1. ראשי
  2. השוואה בין מכוניות
  3. ניסאן X-טרייל ו-פורד קוגה

השוואה בין ניסאן X-טרייל ו-פורד קוגה

ניסאן X-טרייל 2022. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 4 דור
ניסאן X-טרייל
מ- ₪ 192 000
פורד קוגה 2019. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 3 דור
פורד קוגה
מ- ₪ 71 900

מאפיינים

ניסאן X-טרייל ו-פורד קוגה

תיבת הילוכים
אוטומטית  
תיבת הילוכים רציפה  
מספר הילוכים
1  
הנעה
4x4  
קדמית  
מהירות מרבית
180   קמ"ש
200   קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
7.2   שניות
9.2   שניות
קיבולת מיכל דלק
55   ליטר
54   ליטר
משקל עצמי
1 965   ק"ג
1 773   ק"ג
משקל כולל
2 535   ק"ג
2 320   ק"ג
אורך
4 680   מ"מ
4 535   מ"מ
רוחב
1 840   מ"מ
1 856   מ"מ
גובה
1 720   מ"מ
1 760   מ"מ
בסיס גלגלים
2 705   מ"מ
2 690   מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 575   מ"מ
1 562   מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 580   מ"מ
1 565   מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
585   ליטר
556   ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 424   ליטר
1 478   ליטר
רדיוס הסיבוב
11.1   מ'
גודל הגלגל
235/60 R18
235/55 R19
255/45 R20
 
225/65 R17  
צריכה ממוצעת
6.6   ליטר
1.4   ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6  
פליטת CO2
148   ג'/ק"מ
32   ג'/ק"מ
סוג מנוע
היבריד  
Plug-in היבריד  
קיבולת סוללה
2.1   קוט"ש
14.4   קוט"ש
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי  
קדמי, רוחבי  
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)  
הזרקה ישירה (ישר)  
נפח מנוע
1461   סמ"ק
2488   סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו  
לא  
פריסת צילינדרים
בטור  
בטור  
מספר צילינדרים
3  
4  
שסתומים לצילינדר
4  
4  
יחס דחיסה
14.1  
13  
קדח / מהלך
79.7 x 81.1   מ"מ
89 x 100   מ"מ
הספק מירבי
213 (156 ) 4600
225 (165 ) 6250
מומנט מירבי
525 2400-4400
210 4500
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמים אחוריים
דיסק  
דיסק  
מרווח גחון
185

רמת גימור

ניסאן X-טרייל ו-פורד קוגה

כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילה מרכזית
אימובילייזר
חיישן תזוזה
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית  
בקרת שיוט אדפטיבית  
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת ניהול יציבות הרכב
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת עזר לתנועה בפקקים
מערכת בקרת סחרור (ASR)
USB
Bluetooth
Carplay
Android Auto
AUX
12V
תפעול קולי
צליל
מערכת שמע  
מערכת שמע  
רמקולים
6 רמקולים  
מושב אחורי מתקפל
תאורת אווירה דקורטיבית
הגה מצופה עור
סאנרוף
חלונות כהים
גג פנורמי
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
מערכת הידוק כבודה בתא המטען
ידית הילוכים מצופה עור
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושב הנהג
כוונון גובה של מושבים קדמיים
 
מושב נהג עם כוונון חשמלי
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד  
ריפוד מושבים משולב  
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי  
הגה כוח אקטיבי  
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית  
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית  
מחשב דרך
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מערכת Start-stop
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
בלם יד חשמלי
מראות צד עם עמעום אוטומטי
מראות מתקפלות
ערכת תיקון צמיג
גלגל חלופי מוקטן
גגון
פנסים קדמיים
פנסי LED  
אורות יום
חיישן אור
חיישן גשם
בקרת אורות אוטומטית
מערכת תאורה אדפטיבית
פנסי ערפל
מערכת נגד סנוור HBA
קוטר
R18  
R18  
חומר
סגסוגת  

תמונות

ניסאן X-טרייל
פורד קוגה

השוואה של ניסאן X-טרייל עם רכבים אחרים

השוואה של פורד קוגה עם רכבים אחרים

השוואת רכבים דומים לניסאן X-טרייל ו-פורד קוגה

ניסאן X-טרייל ו-פורד קוגה הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין ניסאן X-טרייל לבין פורד קוגה תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.