- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- פיג'ו 508 ו-ביואיק לה קרוס
השוואה בין פיג'ו 508 ו-ביואיק לה קרוס
פיג'ו 508
מחיר לא נקבע
בינתיים אף אחד לא מוכר
מאפיינים
פיג'ו 508 ו-ביואיק לה קרוס
תיבת הילוכים
אוטומטית
אוטומטית
מספר הילוכים
8
6
הנעה
קדמית
קדמית
מהירות מרבית
225 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
7.9 שניות
10 שניות
קיבולת מיכל דלק
62 ליטר
משקל עצמי
1 495 ק"ג
משקל כולל
1 999 ק"ג
אורך
4 750 מ"מ
5 001 מ"מ
רוחב
1 860 מ"מ
1 857 מ"מ
גובה
1 410 מ"מ
1 504 מ"מ
בסיס גלגלים
2 800 מ"מ
2 837 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 601 מ"מ
1 567 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 597 מ"מ
1 575 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
487 ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 537 ליטר
רדיוס הסיבוב
10.8 מ'
גודל הגלגל
215/55 R17
בתוך העיר
6.2 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
4.2 ליטר
צריכה ממוצעת
5 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
יורו 4
פליטת CO2
123 ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין
בנזין
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
קדמי, רוחבי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
1598 סמ"ק
2384 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
לא
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
4
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
10.5
10.4
קדח / מהלך
77.0 x 85.8 מ"מ
88 × 98 מ"מ
הספק מירבי
180 (133 ) 5500
182 (134 ) 6700
מומנט מירבי
255 1650
233 4900
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק
מרווח גחון
180
165
רמת גימור
פיג'ו 508 ו-ביואיק לה קרוס
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילת דלתות אחוריות
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
USB
Bluetooth
12V
Carplay
טעינה אלחוטית לסמארטפון
מערכת ניווט (GPS)
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
רמקולים
8 רמקולים
מושב אחורי מתקפל
תאורת אווירה דקורטיבית
הגה מצופה עור
סאנרוף
גג פנורמי
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
ידית הילוכים מצופה עור
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
כוונון חשמלי במושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים משולב
ריפוד מושבים מעור
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי
הגה כוח
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מערכת חניה אוטומטית
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מזגן
מחשב דרך
לוח מחוונים דיגיטלי
כפתור הפעלת מנוע
מערכת Start-stop
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
פקדי העברת הילוכים על ההגה
בלם יד חשמלי
מתלים פעילים
צבע מטאלי
פנסים קדמיים
פנסי LED
אורות יום
מערכת תאורה אדפטיבית
חיישן אור
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
פנסים עוקבי פניה
קוטר
R17
R18
חומר
סגסוגת
סגסוגת
תמונות
פיג'ו 508
ביואיק לה קרוס
השוואה של פיג'ו 508 עם רכבים אחרים
השוואה של ביואיק לה קרוס עם רכבים אחרים
היום למכירה
ביואיק לה קרוס, 2012
₪ 32 000
ביואיק לה קרוס, 2010
₪ 15 000
פיג'ו 508, 2017
₪ 40 000
ביואיק לה קרוס, 2010
₪ 21 000
ביואיק לה קרוס, 2011
₪ 22 000
פיג'ו 508, 2016
₪ 40 000
ביואיק לה קרוס, 2011
₪ 22 000
ביואיק לה קרוס, 2006
₪ 12 900
פיג'ו 508, 2012
₪ 12 000
ביואיק לה קרוס, 2007
₪ 8 000
ביואיק לה קרוס, 2010
₪ 18 000
פיג'ו 508, 2012
₪ 5 000
פיג'ו 508, 2014
₪ 23 000
פיג'ו 508, 2013
₪ 8 000
ביואיק לה קרוס, 2009
₪ 18 500
פיג'ו 508, 2012
₪ 15 000
פיג'ו 508, 2015
₪ 26 900
ביואיק לה קרוס, 2012
₪ 33 000
פיג'ו 508, 2013
₪ 25 400
ביואיק לה קרוס, 2012
₪ 34 000
השוואת רכבים דומים לפיג'ו 508 ו-ביואיק לה קרוס
פיג'ו 508 ו-ביואיק לה קרוס הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין פיג'ו 508 לבין ביואיק לה קרוס תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.