- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- סובארו קרוסטראק ו-פורד קוגה
השוואה בין סובארו קרוסטראק ו-פורד קוגה
מאפיינים
סובארו קרוסטראק ו-פורד קוגה
תיבת הילוכים
תיבת הילוכים רציפה
תיבת הילוכים רציפה
הנעה
4x4
קדמית
מהירות מרבית
198 קמ"ש
200 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
10.5 שניות
9.2 שניות
קיבולת מיכל דלק
63 ליטר
54 ליטר
משקל עצמי
1 495 ק"ג
1 773 ק"ג
משקל כולל
1 885 ק"ג
2 320 ק"ג
אורך
4 480 מ"מ
4 535 מ"מ
רוחב
1 800 מ"מ
1 856 מ"מ
גובה
1 575 מ"מ
1 760 מ"מ
בסיס גלגלים
2 670 מ"מ
2 690 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 560 מ"מ
1 562 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 570 מ"מ
1 565 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
563 ליטר
556 ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 549 ליטר
1 478 ליטר
רדיוס הסיבוב
10.8 מ'
גודל הגלגל
225/55 R18
225/60 R17
225/60 R17
225/65 R17
בתוך העיר
8.7 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
6.9 ליטר
צריכה ממוצעת
8.1 ליטר
1.4 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
יורו 6
פליטת CO2
32 ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין
Plug-in היבריד
קיבולת סוללה
14.4 קוט"ש
מיקום המנוע
קדמי, אורכי
קדמי, רוחבי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
1995 סמ"ק
2488 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
לא
לא
פריסת צילינדרים
צילינדרים מנוגדים
בטור
מספר צילינדרים
4
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
12.5
13
קדח / מהלך
84 x 90 מ"מ
89 x 100 מ"מ
הספק מירבי
152 (111 ) 6000
225 (165 ) 6250
מומנט מירבי
197 4000
210 4500
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק
מרווח גחון
220
רמת גימור
סובארו קרוסטראק ו-פורד קוגה
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
כרית אוויר בין המושבים הקדמיים
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילה מרכזית
אימובילייזר
חיישן תזוזה
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
בקרת שיוט אדפטיבית
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת ניהול יציבות הרכב
מערכת בקרת ירידה במורד (HDC)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת ניטור שטחים מתים
AUX
USB
Carplay
Android Auto
Bluetooth
12V
תפעול קולי
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
רמקולים
4 רמקולים
חלונות כהים
חלונות חשמל
ידית הילוכים מצופה עור
הגה מצופה עור
גג פנורמי
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושב הנהג
כוונון גובה של מושבים קדמיים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
מושב נהג עם כוונון חשמלי
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים משולב
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מחשב דרך
מערכת Start-stop
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
בלם יד חשמלי
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות מתקפלות
גלגל חלופי מוקטן
גגון
ספוילר
פנסים קדמיים
פנסי LED
פנסי LED
אורות יום
חיישן אור
מערכת נגד סנוור HBA
פנסים עוקבי פניה
בקרת אורות אוטומטית
מערכת תאורה אדפטיבית
פנסי ערפל
חיישן גשם
קוטר
R16
R18
חומר
סגסוגת
תמונות
סובארו קרוסטראק
פורד קוגה
השוואה של סובארו קרוסטראק עם רכבים אחרים
השוואה של פורד קוגה עם רכבים אחרים
היום למכירה
פורד קוגה, 2013
₪ 29 900
פורד קוגה, 2020
₪ 71 900
פורד קוגה, 2018
₪ 63 000
סובארו קרוסטראק, 2024
₪ 162 900
פורד קוגה, 2013
₪ 28 000
פורד קוגה, 2017
₪ 41 900
פורד קוגה, 2018
₪ 60 000
פורד קוגה, 2020
₪ 82 750
פורד קוגה, 2017
₪ 62 000
פורד קוגה, 2017
₪ 45 000
פורד קוגה, 2019
₪ 61 900
פורד קוגה, 2017
₪ 43 000
פורד קוגה, 2018
₪ 51 000
פורד קוגה, 2019
₪ 72 500
פורד קוגה, 2014
₪ 25 000
פורד קוגה, 2017
₪ 68 000
פורד קוגה, 2018
₪ 70 000
פורד קוגה, 2018
₪ 83 000
פורד קוגה, 2014
₪ 39 000
פורד קוגה, 2017
₪ 60 000
השוואת רכבים דומים לסובארו קרוסטראק ו-פורד קוגה
סובארו קרוסטראק ו-פורד קוגה הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין סובארו קרוסטראק לבין פורד קוגה תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.