גחון
175
165

רמת גימור

סוזוקי ויטרה ו-קיה סטוניק

כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
כריות אוויר צדדיות אחוריות
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילת דלתות אחוריות
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית  
בקרת שיוט  
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת בקרת ירידה במורד (HDC)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
מערכת בקרת נתיב
AUX
USB
Bluetooth
12V
צליל
מערכת שמע  
מערכת שמע  
רמקולים
4 רמקולים  
מושב אחורי מתקפל
הגה מצופה עור
חלונות כהים
חלונות חשמל
ידית הילוכים מצופה עור
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים  
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד  
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי  
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית  
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית  
מחשב דרך
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מערכת Start-stop
פתיחה חשמלית לדלת תא מטען
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
לוח מחוונים דיגיטלי
גלגל חלופי מוקטן
מולדינג קישוטי
גגון
מרכב רכב דו-גוני
אורות יום
פנסי ערפל
חיישן אור
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
קוטר
R17  
R15  
חומר
סגסוגת  
סגסוגת  

תמונות

סוזוקי ויטרה
קיה סטוניק

השוואה של סוזוקי ויטרה עם רכבים אחרים

השוואה של קיה סטוניק עם רכבים אחרים

השוואת רכבים דומים לסוזוקי ויטרה ו-קיה סטוניק

סוזוקי ויטרה ו-קיה סטוניק הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין סוזוקי ויטרה לבין קיה סטוניק תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.