"יחסי ציבור שחורים" עינו את כולם. "טרולים" בתשלום כותבים תגובות מזיקות ומציפים את דפי החברות בתוכן על מותגים מתחרים.
AUTOBOOM

יצרניות הרכב הסיניות התאחדו נגד ה"טרולים"

"יחסי ציבור שחורים" עינו את כולם. "טרולים" בתשלום כותבים תגובות מזיקות ומציפים את דפי החברות בתוכן על מותגים מתחרים.

פרסום שלילי
הטקסט נשמע בערך ככה: הלו, הליסיאן הזה זבל שאין לתאר, מכר לי חרא מוחלט ועשה סימן של צלב, הגג דולף והאלקטרוניקה חיה חיים משלה.
צבאות של טרולים שחורים מרוויחים כסף בקלות רבה יותר מיצרניות הרכב
מייסד Nio ויליאם לי

BYD, Li Auto, Zeekr ו-Deepal התאחדו כדי לנקוט אמצעים נגד השליליות ברשתות החברתיות. במאבק נגד "יחסי ציבור שחורים" הן מוכנות להשקיע 5 מיליון יואן (700,000$) כפרס למי שיספק מידע מוכח על חברות שמפיצות דיסאינפורמציה.

חלק מהחבילות של "יחסי ציבור שחורים" עולות עשרות אלפי יואן, ואם הנושאים הופכים לטרנדיים ברשתות – נגבית עמלה גבוהה יותר

אילו צעדים נוקטים יצרני הרכב

  • Deepal Automotive יצרה קרן מיוחדת להגנה על מוניטין המותג שלה
  • Avatr שילמה מאז אפריל לכמעט 200 "מלשינים" על טרולים
  • Zeekr הציעה פרס של עד 70,000 יואן על חשיפת טרולים
  • Nio משלמת בין 1,400 ל-140,000 יואן על איסוף ראיות להטעיות זדוניות
  • BYD תבעה משתמש משפיע ברשתות החברתיות בשם Longzhu-Jiche על הוצאת דיבה וזכתה בכ-280,000 יואן כפיצוי על הנזק
  • Changan ו-Huawei תבעו בלוגר רכב שטען שמקדם הגרר של Avatr 12 הוא "מזויף" (0.21). הוא טען שבדק בעצמו ויצא לו 0.28

הבלוגר פרסם את הטענה שלו, ואילון מאסק שיתף אותה בעצמו ברשת החברתית

חחח

בסופו של דבר Changan ביצעה בדיקה עצמאית מול מצלמות בשידור חי ואישרה את התוצאה הרשמית – 0.21

כעת הבלוגר חייב לשלם על הנזק הכלכלי שגרם לחברה בעקבות הדיסקרדיטציה, למחוק את כל הפייקים מהרשתות שלו, ולהתנצל בכתב ובע"פ.

עקוב אחרינו בטלגרם. זה נוח ומהיר