1. ראשי
  2. השוואה בין מכוניות
  3. ב.מ.וו M4 ו-פורשה 718 קאיימן GT

השוואה בין ב.מ.וו M4 ו-פורשה 718 קאיימן GT

ב.מ.וו M4 ‏2024. מרכב, צורה. קבריולט, 2 דור, שדרוג 1
ב.מ.וו M4
מחיר לא נקבע
פורשה 718 קאיימן GT ‏2019. מרכב, צורה. קופה, 2 דור
פורשה 718 קאיימן GT
מחיר לא נקבע

מאפיינים

ב.מ.וו M4 ו-פורשה 718 קאיימן GT

תיבת הילוכים
אוטומטית  
רובוטי  
מספר הילוכים
8  
7  
הנעה
אחורית  
אחורית  
מהירות מרבית
250   קמ"ש
302   קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
3.9   שניות
3.9   שניות
קיבולת מיכל דלק
59   ליטר
64   ליטר
משקל עצמי
1 725   ק"ג
1 450   ק"ג
משקל כולל
2 155   ק"ג
1 780   ק"ג
אורך
4 794   מ"מ
4 456   מ"מ
רוחב
1 887   מ"מ
1 801   מ"מ
גובה
1 395   מ"מ
1 269   מ"מ
בסיס גלגלים
2 857   מ"מ
2 484   מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 617   מ"מ
1 538   מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 605   מ"מ
1 534   מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
300   ליטר
420   ליטר
רדיוס הסיבוב
12.6   מ'
11   מ'
גודל הגלגל
275/40 R18  
245/35 R20
295/30 R20
 
בתוך העיר
14.6   ליטר
13.7   ליטר
צריכת דלק בינעירונית
7.6   ליטר
8.1   ליטר
צריכה ממוצעת
10.2   ליטר
10.2   ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6  
יורו 6  
פליטת CO2
234   ג'/ק"מ
232   ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין  
בנזין  
מיקום המנוע
קדמי, אורכי  
מרכזי  
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)  
הזרקה ישירה (ישר)  
נפח מנוע
2993   סמ"ק
3995   סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו  
לא  
פריסת צילינדרים
בטור  
צילינדרים מנוגדים  
מספר צילינדרים
6  
6  
שסתומים לצילינדר
4  
4  
יחס דחיסה
9.3  
13  
קדח / מהלך
84 x 90   מ"מ
102 × 81.5   מ"מ
הספק מירבי
510 (375 ) 6250
420 (309 ) 7600
מומנט מירבי
650 2750
420 5000 – 6800
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמים קרמיים עם אוורור  
בלמים אחוריים
דיסק עם אוורור  
קרמי עם אוורור  
מרווח גחון
120

רמת גימור

ב.מ.וו M4 ו-פורשה 718 קאיימן GT

כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
אזעקה
נעילה מרכזית
אימובילייזר
חיישן תזוזה
מצלמה היקפית 360°
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית  
בקרת שיוט  
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת בקרת נתיב
מערכת בחירת מצבי נהיגה
התרעת תנועה חוצה מלפנים
USB
Bluetooth
Carplay
טעינה אלחוטית לסמארטפון
מערכת ניווט (GPS)
AUX
12V
מערכת בידור לנוסע קדמי
צליל
מערכת שמע  
מערכת שמע
מערכת שמע Hi-Fi Bose
 
רמקולים
8 רמקולים
10 רמקולים
 
תאורת אווירה דקורטיבית
מושבי ספורט קדמיים
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חצאיות צד
הגה מצופה עור
חלונות חשמל
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים  
כוונון חשמלי במושבים קדמיים
מושב הנהג עם זיכרון
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים משולב  
ריפוד התקרה
תקרה מבד שחור  
חימום מושבים קדמיים
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח  
הגה כוח אקטיבי  
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מערכת חניה אוטומטית
מיזוג
מערכת בקרת אקלים תלת-אזורית  
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית  
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה ספורט
מחשב דרך
בלם יד חשמלי
מתלי אוויר
מתלים פעילים
מתלי ספורט
עיצוב חיצוני
פנסים קדמיים
פנסי LED  
קסנון / בי-קסנון  
חיישן אור
חיישן גשם
אורות יום
בקרת אורות אוטומטית
מגבים לפנסים קדמיים
פנסים עוקבי פניה
קוטר
R19  
R20  
חומר
סגסוגת  
סגסוגת  

תמונות

ב.מ.וו M4
פורשה 718 קאיימן GT

השוואה של ב.מ.וו M4 עם רכבים אחרים

השוואה של פורשה 718 קאיימן GT עם רכבים אחרים

השוואת רכבים דומים לב.מ.וו M4 ו-פורשה 718 קאיימן GT

ב.מ.וו M4 ו-פורשה 718 קאיימן GT הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין ב.מ.וו M4 לבין פורשה 718 קאיימן GT תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.