- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- פיג'ו 508 ו-סובארו לגאסי
השוואה בין פיג'ו 508 ו-סובארו לגאסי
פיג'ו 508
מחיר לא נקבע
בינתיים אף אחד לא מוכר
מאפיינים
פיג'ו 508 ו-סובארו לגאסי
תיבת הילוכים
אוטומטית
ידני
מספר הילוכים
8
6
הנעה
קדמית
4x4
מהירות מרבית
225 קמ"ש
210 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
7.9 שניות
9.5 שניות
קיבולת מיכל דלק
62 ליטר
65 ליטר
משקל עצמי
1 495 ק"ג
1 495 ק"ג
משקל כולל
1 999 ק"ג
2 000 ק"ג
אורך
4 750 מ"מ
4 735 מ"מ
רוחב
1 860 מ"מ
1 780 מ"מ
גובה
1 410 מ"מ
1 505 מ"מ
בסיס גלגלים
2 800 מ"מ
2 750 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 601 מ"מ
1 565 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 597 מ"מ
1 570 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
487 ליטר
486 ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 537 ליטר
רדיוס הסיבוב
10.8 מ'
11.4 מ'
גודל הגלגל
215/55 R17
205/60 R16
בתוך העיר
6.2 ליטר
11.8 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
4.2 ליטר
6.7 ליטר
צריכה ממוצעת
5 ליטר
8.5 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
יורו 5
פליטת CO2
123 ג'/ק"מ
198 ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין
בנזין
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
קדמי, אורכי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
1598 סמ"ק
1994 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
לא
פריסת צילינדרים
בטור
צילינדרים מנוגדים
מספר צילינדרים
4
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
10.5
קדח / מהלך
77.0 x 85.8 מ"מ
הספק מירבי
180 (133 ) 5500
150 (110 ) 6000
מומנט מירבי
255 1650
196 3000
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק
מרווח גחון
180
150
רמת גימור
פיג'ו 508 ו-סובארו לגאסי
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילת דלתות אחוריות
נעילה מרכזית
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
בקרת שיוט
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
USB
Bluetooth
12V
Carplay
טעינה אלחוטית לסמארטפון
מערכת ניווט (GPS)
AUX
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
רמקולים
8 רמקולים
מושב אחורי מתקפל
תאורת אווירה דקורטיבית
הגה מצופה עור
סאנרוף
גג פנורמי
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
כוונון חשמלי במושבים קדמיים
מושב נהג עם כוונון חשמלי
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים משולב
ריפוד מושבים מבד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי
הגה כוח
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מערכת חניה אוטומטית
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מערכת בקרת אקלים מפוצלת רב-אזורית
מחשב דרך
לוח מחוונים דיגיטלי
כפתור הפעלת מנוע
מערכת Start-stop
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
פקדי העברת הילוכים על ההגה
בלם יד חשמלי
מראות מתקפלות
מתלים פעילים
צבע מטאלי
פנסים קדמיים
פנסי LED
אורות יום
מערכת תאורה אדפטיבית
חיישן אור
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
פנסים עוקבי פניה
פנסי ערפל
קוטר
R17
R16
חומר
סגסוגת
תמונות
פיג'ו 508
סובארו לגאסי
השוואה של פיג'ו 508 עם רכבים אחרים
השוואה של סובארו לגאסי עם רכבים אחרים
היום למכירה
פיג'ו 508, 2017
₪ 40 000
פיג'ו 508, 2016
₪ 40 000
פיג'ו 508, 2012
₪ 12 000
פיג'ו 508, 2012
₪ 5 000
פיג'ו 508, 2014
₪ 23 000
פיג'ו 508, 2013
₪ 8 000
פיג'ו 508, 2012
₪ 15 000
פיג'ו 508, 2015
₪ 26 900
פיג'ו 508, 2013
₪ 25 400
פיג'ו 508, 2013
₪ 20 000
פיג'ו 508, 2012
₪ 18 000
סובארו לגאסי, 2005
₪ 16 000
סובארו לגאסי, 2010
₪ 35 000
פיג'ו 508, 2013
₪ 15 000
פיג'ו 508, 2013
₪ 22 000
השוואת רכבים דומים לפיג'ו 508 ו-סובארו לגאסי
פיג'ו 508 ו-סובארו לגאסי הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין פיג'ו 508 לבין סובארו לגאסי תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.