1. ראשי
  2. השוואה בין מכוניות
  3. פיג'ו 5008 ו-צ'רי טיגו 8 פרו

השוואה בין פיג'ו 5008 ו-צ'רי טיגו 8 פרו

פיג'ו 5008 ‏2020. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 2 דור, שדרוג
פיג'ו 5008
מ- ₪ 108 500
צ'רי טיגו 8 פרו ‏2020. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 1 דור
צ'רי טיגו 8 פרו
מחיר לא נקבע

מאפיינים

פיג'ו 5008 ו-צ'רי טיגו 8 פרו

תיבת הילוכים
אוטומטית  
רובוטי  
מספר הילוכים
8  
7  
הנעה
קדמית  
קדמית  
מהירות מרבית
196   קמ"ש
183   קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
10.2   שניות
9.1   שניות
קיבולת מיכל דלק
56   ליטר
51   ליטר
משקל עצמי
1 523   ק"ג
1 640   ק"ג
משקל כולל
2 210   ק"ג
2 143   ק"ג
אורך
4 641   מ"מ
4 722   מ"מ
רוחב
1 844   מ"מ
1 860   מ"מ
גובה
1 646   מ"מ
1 705   מ"מ
בסיס גלגלים
2 840   מ"מ
2 710   מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 593   מ"מ
1 582   מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 601   מ"מ
1 604   מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
210   ליטר
193   ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 940   ליטר
2 101   ליטר
רדיוס הסיבוב
11.2   מ'
11.2   מ'
גודל הגלגל
215/65 R17
225/55 R18
 
235/55 R18  
בתוך העיר
8.6   ליטר
צריכת דלק בינעירונית
6.2   ליטר
צריכה ממוצעת
6.6   ליטר
7   ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6  
יורו 6  
פליטת CO2
144   ג'/ק"מ
165   ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין  
בנזין  
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי  
קדמי, רוחבי  
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)  
הזרקה מופצת (רב-נקודתית)  
נפח מנוע
1199   סמ"ק
1598   סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו  
טורבו  
פריסת צילינדרים
בטור  
בטור  
מספר צילינדרים
3  
4  
שסתומים לצילינדר
4  
4  
יחס דחיסה
10.5  
9.9  
קדח / מהלך
75 × 90.5   מ"מ
77 × 85.8   מ"מ
הספק מירבי
130 (96 ) 5500
186 (136 ) 5500
מומנט מירבי
235 1750
282 2000 – 4500
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי פנאומטי  
מתלה אחורי
חצי-עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמים אחוריים
דיסק  
דיסק  
מרווח גחון
236
190

רמת גימור

פיג'ו 5008 ו-צ'רי טיגו 8 פרו

כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
אזהרת פתיחת דלת
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
מצלמה היקפית 360°
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט  
בקרת שיוט אדפטיבית  
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת בקרת נתיב
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת בקרת ירידה במורד (HDC)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
מערכת עזר לתנועה בפקקים
העברת הילוכים חשמלית
Bluetooth
Carplay
USB
12V
Android Auto
טעינה אלחוטית לסמארטפון
צליל
מערכת שמע  
מערכת שמע  
רמקולים
6 רמקולים  
הגה מצופה עור
חלונות חשמל
מושב אחורי מתקפל
סאנרוף
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושב הנהג  
מושב נהג עם כוונון חשמלי
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד  
ריפוד מושבים דמוי עור  
חימום מושבים קדמיים
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח  
הגה כוח  
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית  
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית  
מחשב דרך
לוח מחוונים דיגיטלי
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
פתיחה חשמלית לדלת תא מטען
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
פקדי העברת הילוכים על ההגה
בלם יד חשמלי
מראה מרכזית עם עמעום אוטומטי
גלגל חלופי מוקטן
צבע מטאלי
גגון
פנסים קדמיים
פנסי LED  
אורות יום
פנסי ערפל
חיישן אור
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
קוטר
R18  
R18  
חומר
סגסוגת  
סגסוגת  

תמונות

פיג'ו 5008
צ'רי טיגו 8 פרו

השוואה של פיג'ו 5008 עם רכבים אחרים

השוואה של צ'רי טיגו 8 פרו עם רכבים אחרים

השוואת רכבים דומים לפיג'ו 5008 ו-צ'רי טיגו 8 פרו

פיג'ו 5008 ו-צ'רי טיגו 8 פרו הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין פיג'ו 5008 לבין צ'רי טיגו 8 פרו תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.