1. ראשי
  2. השוואה בין מכוניות
  3. צ'רי טיגו 8 פרו ו-קיה סורנטו

השוואה בין צ'רי טיגו 8 פרו ו-קיה סורנטו

צ'רי טיגו 8 פרו ‏2020. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 1 דור
צ'רי טיגו 8 פרו
מ- ₪ 146 000
קיה סורנטו ‏2020. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 4 דור
קיה סורנטו
מ- ₪ 160 000

מאפיינים

צ'רי טיגו 8 פרו ו-קיה סורנטו

תיבת הילוכים
רובוטי  
אוטומטית  
מספר הילוכים
7  
8  
הנעה
קדמית  
4x4  
מהירות מרבית
183   קמ"ש
200   קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
9.1   שניות
10   שניות
קיבולת מיכל דלק
51   ליטר
67   ליטר
משקל עצמי
1 640   ק"ג
1 785   ק"ג
משקל כולל
2 143   ק"ג
2 480   ק"ג
אורך
4 722   מ"מ
4 810   מ"מ
רוחב
1 860   מ"מ
1 900   מ"מ
גובה
1 705   מ"מ
1 690   מ"מ
בסיס גלגלים
2 710   מ"מ
2 815   מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 582   מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 604   מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
193   ליטר
705   ליטר
נפח תא מטען מירבי
2 101   ליטר
רדיוס הסיבוב
11.2   מ'
5.78   מ'
גודל הגלגל
235/55 R18  
235/60 R18  
בתוך העיר
8.6   ליטר
10.2   ליטר
צריכת דלק בינעירונית
6.2   ליטר
9.4   ליטר
צריכה ממוצעת
7   ליטר
9.8   ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6  
יורו 6  
פליטת CO2
165   ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין  
בנזין  
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי  
קדמי, אורכי  
מערכת הזרקת דלק
הזרקה מופצת (רב-נקודתית)  
הזרקה ישירה (ישר)  
נפח מנוע
1598   סמ"ק
2497   סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו  
טורבו  
פריסת צילינדרים
בטור  
בטור  
מספר צילינדרים
4  
4  
שסתומים לצילינדר
4  
4  
יחס דחיסה
9.9  
13  
קדח / מהלך
77 × 85.8   מ"מ
88.5 x 101.5   מ"מ
הספק מירבי
186 (136 ) 5500
191 (140 ) 6100
מומנט מירבי
282 2000 – 4500
245 4000
מתלה קדמי
עצמאי פנאומטי  
עצמאי עם קפיץ  
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמים אחוריים
דיסק  
דיסק  
מרווח גחון
190
174

רמת גימור

צ'רי טיגו 8 פרו ו-קיה סורנטו

כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
אזהרת פתיחת דלת
חיישן עייפות נהג
נעילה מרכזית
אימובילייזר
אזעקה
מצלמה היקפית 360°
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית  
בקרת שיוט אדפטיבית  
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת ירידה במורד (HDC)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
מערכת עזר לתנועה בפקקים
העברת הילוכים חשמלית
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת בלימה בטיחותית בתנוע לאחור (SBS-RC)
מערכת התרעת נוכחות נוסעים במושבים האחוריים
USB
Bluetooth
12V
Carplay
Android Auto
טעינה אלחוטית לסמארטפון
מערכת ניווט (GPS)
צליל
מערכת שמע  
מערכת שמע  
רמקולים
6 רמקולים  
4 רמקולים  
מושב אחורי מתקפל
הגה מצופה עור
סאנרוף
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
חימום הגה
תאורת אווירה דקורטיבית
ידית הילוכים מצופה עור
מושב נהג עם כוונון חשמלי
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים דמוי עור  
חימום מושבים קדמיים
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח  
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מערכת חניה אוטומטית
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית  
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית  
מחשב דרך
לוח מחוונים דיגיטלי
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
פתיחה חשמלית לדלת תא מטען
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
פקדי העברת הילוכים על ההגה
בלם יד חשמלי
מראה מרכזית עם עמעום אוטומטי
הפעלה מרחוק
מראות מתקפלות
גלגל חלופי מוקטן
צבע מטאלי
גגון
פנסים קדמיים
פנסי LED  
פנסי LED  
אורות יום
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
פנסי ערפל
חיישן אור
קוטר
R18  
R19  
חומר
סגסוגת  

תמונות

צ'רי טיגו 8 פרו
קיה סורנטו

השוואה של צ'רי טיגו 8 פרו עם רכבים אחרים

השוואה של קיה סורנטו עם רכבים אחרים

השוואת רכבים דומים לצ'רי טיגו 8 פרו ו-קיה סורנטו

צ'רי טיגו 8 פרו ו-קיה סורנטו הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין צ'רי טיגו 8 פרו לבין קיה סורנטו תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.