- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- שברולט טרייל בלייזר ו-פורד קוגה
השוואה בין שברולט טרייל בלייזר ו-פורד קוגה
שברולט טרייל בלייזר
מחיר לא נקבע
בינתיים אף אחד לא מוכר
מאפיינים
שברולט טרייל בלייזר ו-פורד קוגה
תיבת הילוכים
תיבת הילוכים רציפה
תיבת הילוכים רציפה
הנעה
קדמית
קדמית
מהירות מרבית
200 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
9.2 שניות
קיבולת מיכל דלק
50 ליטר
54 ליטר
משקל עצמי
1 773 ק"ג
משקל כולל
2 320 ק"ג
אורך
4 407 מ"מ
4 535 מ"מ
רוחב
1 808 מ"מ
1 856 מ"מ
גובה
1 656 מ"מ
1 760 מ"מ
בסיס גלגלים
2 640 מ"מ
2 690 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 546 מ"מ
1 562 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 557 מ"מ
1 565 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
715 ליטר
556 ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 540 ליטר
1 478 ליטר
רדיוס הסיבוב
11.39 מ'
גודל הגלגל
225/65 R17
צריכה ממוצעת
7.6 ליטר
1.4 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
פליטת CO2
32 ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין
Plug-in היבריד
קיבולת סוללה
14.4 קוט"ש
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
קדמי, רוחבי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
1300 סמ"ק
2488 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
לא
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
3
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
13
קדח / מהלך
79 x 91 מ"מ
89 x 100 מ"מ
הספק מירבי
156 (114 ) 5600
225 (165 ) 6250
מומנט מירבי
236 1600
210 4500
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
חצי-עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק
מרווח גחון
191
רמת גימור
שברולט טרייל בלייזר ו-פורד קוגה
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילה מרכזית
אימובילייזר
חיישן תזוזה
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת זיהוי הולכי רגל
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת ניהול יציבות הרכב
מערכת בחירת מצבי נהיגה
Carplay
Android Auto
AUX
USB
Bluetooth
12V
תפעול קולי
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
שמשה קדמית עם בידוד תרמי
ידית הילוכים מצופה עור
הגה מצופה עור
גג פנורמי
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושב הנהג
כוונון גובה של מושבים קדמיים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
מושב נהג עם כוונון חשמלי
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד
ריפוד מושבים משולב
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מזגן
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
בלם יד חשמלי
מחשב דרך
מערכת Start-stop
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
מראות מתקפלות
גלגל חלופי מוקטן
גגון
פנסים קדמיים
פנסי LED
אורות יום
חיישן אור
בקרת אורות אוטומטית
מערכת תאורה אדפטיבית
פנסי ערפל
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
קוטר
R18
תמונות
שברולט טרייל בלייזר
פורד קוגה
השוואה של שברולט טרייל בלייזר עם רכבים אחרים
השוואה של פורד קוגה עם רכבים אחרים
היום למכירה
פורד קוגה, 2013
₪ 23 900
פורד קוגה, 2020
₪ 71 900
שברולט טרייל בלייזר, 2022
₪ 118 000
שברולט טרייל בלייזר, 2023
₪ 153 000
שברולט טרייל בלייזר, 2023
₪ 149 000
שברולט טרייל בלייזר, 2008
₪ 35 000
פורד קוגה, 2018
₪ 63 000
שברולט טרייל בלייזר, 2022
₪ 112 500
פורד קוגה, 2013
₪ 28 000
שברולט טרייל בלייזר, 2022
₪ 115 000
פורד קוגה, 2017
₪ 41 900
פורד קוגה, 2018
₪ 60 000
פורד קוגה, 2020
₪ 82 750
פורד קוגה, 2017
₪ 62 000
פורד קוגה, 2017
₪ 45 000
שברולט טרייל בלייזר, 2021
₪ 85 000
פורד קוגה, 2017
₪ 43 000
פורד קוגה, 2018
₪ 51 000
פורד קוגה, 2019
₪ 72 500
שברולט טרייל בלייזר, 2022
₪ 136 000
השוואת רכבים דומים לשברולט טרייל בלייזר ו-פורד קוגה
שברולט טרייל בלייזר ו-פורד קוגה הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין שברולט טרייל בלייזר לבין פורד קוגה תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.