השוואה בין פיג'ו 3008 ו-סיטרואן C5 איירקרוס
מאפיינים
פיג'ו 3008 ו-סיטרואן C5 איירקרוס
תיבת הילוכים
אוטומטית
אוטומטית
מספר הילוכים
1
8
הנעה
קדמית
קדמית
מהירות מרבית
170 קמ"ש
188 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
8.7 שניות
10.3 שניות
קיבולת מיכל דלק
53 ליטר
משקל עצמי
1 559 ק"ג
משקל מרבי
1 980 ק"ג
אורך
4 542 מ"מ
4 500 מ"מ
רוחב
1 895 מ"מ
1 859 מ"מ
גובה
1 641 מ"מ
1 695 מ"מ
בסיס גלגלים
2 739 מ"מ
2 730 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 579 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 608 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
470 ליטר
580 ליטר
נפח תא מטען מירבי
520 ליטר
1 630 ליטר
רדיוס הסיבוב
11.8 מ'
גודל הגלגל
235/55 R18
205/55 R19
205/55 R19
צריכה ממוצעת
6.7 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
פליטת CO2
151 ג'/ק"מ
סוג מנוע
חשמלי
בנזין
קיבולת סוללה
73 קוט"ש
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
1199 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
מספר צילינדרים
3
שסתומים לצילינדר
4
יחס דחיסה
10.5
קדח / מהלך
77 × 90.5 מ"מ
הספק מירבי
210 (154 )
130 (95 ) 5500
מומנט מירבי
null 343
230 1750
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ
חצי-עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק
מרווח גחון
198
רמת גימור
פיג'ו 3008 ו-סיטרואן C5 איירקרוס
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
מצלמה היקפית 360°
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
בקרת שיוט אדפטיבית
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת בקרת נתיב
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
מערכת למניעת התנגשות
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
USB
Carplay
Android Auto
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
רמקולים
12 רמקולים
ידית הילוכים מצופה עור
הגה מצופה עור
גג פנורמי
חלונות חשמל
מושב אחורי מתקפל
תאורת אווירה דקורטיבית
משענת יד בין המושבים הקדמיים
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
מושב נהג עם כוונון חשמלי
מושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מעור
ריפוד מושבים מבד
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים תלת-אזורית
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מחשב דרך
לוח מחוונים דיגיטלי
מערכת כניסה ללא מפתח
מערכת Start-stop
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
בלם יד חשמלי
פקדי העברת הילוכים על ההגה
מראות צד עם עמעום אוטומטי
גגון
פנסים קדמיים
פנסי LED
פנסי LED
מערכת תאורה אדפטיבית
פנסי ערפל
חיישן אור
חיישן גשם
אורות יום
קוטר
R19
R18
חומר
סגסוגת
סגסוגת
תמונות
פיג'ו 3008
סיטרואן C5 איירקרוס
השוואה של פיג'ו 3008 עם רכבים אחרים
השוואה של סיטרואן C5 איירקרוס עם רכבים אחרים
היום למכירה

פיג'ו 3008, 2020
₪ 97 355

פיג'ו 3008, 2023
₪ 133 665

פיג'ו 3008, 2019
₪ 61 900

פיג'ו 3008, 2020
₪ 78 500

פיג'ו 3008, 2020
₪ 95 580

פיג'ו 3008, 2019
₪ 65 855

פיג'ו 3008, 2021
₪ 104 555

סיטרואן C5 איירקרוס, 2021
₪ 102 555

פיג'ו 3008, 2020
₪ 93 445

פיג'ו 3008, 2018
₪ 71 550

פיג'ו 3008, 2021
₪ 92 165

פיג'ו 3008, 2022
₪ 126 565

סיטרואן C5 איירקרוס, 2021
₪ 85 885

פיג'ו 3008, 2023
₪ 130 000

פיג'ו 3008, 2017
₪ 57 000

פיג'ו 3008, 2023
₪ 128 854

פיג'ו 3008, 2021
₪ 93 155

סיטרואן C5 איירקרוס, 2023
₪ 125 155

פיג'ו 3008, 2020
₪ 83 330

פיג'ו 3008, 2020
₪ 89 995
השוואת רכבים דומים לפיג'ו 3008 ו-סיטרואן C5 איירקרוס
פיג'ו 3008 ו-סיטרואן C5 איירקרוס הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין פיג'ו 3008 לבין סיטרואן C5 איירקרוס תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.