1. ראשי
  2. השוואה בין מכוניות
  3. פורד קוגה ו-יונדאי טוסון

השוואה בין פורד קוגה ו-יונדאי טוסון

פורד קוגה 2019. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 3 דור
פורד קוגה
מ- ₪ 71 900
יונדאי טוסון ‏2020. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 4 דור
יונדאי טוסון
מ- ₪ 106 000

מאפיינים

פורד קוגה ו-יונדאי טוסון

תיבת הילוכים
תיבת הילוכים רציפה  
רובוטי  
מספר הילוכים
7  
הנעה
קדמית  
קדמית  
מהירות מרבית
200   קמ"ש
201   קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
9.2   שניות
8.8   שניות
קיבולת מיכל דלק
54   ליטר
62   ליטר
משקל עצמי
1 773   ק"ג
1 429   ק"ג
משקל כולל
2 320   ק"ג
2 100   ק"ג
אורך
4 535   מ"מ
4 500   מ"מ
רוחב
1 856   מ"מ
1 865   מ"מ
גובה
1 760   מ"מ
1 650   מ"מ
בסיס גלגלים
2 690   מ"מ
2 680   מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 562   מ"מ
1 615   מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 565   מ"מ
1 622   מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
556   ליטר
1 577   ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 478   ליטר
1 756   ליטר
רדיוס הסיבוב
10.92   מ'
גודל הגלגל
225/65 R17  
215/65 R17
235/55 R18
235/50 R19
 
צריכה ממוצעת
1.4   ליטר
7.2   ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6  
יורו 6  
פליטת CO2
32   ג'/ק"מ
130   ג'/ק"מ
סוג מנוע
Plug-in היבריד  
בנזין  
קיבולת סוללה
14.4   קוט"ש
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי  
קדמי, רוחבי  
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)  
הזרקה ישירה (ישר)  
נפח מנוע
2488   סמ"ק
1598   סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
לא  
טורבו  
פריסת צילינדרים
בטור  
בטור  
מספר צילינדרים
4  
4  
שסתומים לצילינדר
4  
4  
יחס דחיסה
13  
10.5  
קדח / מהלך
89 x 100   מ"מ
75.6 × 89   מ"מ
הספק מירבי
225 (165 ) 6250
180 (132 ) 5500
מומנט מירבי
210 4500
270 1500-4500
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמים אחוריים
דיסק  
דיסק  
מרווח גחון
170

רמת גימור

פורד קוגה ו-יונדאי טוסון

כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
חיישן עייפות נהג
נעילה מרכזית
אימובילייזר
חיישן תזוזה
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית  
בקרת שיוט  
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת ניהול יציבות הרכב
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
מערכת התרעת נוכחות נוסעים במושבים האחוריים
מערכת בקרת הטיה
התרעת תנועה חוצה מלפנים
AUX
USB
Bluetooth
12V
Carplay
תפעול קולי
Android Auto
צליל
מערכת שמע  
מערכת שמע  
רמקולים
6 רמקולים  
ידית הילוכים מצופה עור
הגה מצופה עור
חלונות כהים
גג פנורמי
מושב אחורי מתקפל
משענת ראש אחורית שלישית
תאורת אווירה דקורטיבית
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושב הנהג
כוונון גובה של מושבים קדמיים
 
מושב נהג עם כוונון חשמלי
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים משולב  
ריפוד מושבים מבד  
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי  
הגה כוח  
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית  
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית  
מחשב דרך
מערכת Start-stop
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
מראות מתקפלות
לוח מחוונים דיגיטלי
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
הפעלה מרחוק
בלם יד חשמלי
גלגל חלופי מוקטן
גגון
פנסים קדמיים
פנסי LED  
אורות יום
בקרת אורות אוטומטית
מערכת תאורה אדפטיבית
פנסי ערפל
חיישן אור
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
קוטר
R18  
R17  
חומר
סגסוגת  

תמונות

פורד קוגה
יונדאי טוסון

השוואה של פורד קוגה עם רכבים אחרים

השוואה של יונדאי טוסון עם רכבים אחרים

השוואת רכבים דומים לפורד קוגה ו-יונדאי טוסון

פורד קוגה ו-יונדאי טוסון הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין פורד קוגה לבין יונדאי טוסון תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.