- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- ניסאן ג'וק ו-קופרה אטקה
השוואה בין ניסאן ג'וק ו-קופרה אטקה
מאפיינים
ניסאן ג'וק ו-קופרה אטקה
תיבת הילוכים
רובוטי
רובוטי
מספר הילוכים
7
7
הנעה
קדמית
4x4
מהירות מרבית
180 קמ"ש
247 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
10.6 שניות
4.9 שניות
קיבולת מיכל דלק
46 ליטר
55 ליטר
משקל עצמי
1 285 ק"ג
1 626 ק"ג
משקל כולל
1 725 ק"ג
2 170 ק"ג
אורך
4 210 מ"מ
4 386 מ"מ
רוחב
1 800 מ"מ
1 841 מ"מ
גובה
1 595 מ"מ
1 599 מ"מ
בסיס גלגלים
2 636 מ"מ
2 630 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 539 מ"מ
1 575 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 537 מ"מ
1 549 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
422 ליטר
485 ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 237 ליטר
רדיוס הסיבוב
10.7 מ'
גודל הגלגל
215/60 R17
225/45 R19
225/45 R19
245/40 R19
בתוך העיר
6 ליטר
8.8 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
5.1 ליטר
6.5 ליטר
צריכה ממוצעת
4.8 ליטר
7.3 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
יורו 6
פליטת CO2
110 ג'/ק"מ
166 ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין
בנזין
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
קדמי, רוחבי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
999 סמ"ק
1984 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
3
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
10.5
9.3
קדח / מהלך
72.2 × 81.3 מ"מ
82.5 x 92.8 מ"מ
הספק מירבי
117 (86 ) 5250
300 (221 ) 5300-6500
מומנט מירבי
183 1750-4000
400 2000-5200
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
חצי-עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק עם אוורור
מרווח גחון
180
רמת גימור
ניסאן ג'וק ו-קופרה אטקה
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כריות אוויר צדדיות אחוריות
כרית אוויר לברכי הנהג
כרית אוויר לברכי הנוסע
כרית אוויר בין המושבים הקדמיים
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
מצלמה היקפית 360°
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת ניהול יציבות הרכב
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
AUX
USB
Bluetooth
12V
Carplay
טעינה אלחוטית לסמארטפון
מערכת ניווט (GPS)
תפעול קולי
מערכת בידור לנוסע קדמי
USB-C
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע Hi-Fi
רמקולים
8 רמקולים
9 רמקולים
9 רמקולים
מושב אחורי מתקפל
תאורת אווירה דקורטיבית
מושבי ספורט קדמיים
הגה מצופה עור
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
חימום הגה
ידית הילוכים מצופה עור
סאנרוף
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושב הנהג
כוונון גובה של מושבים קדמיים
כוונון חשמלי במושבים קדמיים
מושבים קדמיים עם זיכרון
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים משולב
ריפוד מושבים משולב
חימום מושבים קדמיים
חימום מראות צד
כוונון הגה לעומק
כוונון הגה לגובה
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי
חיישני חניה אחוריים
חיישני חניה קדמיים
מערכת חניה אוטומטית
מיזוג
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית
מערכת בקרת אקלים תלת-אזורית
מחשב דרך
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
מראות מתקפלות
בלם יד חשמלי
לוח מחוונים דיגיטלי
פתיחה חשמלית לדלת תא מטען
פתיחת תא מטען ללא ידיים
פקדי העברת הילוכים על ההגה
גלגל חלופי בגודל מלא
צבע מטאלי
גגון
פנסים קדמיים
פנסי LED
פנסי LED אחוריים
פנסי LED אחוריים
פנסי LED
אורות יום
מערכת תאורה אדפטיבית
פנסי ערפל
חיישן גשם
חיישן אור
מערכת נגד סנוור HBA
קוטר
R19
R19
חומר
סגסוגת
סגסוגת
תמונות
ניסאן ג'וק
קופרה אטקה
השוואה של ניסאן ג'וק עם רכבים אחרים
השוואה של קופרה אטקה עם רכבים אחרים
היום למכירה
ניסאן ג'וק, 2019
₪ 52 000
ניסאן ג'וק, 2019
₪ 54 900
ניסאן ג'וק, 2018
₪ 59 900
ניסאן ג'וק, 2014
₪ 29 200
ניסאן ג'וק, 2010
₪ 19 900
ניסאן ג'וק, 2011
₪ 23 000
ניסאן ג'וק, 2023
₪ 116 000
ניסאן ג'וק, 2012
₪ 30 000
ניסאן ג'וק, 2013
₪ 28 000
ניסאן ג'וק, 2012
₪ 23 000
ניסאן ג'וק, 2024
₪ 153 900
ניסאן ג'וק, 2024
₪ 153 900
ניסאן ג'וק, 2024
₪ 153 900
ניסאן ג'וק, 2024
₪ 153 900
ניסאן ג'וק, 2024
₪ 153 900
ניסאן ג'וק, 2015
₪ 42 000
ניסאן ג'וק, 2018
₪ 47 400
ניסאן ג'וק, 2014
₪ 40 000
ניסאן ג'וק, 2013
₪ 29 999
ניסאן ג'וק, 2020
₪ 82 000
השוואת רכבים דומים לניסאן ג'וק ו-קופרה אטקה
ניסאן ג'וק ו-קופרה אטקה הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין ניסאן ג'וק לבין קופרה אטקה תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.