- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- פורד F-350 ו-מיצובישי L200
השוואה בין פורד F-350 ו-מיצובישי L200
פורד F-350
מחיר לא נקבע
בינתיים אף אחד לא מוכר
מאפיינים
פורד F-350 ו-מיצובישי L200
תיבת הילוכים
אוטומטית
אוטומטית
מספר הילוכים
10
6
הנעה
4x4
4x4
מהירות מרבית
174 קמ"ש
קיבולת מיכל דלק
130 ליטר
75 ליטר
משקל עצמי
3 540 ק"ג
1 900 ק"ג
משקל כולל
5 171 ק"ג
2 920 ק"ג
אורך
6 351 מ"מ
5 225 מ"מ
רוחב
2 031 מ"מ
1 815 מ"מ
גובה
2 065 מ"מ
1 775 מ"מ
בסיס גלגלים
4 059 מ"מ
3 000 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 520 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 520 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
1 061 ליטר
גודל הגלגל
275/70 R18
205/80 R16
245/70 R16
245/65 R17
245/70 R16
245/65 R17
בתוך העיר
8.4 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
6.6 ליטר
צריכה ממוצעת
7.3 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 5
סוג מנוע
דיזל
דיזל
מיקום המנוע
קדמי, אורכי
קדמי, אורכי
נפח מנוע
6700 סמ"ק
2268 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
טורבו
פריסת צילינדרים
תצורה V
בטור
מספר צילינדרים
8
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
15.8
14.4
קדח / מהלך
99.06 x 107.9 מ"מ
86 × 96.7 מ"מ
הספק מירבי
475 (354 ) 2600
150 (110 ) 3500
מומנט מירבי
1450 1600
408 1750-2250
מתלה קדמי
תלוי קפיצי
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
תלוי עם בולם זעזוים
תלוי עם בולם זעזוים
בלמים קדמיים
בלמי דיסק
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
תוף
מרווח גחון
220
רמת גימור
פורד F-350 ו-מיצובישי L200
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט
בקרת שיוט
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת ניהול יציבות הרכב
מערכת בקרת ירידה במורד (HDC)
USB
Bluetooth
12V
220V
Carplay
Android Auto
תפעול קולי
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
רמקולים
5 רמקולים
הגה מצופה עור
סאנרוף
חלונות כהים
חלונות חשמל
חצאיות צד
ידית הילוכים מצופה עור
משענת יד בין המושבים הקדמיים
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
מושב נהג עם כוונון חשמלי
כוונון חשמלי במושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד
ריפוד מושבים מעור
חימום מראות צד
חימום מושבים קדמיים
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי
חיישני חניה אחוריים
חיישני חניה קדמיים
מיזוג
מזגן
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מחשב דרך
כפתור הפעלת מנוע
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
דוושות מתכווננות
מערכת כניסה ללא מפתח
מראות צד מתקפלות חשמלית
פקדי העברת הילוכים על ההגה
פנסים קדמיים
פנסי LED
מערכת נגד סנוור HBA
אורות יום
פנסי ערפל
חיישן אור
חיישן גשם
קוטר
R18
חומר
סגסוגת
סגסוגת
תמונות
פורד F-350
מיצובישי L200
השוואה של פורד F-350 עם רכבים אחרים
השוואה של מיצובישי L200 עם רכבים אחרים
היום למכירה
מיצובישי L200, 2011
₪ 32 000
פורד F-350, 2016
₪ 70 000
פורד F-350, 2018
₪ 100 000
מיצובישי L200, 2012
₪ 35 000
מיצובישי L200, 2011
₪ 63 000
מיצובישי L200, 2015
₪ 70 000
מיצובישי L200, 2017
₪ 80 000
מיצובישי L200, 2002
₪ 16 000
מיצובישי L200, 2019
₪ 140 000
מיצובישי L200, 2021
₪ 175 000
מיצובישי L200, 2021
₪ 160 900
פורד F-350, 2017
₪ 100 000
מיצובישי L200, 2021
₪ 152 000
מיצובישי L200, 2016
₪ 125 000
מיצובישי L200, 2001
₪ 20 000
פורד F-350, 2019
₪ 140 000
מיצובישי L200, 2011
₪ 45 000
מיצובישי L200, 2015
₪ 100 000
מיצובישי L200, 2011
₪ 68 000
מיצובישי L200, 2011
₪ 55 000
השוואת רכבים דומים לפורד F-350 ו-מיצובישי L200
פורד F-350 ו-מיצובישי L200 הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין פורד F-350 לבין מיצובישי L200 תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.