1. ראשי
  2. השוואה בין מכוניות
  3. ניסאן ג'וק ו-אופל מוקה

השוואה בין ניסאן ג'וק ו-אופל מוקה

ניסאן ג'וק ‏2019. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 2 דור
ניסאן ג'וק
מ- ₪ 78 995
אופל מוקה ‏2020. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 2 דור
אופל מוקה
מ- ₪ 91 000

מאפיינים

ניסאן ג'וק ו-אופל מוקה

תיבת הילוכים
רובוטי  
אוטומטית  
מספר הילוכים
7  
8  
הנעה
קדמית  
קדמית  
מהירות מרבית
180   קמ"ש
200   קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
10.6   שניות
9.2   שניות
קיבולת מיכל דלק
46   ליטר
44   ליטר
משקל עצמי
1 285   ק"ג
1 328   ק"ג
משקל כולל
1 725   ק"ג
1 740   ק"ג
אורך
4 210   מ"מ
4 151   מ"מ
רוחב
1 800   מ"מ
1 791   מ"מ
גובה
1 595   מ"מ
1 534   מ"מ
בסיס גלגלים
2 636   מ"מ
2 557   מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 539   מ"מ
1 548   מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 537   מ"מ
1 548   מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
422   ליטר
350   ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 237   ליטר
1 105   ליטר
רדיוס הסיבוב
10.7   מ'
11.8   מ'
גודל הגלגל
215/60 R17
225/45 R19
 
215/65 R16
215/60 R17
215/55 R18
 
בתוך העיר
6   ליטר
7.6   ליטר
צריכת דלק בינעירונית
5.1   ליטר
5.9   ליטר
צריכה ממוצעת
4.8   ליטר
6   ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6  
יורו 6  
פליטת CO2
110   ג'/ק"מ
104   ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין  
בנזין  
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי  
קדמי, רוחבי  
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)  
הזרקה ישירה (ישר)  
נפח מנוע
999   סמ"ק
1199   סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו  
טורבו  
פריסת צילינדרים
בטור  
בטור  
מספר צילינדרים
3  
3  
שסתומים לצילינדר
4  
4  
יחס דחיסה
10.5  
10.5  
קדח / מהלך
72.2 × 81.3   מ"מ
75 × 90.5   מ"מ
הספק מירבי
117 (86 ) 5250
130 (95 ) 5500
מומנט מירבי
183 1750-4000
230 1750
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ  
תלוי קפיצי  
מתלה אחורי
חצי-עצמאי עם קפיץ  
חצי-עצמאי עם קפיץ  
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמים אחוריים
דיסק  
דיסק  
מרווח גחון
180

רמת גימור

ניסאן ג'וק ו-אופל מוקה

כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילה מרכזית
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט  
בקרת שיוט אדפטיבית  
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת ניהול יציבות הרכב
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
מערכת עזר לתנועה בפקקים
AUX
USB
Bluetooth
12V
Carplay
Android Auto
מערכת ניווט (GPS)
תפעול קולי
צליל
מערכת שמע  
מערכת שמע  
רמקולים
6 רמקולים  
מושב אחורי מתקפל
תאורת אווירה דקורטיבית
מושבי ספורט קדמיים
הגה מצופה עור
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
כיסויי דוושות
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושב הנהג  
כוונון גובה של מושבים קדמיים  
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים משולב  
ריפוד מושבים מבד
ריפוד מושבים דמוי עור
 
ריפוד התקרה
תקרה מבד שחור  
חימום מושבים קדמיים
חימום מראות צד
כוונון הגה לעומק
כוונון הגה לגובה
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי  
חיישני חניה אחוריים
חיישני חניה קדמיים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית  
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית  
מחשב דרך
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
מראות מתקפלות
בלם יד חשמלי
פקדי העברת הילוכים על ההגה
גלגל חלופי בגודל מלא
צבע מטאלי
פנסים קדמיים
פנסי LED
פנסי LED אחוריים
 
פנסי LED
פנסי LED אחוריים
 
אורות יום
מערכת תאורה אדפטיבית
פנסי ערפל
חיישן גשם
חיישן אור
מערכת נגד סנוור HBA
קוטר
R19  
R17  
חומר
סגסוגת  
סגסוגת  

תמונות

ניסאן ג'וק
אופל מוקה

השוואה של ניסאן ג'וק עם רכבים אחרים

השוואה של אופל מוקה עם רכבים אחרים

השוואת רכבים דומים לניסאן ג'וק ו-אופל מוקה

ניסאן ג'וק ו-אופל מוקה הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין ניסאן ג'וק לבין אופל מוקה תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.