- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- פיג'ו 508 ו-יונדאי i40
השוואה בין פיג'ו 508 ו-יונדאי i40
פיג'ו 508
מחיר לא נקבע
בינתיים אף אחד לא מוכר
יונדאי i40
מחיר לא נקבע
בינתיים אף אחד לא מוכר
מאפיינים
פיג'ו 508 ו-יונדאי i40
תיבת הילוכים
אוטומטית
ידני
מספר הילוכים
8
6
הנעה
קדמית
קדמית
מהירות מרבית
225 קמ"ש
197 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
7.9 שניות
11.5 שניות
קיבולת מיכל דלק
62 ליטר
70 ליטר
משקל עצמי
1 495 ק"ג
1 477 ק"ג
משקל כולל
1 999 ק"ג
1 980 ק"ג
אורך
4 750 מ"מ
4 745 מ"מ
רוחב
1 860 מ"מ
1 815 מ"מ
גובה
1 410 מ"מ
1 470 מ"מ
בסיס גלגלים
2 800 מ"מ
2 770 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 601 מ"מ
1 591 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 597 מ"מ
1 597 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
487 ליטר
525 ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 537 ליטר
רדיוס הסיבוב
10.8 מ'
גודל הגלגל
215/55 R17
205/60 R16
215/50 R17
225/45 R18
215/50 R17
225/45 R18
בתוך העיר
6.2 ליטר
8.3 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
4.2 ליטר
5.2 ליטר
צריכה ממוצעת
5 ליטר
6.3 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
יורו 6
פליטת CO2
123 ג'/ק"מ
147 ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין
בנזין
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
קדמי, רוחבי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
1598 סמ"ק
1591 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
לא
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
4
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
10.5
11
קדח / מהלך
77.0 x 85.8 מ"מ
77 × 85.4 מ"מ
הספק מירבי
180 (133 ) 5500
135 (99 ) 6300
מומנט מירבי
255 1650
165 4850
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק
מרווח גחון
180
147
רמת גימור
פיג'ו 508 ו-יונדאי i40
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילת דלתות אחוריות
נעילה מרכזית
אזעקה
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
USB
Bluetooth
12V
Carplay
טעינה אלחוטית לסמארטפון
מערכת ניווט (GPS)
AUX
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
רמקולים
8 רמקולים
מושב אחורי מתקפל
תאורת אווירה דקורטיבית
הגה מצופה עור
סאנרוף
גג פנורמי
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
משענת ראש אחורית שלישית
ידית הילוכים מצופה עור
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
כוונון חשמלי במושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים משולב
ריפוד מושבים מבד
חימום מושבים קדמיים
חימום מגבים
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי
הגה כוח
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מערכת חניה אוטומטית
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מזגן
מחשב דרך
לוח מחוונים דיגיטלי
כפתור הפעלת מנוע
מערכת Start-stop
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
פקדי העברת הילוכים על ההגה
בלם יד חשמלי
מתלים פעילים
צבע מטאלי
פנסים קדמיים
פנסי LED
אורות יום
מערכת תאורה אדפטיבית
חיישן אור
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
פנסים עוקבי פניה
קוטר
R17
חומר
סגסוגת
פלדה
תמונות
פיג'ו 508
יונדאי i40
השוואה של פיג'ו 508 עם רכבים אחרים
השוואה של יונדאי i40 עם רכבים אחרים
היום למכירה
פיג'ו 508, 2017
₪ 40 000
פיג'ו 508, 2016
₪ 40 000
פיג'ו 508, 2012
₪ 12 000
פיג'ו 508, 2012
₪ 5 000
יונדאי i40, 2013
₪ 26 500
פיג'ו 508, 2014
₪ 23 000
פיג'ו 508, 2013
₪ 8 000
פיג'ו 508, 2012
₪ 15 000
פיג'ו 508, 2015
₪ 26 900
פיג'ו 508, 2013
₪ 25 400
פיג'ו 508, 2013
₪ 20 000
פיג'ו 508, 2012
₪ 18 000
פיג'ו 508, 2013
₪ 15 000
פיג'ו 508, 2013
₪ 22 000
השוואת רכבים דומים לפיג'ו 508 ו-יונדאי i40
פיג'ו 508 ו-יונדאי i40 הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין פיג'ו 508 לבין יונדאי i40 תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.