בקיץ נחת בישראל לקסוס UX300e החשמלי החדש בעל סוללה מוגדלת, ועכשיו הושקה הגרסה ההיברידית החזקה החדשה 300h, שתחליף את גרסת ה-250h באירופה. כרגע לא ידוע אם היא תופיע בישראל. בנוסף לכך, הקרוסאובר המעודכן בשנת דגם 2024 יקבל רשימת אבזור מורחבת.
הושקה הגרסה ההיברידית החזקה החדשה לקסוס UX 300h
AUTOBOOM

הושקה הגרסה ההיברידית החזקה החדשה לקסוס UX 300h

הושקה הגרסה ההיברידית החזקה החדשה לקסוס UX 300h

בקיץ נחת בישראל לקסוס UX300e החשמלי החדש בעל סוללה מוגדלת, ועכשיו הושקה הגרסה ההיברידית החזקה החדשה 300h, שתחליף את גרסת ה-250h באירופה. כרגע לא ידוע אם היא תופיע בישראל. בנוסף לכך, הקרוסאובר המעודכן בשנת דגם 2024 יקבל רשימת אבזור מורחבת.

נכון להיום, לקסוס UX הוא הקרוסאובר הקטן ביותר בהיצע של לקסוס (אורך 4,495 מ"מ). "UX" הן ראשי תיבות של "Urban Explorer". מוצע במספר גרסאות: UX 200 עם מנוע בנזין בלבד, UX 250h ההיברידית ו-UX 300e החשמלית

להזכירכם
Lexus UX 250h F SPORT.

בשנת 2022 הקרוסאובר הקומפקטי עבר מודרניזציה. לקסוס UX המעודכן זכה להגברת הקשיחות ולמרכב מחוזק, עודכנו מערכות העזר האלקטרוניות ומערכת המולטימדיה, חבילת מערכות הבטיחות התרחבה. הגרסאות החשמליות קיבלו טווח נסיעה מוגדל. האינטראקציה עם הרכב הפכה אינטואיטיבית יותר. אבל מבחוץ אין כמעט שינויים.

תא נוסעים. Lexus UX 250h F SPORT.

באוגוסט 2023 נחת בישראל לקסוס UX 300e החשמלי המעודכן. הוא צויד בסוללה בעלת קיבולת מוגברת, שהגדילה את טווח הנסיעה בין טעינות מ-315 ל-447 ק"מ. אך במקביל לטווח עלה גם המחיר – הגרסה החשמלית הבסיסית כעת עולה 290,000 ש"ח במקום 227,990 (כל המחירים כאן ולהלן לא כוללים אגרת רישוי, נכון לדצמבר 2023).

לקסוס UX 300e החשמלי.

הבאה בתור היא הגרסה ההיברידית החדשה UX 300h, שכנראה תהיה גם היא יקרה יותר מה-UX 250h הקודמת, הנמכרת כיום בישראל במחיר החל מ-214,900 ש"ח.

תא נוסעים. לקסוס UX 300e החשמלי.

הגרסה ההיברידית החדשה UX 300h הוכרזה עד כה רק עבור אירופה, שם היא תחליף את UX 250h הקודמת. סביר להניח שהחלפה זו תתרחש בעתיד גם בשאר השווקים, כולל הישראלי

חשוב

הרכב יחידת הכוח של לקסוס UX 300h כולל מנוע בנזין 2 ליטר, מנוע חשמלי וגיר רציף אלקטרו-מכני. ההספק של גרסה זו גדל מ-184 ל-199 כ"ס. כמו כן, דגם זה יצויד בסוללת ליתיום-יון, בעוד ב-UX 250 מותקנת סוללת ניקל מתכת-הידריד.

לקסוס UX ‏2018. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 1 דור
לקסוס UX 300h עם הנעה קדמית מאיץ ל-100 קמ"ש תוך 8,1 שניות, עם הנעה כפולה – תוך 7,9 שניות.

כמקודם, ההיבריד מוצע בגרסת הנעה כפולה e-Four בעלת מנוע חשמלי נפרד בסרן האחורי, שהספקו ב-UX 300h הוגבר מ-7 כ"ס הצנועים ל-41 כ"ס. אולם הדבר לא השפיע על ההספק הכולל של המערכת: אותם 199 כ"ס. ובכל זאת, הגרסה החדשה יצאה מהירה יותר: לקסוס UX 300h עם הנעה קדמית מאיץ ל-100 קמ"ש תוך 8,1 שניות, ועם הנעה כפולה – תוך 7,9 שניות (UX 250h מאיץ תוך 8,5 ו-8,7 שניות, בהתאם).

לקסוס UX ‏2018. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 1 דור
הותקנה מערכת לניטור מצב הנהג.

בנוסף לכך, לקסוס UX 300h שנת 2024 קיבל רשימת אופציות מורחבת. בתוספת תשלום ניתן להתקין לוח מחוונים דיגיטלי בגודל "12,3. ההגה "מותאם לשילוב מצלמת Driver Monitor", כלומר, תופיע מערכת לניטור מצב הנהג: אם הנהג לא יגיב לאזהרות, המערכת תעצור את המכונית ותדליק את איתותי החירום. ובאופן כללי, חבילת הבטיחות +Lexus Safety System מציעה יותר פונקציות.

תאריך תחילת המכירות המדויק של לקסוס UX 300h באירופה טרם פורסם, כמו גם המחירים

מועדים

בינתיים תוכלו לעיין בכל ההצעות למכירה של לקסוס UX בישראל ולהשוות מחירים ממוכרים שונים.

איזו גרסה של UX תבחרו?
123 קולות