1. ראשי
  2. השוואה בין מכוניות
  3. צ'רי טיגו 8 פרו ו-פיג'ו 5008

השוואה בין צ'רי טיגו 8 פרו ו-פיג'ו 5008

צ'רי טיגו 8 פרו ‏2020. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 1 דור
צ'רי טיגו 8 פרו
מ- ₪ 146 000
פיג'ו 5008 ‏2020. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 2 דור, שדרוג
פיג'ו 5008
מ- ₪ 102 995

מאפיינים

צ'רי טיגו 8 פרו ו-פיג'ו 5008

תיבת הילוכים
רובוטי  
אוטומטית  
מספר הילוכים
7  
8  
הנעה
קדמית  
קדמית  
מהירות מרבית
183   קמ"ש
196   קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
9.1   שניות
10.2   שניות
קיבולת מיכל דלק
51   ליטר
56   ליטר
משקל עצמי
1 640   ק"ג
1 523   ק"ג
משקל כולל
2 143   ק"ג
2 210   ק"ג
אורך
4 722   מ"מ
4 641   מ"מ
רוחב
1 860   מ"מ
1 844   מ"מ
גובה
1 705   מ"מ
1 646   מ"מ
בסיס גלגלים
2 710   מ"מ
2 840   מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 582   מ"מ
1 593   מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 604   מ"מ
1 601   מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
193   ליטר
210   ליטר
נפח תא מטען מירבי
2 101   ליטר
1 940   ליטר
רדיוס הסיבוב
11.2   מ'
11.2   מ'
גודל הגלגל
235/55 R18  
215/65 R17
225/55 R18
 
בתוך העיר
8.6   ליטר
צריכת דלק בינעירונית
6.2   ליטר
צריכה ממוצעת
7   ליטר
6.6   ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6  
יורו 6  
פליטת CO2
165   ג'/ק"מ
144   ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין  
בנזין  
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי  
קדמי, רוחבי  
מערכת הזרקת דלק
הזרקה מופצת (רב-נקודתית)  
הזרקה ישירה (ישר)  
נפח מנוע
1598   סמ"ק
1199   סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו  
טורבו  
פריסת צילינדרים
בטור  
בטור  
מספר צילינדרים
4  
3  
שסתומים לצילינדר
4  
4  
יחס דחיסה
9.9  
10.5  
קדח / מהלך
77 × 85.8   מ"מ
75 × 90.5   מ"מ
הספק מירבי
186 (136 ) 5500
130 (96 ) 5500
מומנט מירבי
282 2000 – 4500
235 1750
מתלה קדמי
עצמאי פנאומטי  
עצמאי עם קפיץ  
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ  
חצי-עצמאי עם קפיץ  
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמים אחוריים
דיסק  
דיסק  
מרווח גחון
190
236

רמת גימור

צ'רי טיגו 8 פרו ו-פיג'ו 5008

כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
אזהרת פתיחת דלת
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה היקפית 360°
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית  
בקרת שיוט  
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת ירידה במורד (HDC)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
מערכת עזר לתנועה בפקקים
העברת הילוכים חשמלית
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת זיהוי תמרורים
USB
Bluetooth
12V
Carplay
Android Auto
טעינה אלחוטית לסמארטפון
צליל
מערכת שמע  
מערכת שמע  
רמקולים
6 רמקולים  
מושב אחורי מתקפל
הגה מצופה עור
סאנרוף
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושב הנהג  
מושב נהג עם כוונון חשמלי
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים דמוי עור  
ריפוד מושבים מבד  
חימום מושבים קדמיים
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח  
הגה כוח  
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית  
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית  
מחשב דרך
לוח מחוונים דיגיטלי
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
פתיחה חשמלית לדלת תא מטען
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
פקדי העברת הילוכים על ההגה
בלם יד חשמלי
מראה מרכזית עם עמעום אוטומטי
גלגל חלופי מוקטן
צבע מטאלי
גגון
פנסים קדמיים
פנסי LED  
אורות יום
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
פנסי ערפל
חיישן אור
קוטר
R18  
R18  
חומר
סגסוגת  
סגסוגת  

תמונות

צ'רי טיגו 8 פרו
פיג'ו 5008

השוואה של צ'רי טיגו 8 פרו עם רכבים אחרים

השוואה של פיג'ו 5008 עם רכבים אחרים

השוואת רכבים דומים לצ'רי טיגו 8 פרו ו-פיג'ו 5008

צ'רי טיגו 8 פרו ו-פיג'ו 5008 הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין צ'רי טיגו 8 פרו לבין פיג'ו 5008 תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.