הידעתם שלדגם הסטיישן סובארו אאוטבק ולקרוסאובר סובארו פורסטר, שנמכרים כיום בישראל, יש גרסת Wilderness מיוחדת לשטח? הפירוש של מילה הזאת הוא "טבע פראי". הקרוסאוברים של סובארו הם גם ככה בעלי כישורי שטח לא רעים בהשוואה למתחרים. אבל למי שזה לא מספיק מוצעים קרוס-סטיישן "הרגזן" אאוטבק Wilderness ופורסטר Wilderness אגרסיבי ל
סובארו. אאוטבק ופורסטר בגרסת Wilderness: כובשי השטח
AUTOBOOM

סובארו. אאוטבק ופורסטר בגרסת Wilderness: כובשי השטח

סובארו. אאוטבק ופורסטר בגרסת Wilderness: כובשי השטח

הידעתם שלדגם הסטיישן סובארו אאוטבק ולקרוסאובר סובארו פורסטר, שנמכרים כיום בישראל, יש גרסת Wilderness מיוחדת לשטח? הפירוש של מילה הזאת הוא "טבע פראי". הקרוסאוברים של סובארו הם גם ככה בעלי כישורי שטח לא רעים בהשוואה למתחרים. אבל למי שזה לא מספיק מוצעים קרוס-סטיישן "הרגזן" אאוטבק Wilderness ופורסטר Wilderness אגרסיבי לא פחות עם כושר עבירות מוגבר. מבחוץ ניתן לזהות את דגמים אלו לפי הבודי קיט השחור. אך המאפיין העיקרי של ווילדרנס אלה המתלים המשוכללים עם קפיצים ועם בולמי זעזועים אחרים.

סובארו אאוטבק ווילדרנס

סובארו אאוטבק ווילדרנס קיבל מפשק גלגלים מורחב ב-5 מ"מ ומרווח גחון מוגדל מ-220 ל-240 מ"מ. זווית הגישה עומדת על 20°, זווית נטישה – 23,6°. הוסיפו מיגון נוסף מלמטה וגלגלי 17 אינץ' חדשים עם צמיגי שטח Yokohama Geolandar. בין השינויים האחרים – פגושים שחורים חדשים עם פנסי ערפל מושקעים, קשתות גלגלים מורחבות מסיביות ומסילות גג מחוזקות. בנוסף לכך, על המרכב ובתא הנוסעים יש סמלים מקוריים של הגרסה החדשה.

כבר סיפרנו על סובארו אאוטבק המעודכן שהוצג לפני שנה.

דרך אגב

בתא הנוסעים של אאוטבק כזה – ריפוד מושבים מבד דוחה מים ומחווני זוויות גלגל אורכיות ורוחביות שנוספו למערכת המידה. הרכב מצויד במנוע טורבו 2,4 ליטר סטנדרטי (264 כ"ס) ובגיר רציף Lineartronic. ההינע הסופי נעשה קצר יותר (4,44:1 במקום 4,11:1), כמו כן, שונו ההגדרות של מצבי הנהיגה לשטח של מערכת X-Mode. בהתחשב בכל השכלולים הקרוס-סטיישן אמור להתגבר על גבעת חצץ עם שיפוע של 40%.

סובארו פורסטר ווילדרנס

סובארו פורסטר ווילדרנס נוצר לפי אותו מתכון: מתלים מחוזקים, קפיצים ובולמי זעזועים חדשים, מרווח הגחון הוגדל מ-220 ל-234 מ"מ. זווית גישה – 23,5°, זווית נטישה – 25,4°. גם לו יש מיגון מחוזק מלמטה וצמיגי שטח Yokohama Geolandar 225/60 R17. מבחוץ הוא נבדל מהגרסה הרגילה באותם הפגושים השחורים עם פנסי הערפל השקועים, בכנפיים מסיביות ובציפוי אנטי-רפלקטיבי על מכסה המנוע. על הגג – מסילות מטען עוצמתיות הרחבות ב-20 מ"מ בהשוואה לסטנדרטיות. הן מאפשרות להוביל מטען במשקל 100 ק"ג ובמהלך חניה להחזיק בעומס של 363 ק"ג.

סובארו פורסטר ‏2021. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 5 דור, שדרוג
על הגג – מסילות מטען עוצמתיות הרחבות ב-20 מ"מ בהשוואה לסטנדרטיות.

על סובארו פורסטר שעבר עדכון בשנת 2021 גם כתבנו.

להזכירכם
בתא הנוסעים – ריפוד מושבים דוחה מים ועיטור קונטרסטי.

פורסטר בגרסת ווילדרנס מצויד במנוע 2,5 ליטר סטנדרטי (185 כ"ס) ובגיר רציף Lineartronic. הטווח היעיל של יחסי ההעברה הורחב, ההינע הסופי קוצר (4.11:1 במקום 3.7:1), שונו ההגדרות של מצבי הנהיגה לשטח של מערכת X-Mode. מערכת הקירור חוזקה על מנת להפחית את חימום הגיר בשטח. כושר הגרירה כמעט הוכפל (1,360 ק"ג). בתא הנוסעים – ריפוד מושבים דוחה מים ועיטור קונטרסטי. מבחינת האבזור ווילדרנס זהה לרמת הגימור Premium.

האם גרסת ווילדרנס תהיה שימושית בישראל לדעתכם?
17 קולות