והאשמה כולה... לא, לא היהודים :)) אלא ראש ניסאן לשעבר, קרלוס גוהן, שהודח מניהול בשנת 2018. ליתר דיוק – תוכניותיו הנפוליאוניות, שהחברה פשוט לא הצליחה לעמוד בהן.
ניסאן מוראנו ‏2024. חלק ממרכב. רכב שטח 5 דלתות, 4 דור
AUTOBOOM

המנכ"ל החדש של ניסאן, איוואן אספינוסה, הצביע על האויב הראשי שהוביל את החברה למשבר.

והאשמה כולה... לא, לא היהודים :)) אלא ראש ניסאן לשעבר, קרלוס גוהן, שהודח מניהול בשנת 2018. ליתר דיוק – תוכניותיו הנפוליאוניות, שהחברה פשוט לא הצליחה לעמוד בהן.

לדברי אספינוסה, לפני יותר מעשר שנים הציב גוהן יעד של ייצור 8 מיליון מכוניות בשנה – מטרה שלא הייתה ישימה במציאות.

לשם השוואה: בשנת 2024 נמכרו ברחבי העולם רק 3.3 מיליון רכבי ניסאן.

כתוצאה מכך, ניסאן, לדבריו, נשברה תחת הלחץ, בזבזה משאבים על פרויקטים לא רווחיים – ומאז לא הצליחה להתאושש באמת.

כלומר, מנסים לשכנע אותנו שירידת המכירות בתקופת הקורונה, התגברות התחרות, הכישלון הקשה בשוק הסיני, איבוד עניין מצד הצרכנים בארה"ב, היעדר דגמים היברידיים עדכניים, העלויות של רכב חשמלי, וההתאמה לרגולציות טכניות מחמירות – לא קשורים בכלל...

והחלטות של אדם אחד, מלפני יותר מעשור – עדיין משפיעות על פעילות החברה? נשמע הגיוני?

עקוב אחרינו בטלגרם. זה נוח ומהיר