1. ראשי
  2. השוואה בין מכוניות
  3. פיג'ו 508 ו-אופל אינסיגניה

השוואה בין פיג'ו 508 ו-אופל אינסיגניה

פיג'ו 508 2018. מרכב, צורה. ליפטבק, 2 דור
פיג'ו 508
מחיר לא נקבע
אופל אינסיגניה ‏2017. מרכב, צורה. ליפטבק, 2 דור
אופל אינסיגניה
מ- ₪ 68 000

מאפיינים

פיג'ו 508 ו-אופל אינסיגניה

תיבת הילוכים
אוטומטית  
אוטומטית  
מספר הילוכים
8  
8  
הנעה
קדמית  
4x4  
מהירות מרבית
225   קמ"ש
242   קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
7.9   שניות
7.3   שניות
קיבולת מיכל דלק
62   ליטר
62   ליטר
משקל עצמי
1 495   ק"ג
1 699   ק"ג
משקל כולל
1 999   ק"ג
2 280   ק"ג
אורך
4 750   מ"מ
4 897   מ"מ
רוחב
1 860   מ"מ
1 863   מ"מ
גובה
1 410   מ"מ
1 455   מ"מ
בסיס גלגלים
2 800   מ"מ
2 829   מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 601   מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 597   מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
487   ליטר
490   ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 537   ליטר
1 450   ליטר
רדיוס הסיבוב
10.8   מ'
גודל הגלגל
215/55 R17  
בתוך העיר
6.2   ליטר
11.2   ליטר
צריכת דלק בינעירונית
4.2   ליטר
7   ליטר
צריכה ממוצעת
5   ליטר
8.6   ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6  
יורו 6  
פליטת CO2
123   ג'/ק"מ
203   ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין  
בנזין  
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי  
קדמי, רוחבי  
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)  
הזרקה ישירה (ישר)  
נפח מנוע
1598   סמ"ק
1998   סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו  
טורבו  
פריסת צילינדרים
בטור  
בטור  
מספר צילינדרים
4  
4  
שסתומים לצילינדר
4  
4  
יחס דחיסה
10.5  
9.5  
קדח / מהלך
77.0 x 85.8   מ"מ
86 × 96   מ"מ
הספק מירבי
180 (133 ) 5500
260 (191 ) 5300
מומנט מירבי
255 1650
407 2500 – 4000
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמים אחוריים
דיסק  
דיסק  
מרווח גחון
180

רמת גימור

פיג'ו 508 ו-אופל אינסיגניה

כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילת דלתות אחוריות
נעילה מרכזית
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית  
בקרת שיוט אדפטיבית  
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת ניהול יציבות הרכב
USB
Bluetooth
12V
Carplay
טעינה אלחוטית לסמארטפון
מערכת ניווט (GPS)
AUX
צליל
מערכת שמע  
מערכת שמע  
רמקולים
8 רמקולים  
מושב אחורי מתקפל
תאורת אווירה דקורטיבית
הגה מצופה עור
סאנרוף
גג פנורמי
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
חלונות כהים
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים  
כוונון גובה של מושב הנהג
כוונון גובה של מושבים קדמיים
 
כוונון חשמלי במושבים קדמיים
מושב נהג עם כוונון חשמלי
מושב הנהג עם זיכרון
מושבים קדמיים עם זיכרון
מושבים קדמיים
עיסוי במושים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים משולב  
ריפוד מושבים מעור  
חימום מושבים קדמיים
חימום מושבים אחוריים
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי  
הגה כוח אקטיבי  
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מערכת חניה אוטומטית
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית  
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית  
מחשב דרך
לוח מחוונים דיגיטלי
כפתור הפעלת מנוע
מערכת Start-stop
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
פקדי העברת הילוכים על ההגה
בלם יד חשמלי
מערכת כניסה ללא מפתח
מראות מתקפלות
מתלים פעילים
צבע מטאלי
פנסים קדמיים
פנסי LED  
פנסי LED  
אורות יום
מערכת תאורה אדפטיבית
חיישן אור
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
פנסים עוקבי פניה
פנסי ערפל
קוטר
R17  
R18  
חומר
סגסוגת  
סגסוגת  

תמונות

פיג'ו 508
אופל אינסיגניה

השוואה של פיג'ו 508 עם רכבים אחרים

השוואה של אופל אינסיגניה עם רכבים אחרים

השוואת רכבים דומים לפיג'ו 508 ו-אופל אינסיגניה

פיג'ו 508 ו-אופל אינסיגניה הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין פיג'ו 508 לבין אופל אינסיגניה תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.