- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- פורד קוגה ו-שברולט טרייל בלייזר
השוואה בין פורד קוגה ו-שברולט טרייל בלייזר
שברולט טרייל בלייזר
מחיר לא נקבע
בינתיים אף אחד לא מוכר
מאפיינים
פורד קוגה ו-שברולט טרייל בלייזר
תיבת הילוכים
תיבת הילוכים רציפה
תיבת הילוכים רציפה
הנעה
קדמית
קדמית
מהירות מרבית
200 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
9.2 שניות
קיבולת מיכל דלק
54 ליטר
50 ליטר
משקל עצמי
1 773 ק"ג
משקל כולל
2 320 ק"ג
אורך
4 535 מ"מ
4 407 מ"מ
רוחב
1 856 מ"מ
1 808 מ"מ
גובה
1 760 מ"מ
1 656 מ"מ
בסיס גלגלים
2 690 מ"מ
2 640 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 562 מ"מ
1 546 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 565 מ"מ
1 557 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
556 ליטר
715 ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 478 ליטר
1 540 ליטר
רדיוס הסיבוב
11.39 מ'
גודל הגלגל
225/65 R17
צריכה ממוצעת
1.4 ליטר
7.6 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
פליטת CO2
32 ג'/ק"מ
סוג מנוע
Plug-in היבריד
בנזין
קיבולת סוללה
14.4 קוט"ש
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
קדמי, רוחבי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
2488 סמ"ק
1300 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
לא
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
4
3
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
13
קדח / מהלך
89 x 100 מ"מ
79 x 91 מ"מ
הספק מירבי
225 (165 ) 6250
156 (114 ) 5600
מומנט מירבי
210 4500
236 1600
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ
חצי-עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק
מרווח גחון
191
רמת גימור
פורד קוגה ו-שברולט טרייל בלייזר
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילה מרכזית
אימובילייזר
חיישן תזוזה
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
בקרת שיוט
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת ניהול יציבות הרכב
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי הולכי רגל
AUX
USB
Bluetooth
12V
Carplay
תפעול קולי
Android Auto
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
ידית הילוכים מצופה עור
הגה מצופה עור
חלונות כהים
גג פנורמי
משענת יד בין המושבים הקדמיים
שמשה קדמית עם בידוד תרמי
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושב הנהג
כוונון גובה של מושבים קדמיים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
מושב נהג עם כוונון חשמלי
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים משולב
ריפוד מושבים מבד
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מזגן
מחשב דרך
מערכת Start-stop
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
מראות מתקפלות
בלם יד חשמלי
גלגל חלופי מוקטן
גגון
פנסים קדמיים
פנסי LED
אורות יום
בקרת אורות אוטומטית
מערכת תאורה אדפטיבית
פנסי ערפל
חיישן אור
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
קוטר
R18
תמונות
פורד קוגה
שברולט טרייל בלייזר
השוואה של פורד קוגה עם רכבים אחרים
השוואה של שברולט טרייל בלייזר עם רכבים אחרים
היום למכירה
פורד קוגה, 2013
₪ 29 900
פורד קוגה, 2020
₪ 71 900
שברולט טרייל בלייזר, 2022
₪ 118 000
שברולט טרייל בלייזר, 2023
₪ 153 000
שברולט טרייל בלייזר, 2023
₪ 149 000
שברולט טרייל בלייזר, 2008
₪ 35 000
פורד קוגה, 2018
₪ 63 000
שברולט טרייל בלייזר, 2022
₪ 112 500
פורד קוגה, 2013
₪ 28 000
שברולט טרייל בלייזר, 2022
₪ 115 000
פורד קוגה, 2017
₪ 41 900
פורד קוגה, 2018
₪ 60 000
פורד קוגה, 2020
₪ 82 750
פורד קוגה, 2017
₪ 62 000
פורד קוגה, 2017
₪ 45 000
שברולט טרייל בלייזר, 2021
₪ 85 000
פורד קוגה, 2019
₪ 61 900
פורד קוגה, 2017
₪ 43 000
פורד קוגה, 2018
₪ 51 000
פורד קוגה, 2019
₪ 72 500
השוואת רכבים דומים לפורד קוגה ו-שברולט טרייל בלייזר
פורד קוגה ו-שברולט טרייל בלייזר הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין פורד קוגה לבין שברולט טרייל בלייזר תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.