- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- צ'רי טיגו 8 פרו ו-פיג'ו 5008
השוואה בין צ'רי טיגו 8 פרו ו-פיג'ו 5008
מאפיינים
צ'רי טיגו 8 פרו ו-פיג'ו 5008
תיבת הילוכים
רובוטי
אוטומטית
מספר הילוכים
7
8
הנעה
קדמית
קדמית
מהירות מרבית
183 קמ"ש
196 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
9.1 שניות
10.2 שניות
קיבולת מיכל דלק
51 ליטר
56 ליטר
משקל עצמי
1 640 ק"ג
1 523 ק"ג
משקל כולל
2 143 ק"ג
2 210 ק"ג
אורך
4 722 מ"מ
4 641 מ"מ
רוחב
1 860 מ"מ
1 844 מ"מ
גובה
1 705 מ"מ
1 646 מ"מ
בסיס גלגלים
2 710 מ"מ
2 840 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 582 מ"מ
1 593 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 604 מ"מ
1 601 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
193 ליטר
210 ליטר
נפח תא מטען מירבי
2 101 ליטר
1 940 ליטר
רדיוס הסיבוב
11.2 מ'
11.2 מ'
גודל הגלגל
235/55 R18
215/65 R17
225/55 R18
225/55 R18
בתוך העיר
8.6 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
6.2 ליטר
צריכה ממוצעת
7 ליטר
6.6 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
יורו 6
פליטת CO2
165 ג'/ק"מ
144 ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין
בנזין
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
קדמי, רוחבי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה מופצת (רב-נקודתית)
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
1598 סמ"ק
1199 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
4
3
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
9.9
10.5
קדח / מהלך
77 × 85.8 מ"מ
75 × 90.5 מ"מ
הספק מירבי
186 (136 ) 5500
130 (96 ) 5500
מומנט מירבי
282 2000 – 4500
235 1750
מתלה קדמי
עצמאי פנאומטי
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ
חצי-עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק
מרווח גחון
190
236
רמת גימור
צ'רי טיגו 8 פרו ו-פיג'ו 5008
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
אזהרת פתיחת דלת
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה היקפית 360°
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
בקרת שיוט
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת ירידה במורד (HDC)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
מערכת עזר לתנועה בפקקים
העברת הילוכים חשמלית
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת זיהוי תמרורים
USB
Bluetooth
12V
Carplay
Android Auto
טעינה אלחוטית לסמארטפון
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
רמקולים
6 רמקולים
מושב אחורי מתקפל
הגה מצופה עור
סאנרוף
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושב הנהג
מושב נהג עם כוונון חשמלי
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים דמוי עור
ריפוד מושבים מבד
חימום מושבים קדמיים
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח
הגה כוח
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית
מחשב דרך
לוח מחוונים דיגיטלי
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
פתיחה חשמלית לדלת תא מטען
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
פקדי העברת הילוכים על ההגה
בלם יד חשמלי
מראה מרכזית עם עמעום אוטומטי
גלגל חלופי מוקטן
צבע מטאלי
גגון
פנסים קדמיים
פנסי LED
אורות יום
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
פנסי ערפל
חיישן אור
קוטר
R18
R18
חומר
סגסוגת
סגסוגת
תמונות
צ'רי טיגו 8 פרו
פיג'ו 5008
השוואה של צ'רי טיגו 8 פרו עם רכבים אחרים
השוואה של פיג'ו 5008 עם רכבים אחרים
היום למכירה
פיג'ו 5008, 2020
₪ 102 900
פיג'ו 5008, 2021
₪ 89 900
פיג'ו 5008, 2019
₪ 82 000
פיג'ו 5008, 2020
₪ 108 000
פיג'ו 5008, 2018
₪ 68 000
פיג'ו 5008, 2018
₪ 56 000
צ'רי טיגו 8 פרו, 2023
₪ 170 000
פיג'ו 5008, 2012
₪ 15 500
פיג'ו 5008, 2019
₪ 96 200
צ'רי טיגו 8 פרו, 2023
₪ 153 000
פיג'ו 5008, 2018
₪ 96 000
פיג'ו 5008, 2020
₪ 119 500
פיג'ו 5008, 2020
₪ 100 000
פיג'ו 5008, 2019
₪ 95 000
פיג'ו 5008, 2018
₪ 76 000
פיג'ו 5008, 2011
₪ 5 000
פיג'ו 5008, 2015
₪ 35 000
פיג'ו 5008, 2018
₪ 120 000
פיג'ו 5008, 2020
₪ 99 955
פיג'ו 5008, 2022
₪ 129 440
השוואת רכבים דומים לצ'רי טיגו 8 פרו ו-פיג'ו 5008
צ'רי טיגו 8 פרו ו-פיג'ו 5008 הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין צ'רי טיגו 8 פרו לבין פיג'ו 5008 תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.