- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- צ'רי טיגו 8 פרו ו-סאנגיונג רקסטון
השוואה בין צ'רי טיגו 8 פרו ו-סאנגיונג רקסטון
מאפיינים
צ'רי טיגו 8 פרו ו-סאנגיונג רקסטון
תיבת הילוכים
רובוטי
אוטומטית
מספר הילוכים
7
7
הנעה
קדמית
4x4
מהירות מרבית
183 קמ"ש
184 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
9.1 שניות
10.7 שניות
קיבולת מיכל דלק
51 ליטר
70 ליטר
משקל עצמי
1 640 ק"ג
2 180 ק"ג
משקל כולל
2 143 ק"ג
2 960 ק"ג
אורך
4 722 מ"מ
4 850 מ"מ
רוחב
1 860 מ"מ
1 960 מ"מ
גובה
1 705 מ"מ
1 825 מ"מ
בסיס גלגלים
2 710 מ"מ
2 865 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 582 מ"מ
1 640 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 604 מ"מ
1 640 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
193 ליטר
649 ליטר
נפח תא מטען מירבי
2 101 ליטר
1 806 ליטר
רדיוס הסיבוב
11.2 מ'
11 מ'
גודל הגלגל
235/55 R18
255/60 R18
בתוך העיר
8.6 ליטר
9.6 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
6.2 ליטר
6.4 ליטר
צריכה ממוצעת
7 ליטר
7.6 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
יורו 6
פליטת CO2
165 ג'/ק"מ
199 ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין
דיזל
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
קדמי, אורכי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה מופצת (רב-נקודתית)
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
1598 סמ"ק
2157 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
4
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
9.9
15.5
קדח / מהלך
77 × 85.8 מ"מ
92.4 x 86.2 מ"מ
הספק מירבי
186 (136 ) 5500
181 (133 ) 4000
מומנט מירבי
282 2000 – 4500
428 1600-2600
מתלה קדמי
עצמאי פנאומטי
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק
מרווח גחון
190
215
רמת גימור
צ'רי טיגו 8 פרו ו-סאנגיונג רקסטון
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כריות אוויר צדדיות אחוריות
כרית אוויר לברכי הנהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
אזהרת פתיחת דלת
חיישן עייפות נהג
נעילת דלתות אחוריות
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה היקפית 360°
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
בקרת שיוט
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת ירידה במורד (HDC)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
מערכת עזר לתנועה בפקקים
העברת הילוכים חשמלית
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת בקרת הטיה
USB
Bluetooth
12V
Carplay
Android Auto
טעינה אלחוטית לסמארטפון
220V
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
רמקולים
6 רמקולים
מושב אחורי מתקפל
הגה מצופה עור
סאנרוף
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
וילונות שמש בדלתות האחוריות
משענת ראש אחורית שלישית
שורת מושבים שלישית
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושב הנהג
מושב נהג עם כוונון חשמלי
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים דמוי עור
ריפוד מושבים מבד
חימום מושבים קדמיים
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח
הגה כוח
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מחשב דרך
לוח מחוונים דיגיטלי
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
פתיחה חשמלית לדלת תא מטען
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
פקדי העברת הילוכים על ההגה
בלם יד חשמלי
מראה מרכזית עם עמעום אוטומטי
גלגל חלופי מוקטן
צבע מטאלי
גגון
פנסים קדמיים
פנסי LED
פנסי LED
אורות יום
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
מערכת תאורה אדפטיבית
פנסי ערפל
אורות בלימה דינמיים
קוטר
R18
R18
חומר
סגסוגת
סגסוגת
תמונות
צ'רי טיגו 8 פרו
סאנגיונג רקסטון
השוואה של צ'רי טיגו 8 פרו עם רכבים אחרים
השוואה של סאנגיונג רקסטון עם רכבים אחרים
השוואת רכבים דומים לצ'רי טיגו 8 פרו ו-סאנגיונג רקסטון
צ'רי טיגו 8 פרו ו-סאנגיונג רקסטון הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין צ'רי טיגו 8 פרו לבין סאנגיונג רקסטון תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.