- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- פורד קוגה ו-סובארו קרוסטראק
השוואה בין פורד קוגה ו-סובארו קרוסטראק
מאפיינים
פורד קוגה ו-סובארו קרוסטראק
תיבת הילוכים
תיבת הילוכים רציפה
תיבת הילוכים רציפה
הנעה
קדמית
4x4
מהירות מרבית
200 קמ"ש
198 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
9.2 שניות
10.5 שניות
קיבולת מיכל דלק
54 ליטר
63 ליטר
משקל עצמי
1 773 ק"ג
1 495 ק"ג
משקל כולל
2 320 ק"ג
1 885 ק"ג
אורך
4 535 מ"מ
4 480 מ"מ
רוחב
1 856 מ"מ
1 800 מ"מ
גובה
1 760 מ"מ
1 575 מ"מ
בסיס גלגלים
2 690 מ"מ
2 670 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 562 מ"מ
1 560 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 565 מ"מ
1 570 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
556 ליטר
563 ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 478 ליטר
1 549 ליטר
רדיוס הסיבוב
10.8 מ'
גודל הגלגל
225/65 R17
225/55 R18
225/60 R17
225/60 R17
בתוך העיר
8.7 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
6.9 ליטר
צריכה ממוצעת
1.4 ליטר
8.1 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
יורו 6
פליטת CO2
32 ג'/ק"מ
סוג מנוע
Plug-in היבריד
בנזין
קיבולת סוללה
14.4 קוט"ש
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
קדמי, אורכי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
2488 סמ"ק
1995 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
לא
לא
פריסת צילינדרים
בטור
צילינדרים מנוגדים
מספר צילינדרים
4
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
13
12.5
קדח / מהלך
89 x 100 מ"מ
84 x 90 מ"מ
הספק מירבי
225 (165 ) 6250
152 (111 ) 6000
מומנט מירבי
210 4500
197 4000
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק
מרווח גחון
220
רמת גימור
פורד קוגה ו-סובארו קרוסטראק
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
כרית אוויר בין המושבים הקדמיים
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילה מרכזית
אימובילייזר
חיישן תזוזה
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
בקרת שיוט אדפטיבית
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת ניהול יציבות הרכב
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת בקרת ירידה במורד (HDC)
AUX
USB
Bluetooth
12V
Carplay
תפעול קולי
Android Auto
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
רמקולים
4 רמקולים
ידית הילוכים מצופה עור
הגה מצופה עור
חלונות כהים
גג פנורמי
חלונות חשמל
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושב הנהג
כוונון גובה של מושבים קדמיים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
מושב נהג עם כוונון חשמלי
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים משולב
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי
הגה כוח
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מחשב דרך
מערכת Start-stop
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
מראות מתקפלות
בלם יד חשמלי
גלגל חלופי מוקטן
גגון
ספוילר
פנסים קדמיים
פנסי LED
פנסי LED
אורות יום
בקרת אורות אוטומטית
מערכת תאורה אדפטיבית
פנסי ערפל
חיישן אור
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
פנסים עוקבי פניה
קוטר
R18
R16
חומר
סגסוגת
תמונות
פורד קוגה
סובארו קרוסטראק
השוואה של פורד קוגה עם רכבים אחרים
השוואה של סובארו קרוסטראק עם רכבים אחרים
היום למכירה
פורד קוגה, 2013
₪ 29 900
פורד קוגה, 2020
₪ 71 900
פורד קוגה, 2018
₪ 63 000
סובארו קרוסטראק, 2024
₪ 162 900
פורד קוגה, 2013
₪ 28 000
פורד קוגה, 2017
₪ 41 900
פורד קוגה, 2018
₪ 60 000
פורד קוגה, 2020
₪ 82 750
פורד קוגה, 2017
₪ 62 000
פורד קוגה, 2017
₪ 45 000
פורד קוגה, 2019
₪ 61 900
פורד קוגה, 2017
₪ 43 000
פורד קוגה, 2018
₪ 51 000
פורד קוגה, 2019
₪ 72 500
פורד קוגה, 2014
₪ 25 000
פורד קוגה, 2017
₪ 68 000
פורד קוגה, 2018
₪ 70 000
פורד קוגה, 2018
₪ 83 000
פורד קוגה, 2014
₪ 39 000
פורד קוגה, 2017
₪ 60 000
השוואת רכבים דומים לפורד קוגה ו-סובארו קרוסטראק
פורד קוגה ו-סובארו קרוסטראק הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין פורד קוגה לבין סובארו קרוסטראק תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.