1. ראשי
  2. השוואה בין מכוניות
  3. ניסאן ג'וק ו-שברולט טרייל בלייזר

השוואה בין ניסאן ג'וק ו-שברולט טרייל בלייזר

ניסאן ג'וק ‏2019. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 2 דור
ניסאן ג'וק
מ- ₪ 75 700
שברולט טרייל בלייזר ‏2020. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 3 דור
שברולט טרייל בלייזר
מ- ₪ 110 900

מאפיינים

ניסאן ג'וק ו-שברולט טרייל בלייזר

תיבת הילוכים
רובוטי  
תיבת הילוכים רציפה  
מספר הילוכים
7  
הנעה
קדמית  
קדמית  
מהירות מרבית
180   קמ"ש
200   קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
10.6   שניות
8.5   שניות
קיבולת מיכל דלק
46   ליטר
50   ליטר
משקל עצמי
1 285   ק"ג
משקל כולל
1 725   ק"ג
אורך
4 210   מ"מ
4 407   מ"מ
רוחב
1 800   מ"מ
1 808   מ"מ
גובה
1 595   מ"מ
1 656   מ"מ
בסיס גלגלים
2 636   מ"מ
2 640   מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 539   מ"מ
1 546   מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 537   מ"מ
1 557   מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
422   ליטר
715   ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 237   ליטר
1 540   ליטר
רדיוס הסיבוב
10.7   מ'
11.39   מ'
גודל הגלגל
215/60 R17
225/45 R19
 
255/60 R17  
בתוך העיר
6   ליטר
צריכת דלק בינעירונית
5.1   ליטר
צריכה ממוצעת
4.8   ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6  
פליטת CO2
110   ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין  
בנזין  
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי  
קדמי, רוחבי  
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)  
הזרקה ישירה (ישר)  
נפח מנוע
999   סמ"ק
1341   סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו  
טורבו  
פריסת צילינדרים
בטור  
בטור  
מספר צילינדרים
3  
3  
שסתומים לצילינדר
4  
4  
יחס דחיסה
10.5  
קדח / מהלך
72.2 × 81.3   מ"מ
79 x 91   מ"מ
הספק מירבי
117 (86 ) 5250
155 (114 ) 5600
מומנט מירבי
183 1750-4000
242 1600-4000
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
מתלה אחורי
חצי-עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמים אחוריים
דיסק  
דיסק  
מרווח גחון
180
191

רמת גימור

ניסאן ג'וק ו-שברולט טרייל בלייזר

כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילה מרכזית
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט  
בקרת שיוט  
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת ניהול יציבות הרכב
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
AUX
USB
Bluetooth
12V
Carplay
Android Auto
צליל
מערכת שמע  
מערכת שמע  
מושב אחורי מתקפל
תאורת אווירה דקורטיבית
מושבי ספורט קדמיים
הגה מצופה עור
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
שמשה קדמית עם בידוד תרמי
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושב הנהג  
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים משולב  
ריפוד מושבים מבד  
חימום מושבים קדמיים
כוונון הגה לעומק
כוונון הגה לגובה
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית  
מזגן  
מחשב דרך
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
מראות מתקפלות
בלם יד חשמלי
גלגל חלופי בגודל מלא
פנסים קדמיים
פנסי LED
פנסי LED אחוריים
 
אורות יום
מערכת תאורה אדפטיבית
פנסי ערפל
חיישן גשם
חיישן אור
קוטר
R19  
חומר
סגסוגת  

תמונות

ניסאן ג'וק
שברולט טרייל בלייזר

השוואה של ניסאן ג'וק עם רכבים אחרים

השוואה של שברולט טרייל בלייזר עם רכבים אחרים

השוואת רכבים דומים לניסאן ג'וק ו-שברולט טרייל בלייזר

ניסאן ג'וק ו-שברולט טרייל בלייזר הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין ניסאן ג'וק לבין שברולט טרייל בלייזר תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.