1. ראשי
  2. השוואה בין מכוניות
  3. סוזוקי ויטרה ו-ניסאן ג'וק

השוואה בין סוזוקי ויטרה ו-ניסאן ג'וק

סוזוקי ויטרה ‏2018. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 4 דור, שדרוג
סוזוקי ויטרה
מ- ₪ 79 000
ניסאן ג'וק ‏2019. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 2 דור
ניסאן ג'וק
מ- ₪ 78 995

מאפיינים

סוזוקי ויטרה ו-ניסאן ג'וק

תיבת הילוכים
רובוטי  
רובוטי  
מספר הילוכים
6  
7  
הנעה
4x4  
קדמית  
מהירות מרבית
180   קמ"ש
180   קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
12.7   שניות
10.6   שניות
קיבולת מיכל דלק
47   ליטר
46   ליטר
משקל עצמי
1 315   ק"ג
1 285   ק"ג
משקל כולל
1 780   ק"ג
1 725   ק"ג
אורך
4 175   מ"מ
4 210   מ"מ
רוחב
1 775   מ"מ
1 800   מ"מ
גובה
1 610   מ"מ
1 595   מ"מ
בסיס גלגלים
2 500   מ"מ
2 636   מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 535   מ"מ
1 539   מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 505   מ"מ
1 537   מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
375   ליטר
422   ליטר
נפח תא מטען מירבי
710   ליטר
1 237   ליטר
רדיוס הסיבוב
10.4   מ'
10.7   מ'
גודל הגלגל
215/55 R17  
215/60 R17
225/45 R19
 
בתוך העיר
6.9   ליטר
6   ליטר
צריכת דלק בינעירונית
5.5   ליטר
5.1   ליטר
צריכה ממוצעת
5.9   ליטר
4.8   ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 5  
יורו 6  
פליטת CO2
132   ג'/ק"מ
110   ג'/ק"מ
סוג מנוע
היבריד  
בנזין  
קיבולת סוללה
0.84   קוט"ש
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי  
קדמי, רוחבי  
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)  
הזרקה ישירה (ישר)  
נפח מנוע
1462   סמ"ק
999   סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו  
טורבו  
פריסת צילינדרים
בטור  
בטור  
מספר צילינדרים
4  
3  
שסתומים לצילינדר
4  
4  
יחס דחיסה
13  
10.5  
קדח / מהלך
74 × 85   מ"מ
72.2 × 81.3   מ"מ
הספק מירבי
116 (85 ) 6000
117 (86 ) 5250
מומנט מירבי
138 4400
183 1750-4000
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
מתלה אחורי
חצי-עצמאי עם קפיץ  
חצי-עצמאי עם קפיץ  
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמים אחוריים
דיסק  
דיסק  
מרווח גחון
175
180

רמת גימור

סוזוקי ויטרה ו-ניסאן ג'וק

כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילת דלתות אחוריות
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית  
בקרת שיוט  
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת בקרת ירידה במורד (HDC)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
מערכת ניהול יציבות הרכב
מערכת בקרת נתיב
AUX
USB
Bluetooth
12V
Carplay
צליל
מערכת שמע  
מערכת שמע  
רמקולים
4 רמקולים  
מושב אחורי מתקפל
הגה מצופה עור
חלונות כהים
חלונות חשמל
תאורת אווירה דקורטיבית
מושבי ספורט קדמיים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים  
כוונון גובה של מושב הנהג  
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד  
ריפוד מושבים משולב  
חימום מראות צד
חימום מושבים קדמיים
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי  
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית  
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית  
מחשב דרך
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מערכת Start-stop
פתיחה חשמלית לדלת תא מטען
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות מתקפלות
בלם יד חשמלי
גלגל חלופי מוקטן
גלגל חלופי בגודל מלא
מולדינג קישוטי
גגון
מרכב רכב דו-גוני
פנסים קדמיים
פנסי LED
פנסי LED אחוריים
 
אורות יום
פנסי ערפל
חיישן אור
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
מערכת תאורה אדפטיבית
קוטר
R17  
R19  
חומר
סגסוגת  
סגסוגת  

תמונות

סוזוקי ויטרה
ניסאן ג'וק

השוואה של סוזוקי ויטרה עם רכבים אחרים

השוואה של ניסאן ג'וק עם רכבים אחרים

השוואת רכבים דומים לסוזוקי ויטרה ו-ניסאן ג'וק

סוזוקי ויטרה ו-ניסאן ג'וק הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין סוזוקי ויטרה לבין ניסאן ג'וק תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.