- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- פיג'ו 3008 ו-פורד קוגה
השוואה בין פיג'ו 3008 ו-פורד קוגה
מאפיינים
פיג'ו 3008 ו-פורד קוגה
תיבת הילוכים
אוטומטית
תיבת הילוכים רציפה
מספר הילוכים
8
הנעה
קדמית
קדמית
מהירות מרבית
188 קמ"ש
200 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
9.7 שניות
9.2 שניות
קיבולת מיכל דלק
53 ליטר
54 ליטר
משקל עצמי
1 395 ק"ג
1 773 ק"ג
משקל כולל
1 940 ק"ג
2 320 ק"ג
אורך
4 447 מ"מ
4 535 מ"מ
רוחב
1 841 מ"מ
1 856 מ"מ
גובה
1 624 מ"מ
1 760 מ"מ
בסיס גלגלים
2 675 מ"מ
2 690 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 579 מ"מ
1 562 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 587 מ"מ
1 565 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
591 ליטר
556 ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 670 ליטר
1 478 ליטר
רדיוס הסיבוב
10.67 מ'
גודל הגלגל
225/55 R18
225/65 R17
בתוך העיר
5.8 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
4.7 ליטר
צריכה ממוצעת
5.1 ליטר
1.4 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
יורו 6
פליטת CO2
112 ג'/ק"מ
32 ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין
Plug-in היבריד
קיבולת סוללה
14.4 קוט"ש
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
קדמי, רוחבי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
1199 סמ"ק
2488 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
לא
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
3
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
10.5
13
קדח / מהלך
75 × 90.5 מ"מ
89 x 100 מ"מ
הספק מירבי
130 (96 ) 5500
225 (165 ) 6250
מומנט מירבי
235 1750
210 4500
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
חצי-עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק
מרווח גחון
219
רמת גימור
פיג'ו 3008 ו-פורד קוגה
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילה מרכזית
אימובילייזר
חיישן תזוזה
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת ניהול יציבות הרכב
מערכת ניטור שטחים מתים
USB
Bluetooth
12V
Carplay
AUX
תפעול קולי
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
הגה מצופה עור
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
ידית הילוכים מצופה עור
חלונות כהים
גג פנורמי
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושב הנהג
כוונון גובה של מושבים קדמיים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
מושב נהג עם כוונון חשמלי
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד
ריפוד מושבים משולב
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מחשב דרך
לוח מחוונים דיגיטלי
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
פקדי העברת הילוכים על ההגה
בלם יד חשמלי
מערכת Start-stop
הגה רב-תכליתי
מראות מתקפלות
גלגל חלופי מוקטן
צבע מטאלי
גגון
פנסים קדמיים
פנסי LED
פנסי LED אחוריים
פנסי LED אחוריים
פנסי LED
חיישן אור
חיישן גשם
אורות יום
בקרת אורות אוטומטית
מערכת תאורה אדפטיבית
פנסי ערפל
מערכת נגד סנוור HBA
קוטר
R18
R18
חומר
סגסוגת
תמונות
פיג'ו 3008
פורד קוגה
השוואה של פיג'ו 3008 עם רכבים אחרים
השוואה של פורד קוגה עם רכבים אחרים
היום למכירה
פורד קוגה, 2013
₪ 29 900
פיג'ו 3008, 2021
₪ 89 900
פורד קוגה, 2020
₪ 71 900
פיג'ו 3008, 2021
₪ 92 990
פיג'ו 3008, 2022
₪ 131 995
פיג'ו 3008, 2021
₪ 89 900
פיג'ו 3008, 2021
₪ 109 900
פיג'ו 3008, 2018
₪ 87 740
פיג'ו 3008, 2022
₪ 110 440
פיג'ו 3008, 2018
₪ 66 950
פיג'ו 3008, 2021
₪ 94 500
פיג'ו 3008, 2018
₪ 78 750
פיג'ו 3008, 2017
₪ 65 000
פיג'ו 3008, 2022
₪ 143 900
פיג'ו 3008, 2020
₪ 99 900
פיג'ו 3008, 2018
₪ 79 000
פיג'ו 3008, 2020
₪ 109 900
פיג'ו 3008, 2020
₪ 92 900
פיג'ו 3008, 2020
₪ 77 900
פיג'ו 3008, 2020
₪ 95 000
השוואת רכבים דומים לפיג'ו 3008 ו-פורד קוגה
פיג'ו 3008 ו-פורד קוגה הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין פיג'ו 3008 לבין פורד קוגה תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.