פורשה. גרסת הפרידה 718 ספיידר RS – הכי דינמית והכי יקרה
הוצגה מכונית ספורט עם גג רך המצוידת במנוע בנזין המפיק מעל 500 כ"ס. גרסת הפרידה 718 ספיידר RS היא הדינמית ביותר: האצה ל-100 קמ"ש לוקחת 3,4 שניות, ל-200 קמ"ש – 10,9 שניות. הגרסה האחרונה והיקרה ביותר תסגור את קו הדגמים פורשה 718 ואחרי כן לדגם ממתין אותו גורל כמו לאחרים – חשמול. את המכונית ממהדורת הפרידה ניתן יהיה לקבל ביולי 2023.
המהירות המרבית של הדגם החדש עומדת על 308 קמ"ש. זה פחות מכמה דגמים אחרים. אבל חשובה יותר ההאצה, דווקא היא הופכת את גרסה זו לבכירה בקו הדגמים.
ספיידר היא מכונית עם מנוע בוקסר אטמוספרי מרכזי בעל 6 צילינדרים בנפח 4 ליטר המותקן בגרסאות המרוצים של פורשה 911: עוקה יבשה, מצערות נפרדות לכל צילינדר, הספק של 500 כ"ס ומומנט 450Nm. תמסורת – תיבת 7 הילוכים רובוטית PDK כפולת מצמדים, הנעה אחורית. בסרן האחורי מותקן דיפרנציאל אוטומטי.
הקבריולט הסופי פורשה 718 RS מצויד במתלים אדפטיביים PASM מונמכים ב-30 מ"מ עם כיול רך יותר מאשר בדגם הקופה 718 קאיימן GT4 RS, אך עם אפשרות כוונון נוקשות. הגלגלים מגיעים בקוטר R20.
המשקל העצמי של פורשה 718 ספיידר RS הוא 1,410 ק"ג, פחות מקאיימן. מכסה תא המטען הקדמי מיוצר מסיבי פחמן, כמו בגרסה הסגורה. הגג הרך של הגרסה הסופית הוקל: שכבת בד בודדת, פיירינג צנוע יותר, כתוצאה המשקל שלו הוא 18,3 ק"ג במקום 25,9 ק"ג. עם זאת, ניתן להסיר את הגג לחלוטין. המושבים בתא הנוסעים גם נהיו קלים יותר הודות לבסיס מקרבון.
ספיידר הסופי יעלה 156 אלף יורו, פי 1,5 יותר מהגרסה הבסיסית עם מנוע בהספק 300 כ"ס (מ-65,968 יורו בגרמניה).
עבור פורשה 718 ספיידר RS זמינה בתוספת תשלום חבילת Weissach Package הכוללת ג'נטים R20 מסגסוגת מגנזיום, מערכת יניקה מטיטניום ועיטור חיצוני מקרבון.