- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- פורד קוגה ו-יונדאי טוסון
השוואה בין פורד קוגה ו-יונדאי טוסון
מאפיינים
פורד קוגה ו-יונדאי טוסון
תיבת הילוכים
תיבת הילוכים רציפה
רובוטי
מספר הילוכים
7
הנעה
קדמית
קדמית
מהירות מרבית
200 קמ"ש
201 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
9.2 שניות
8.8 שניות
קיבולת מיכל דלק
54 ליטר
62 ליטר
משקל עצמי
1 773 ק"ג
1 429 ק"ג
משקל כולל
2 320 ק"ג
2 100 ק"ג
אורך
4 535 מ"מ
4 500 מ"מ
רוחב
1 856 מ"מ
1 865 מ"מ
גובה
1 760 מ"מ
1 650 מ"מ
בסיס גלגלים
2 690 מ"מ
2 680 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 562 מ"מ
1 615 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 565 מ"מ
1 622 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
556 ליטר
1 577 ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 478 ליטר
1 756 ליטר
רדיוס הסיבוב
10.92 מ'
גודל הגלגל
225/65 R17
215/65 R17
235/55 R18
235/50 R19
235/55 R18
235/50 R19
צריכה ממוצעת
1.4 ליטר
7.2 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
יורו 6
פליטת CO2
32 ג'/ק"מ
130 ג'/ק"מ
סוג מנוע
Plug-in היבריד
בנזין
קיבולת סוללה
14.4 קוט"ש
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
קדמי, רוחבי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
2488 סמ"ק
1598 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
לא
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
4
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
13
10.5
קדח / מהלך
89 x 100 מ"מ
75.6 × 89 מ"מ
הספק מירבי
225 (165 ) 6250
180 (132 ) 5500
מומנט מירבי
210 4500
270 1500-4500
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק
מרווח גחון
170
רמת גימור
פורד קוגה ו-יונדאי טוסון
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
חיישן עייפות נהג
נעילה מרכזית
אימובילייזר
חיישן תזוזה
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
בקרת שיוט
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת ניהול יציבות הרכב
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
מערכת התרעת נוכחות נוסעים במושבים האחוריים
מערכת בקרת הטיה
התרעת תנועה חוצה מלפנים
AUX
USB
Bluetooth
12V
Carplay
תפעול קולי
Android Auto
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
רמקולים
6 רמקולים
ידית הילוכים מצופה עור
הגה מצופה עור
חלונות כהים
גג פנורמי
מושב אחורי מתקפל
משענת ראש אחורית שלישית
תאורת אווירה דקורטיבית
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושב הנהג
כוונון גובה של מושבים קדמיים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
מושב נהג עם כוונון חשמלי
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים משולב
ריפוד מושבים מבד
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי
הגה כוח
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מחשב דרך
מערכת Start-stop
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
מראות מתקפלות
לוח מחוונים דיגיטלי
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
הפעלה מרחוק
בלם יד חשמלי
גלגל חלופי מוקטן
גגון
פנסים קדמיים
פנסי LED
אורות יום
בקרת אורות אוטומטית
מערכת תאורה אדפטיבית
פנסי ערפל
חיישן אור
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
קוטר
R18
R17
חומר
סגסוגת
תמונות
פורד קוגה
יונדאי טוסון
השוואה של פורד קוגה עם רכבים אחרים
השוואה של יונדאי טוסון עם רכבים אחרים
היום למכירה
יונדאי טוסון, 2016
₪ 59 500
יונדאי טוסון, 2018
₪ 89 900
יונדאי טוסון, 2020
₪ 91 900
יונדאי טוסון, 2017
₪ 79 550
יונדאי טוסון, 2022
₪ 152 350
יונדאי טוסון, 2018
₪ 74 900
יונדאי טוסון, 2022
₪ 121 900
יונדאי טוסון, 2021
₪ 139 960
יונדאי טוסון, 2022
₪ 139 900
יונדאי טוסון, 2024
₪ 189 900
יונדאי טוסון, 2022
₪ 169 900
יונדאי טוסון, 2022
₪ 127 425
יונדאי טוסון, 2024
₪ 185 555
יונדאי טוסון, 2018
₪ 78 900
יונדאי טוסון, 2021
₪ 115 000
יונדאי טוסון, 2022
₪ 145 950
יונדאי טוסון, 2024
₪ 189 900
פורד קוגה, 2013
₪ 23 900
פורד קוגה, 2020
₪ 71 900
יונדאי טוסון, 2022
₪ 158 998
השוואת רכבים דומים לפורד קוגה ו-יונדאי טוסון
פורד קוגה ו-יונדאי טוסון הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין פורד קוגה לבין יונדאי טוסון תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.