- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- ניסאן ליף ו-פיג'ו 308
השוואה בין ניסאן ליף ו-פיג'ו 308
מאפיינים
ניסאן ליף ו-פיג'ו 308
תיבת הילוכים
אוטומטית
אוטומטית
מספר הילוכים
1
8
הנעה
קדמית
קדמית
מהירות מרבית
144 קמ"ש
235 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
7.9 שניות
7.4 שניות
קיבולת מיכל דלק
53 ליטר
משקל עצמי
1 580 ק"ג
1 279 ק"ג
משקל כולל
1 995 ק"ג
1 815 ק"ג
אורך
4 490 מ"מ
4 253 מ"מ
רוחב
1 788 מ"מ
1 804 מ"מ
גובה
1 595 מ"מ
1 457 מ"מ
בסיס גלגלים
2 700 מ"מ
2 620 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 540 מ"מ
1 559 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 530 מ"מ
1 553 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
400 ליטר
420 ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 176 ליטר
1 228 ליטר
רדיוס הסיבוב
10.4 מ'
גודל הגלגל
215/50 R17
205/55 R16
205/55 R16
225/40 R18
טעינה מלאה בבית
450
טעינה מלאה בעמדת טעינה
120
בתוך העיר
7.3 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
4.8 ליטר
צריכה ממוצעת
5.7 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
פליטת CO2
132 ג'/ק"מ
סוג מנוע
חשמלי
בנזין
קיבולת סוללה
40 קוט"ש
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
1598 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
מספר צילינדרים
4
שסתומים לצילינדר
4
קדח / מהלך
77 × 85.8 מ"מ
הספק מירבי
150 (110 ) 9795
225 (165 ) 5500
מומנט מירבי
326 3283
306 1900
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
חצי-עצמאי עם קפיץ
חצי-עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק
מרווח גחון
155
110
רמת גימור
ניסאן ליף ו-פיג'ו 308
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כריות אוויר צדדיות אחוריות
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
מצלמה היקפית 360°
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
בקרת שיוט אדפטיבית
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת ניהול יציבות הרכב
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת בחירת מצבי נהיגה
USB
Bluetooth
12V
Carplay
Android Auto
צליל
מערכת שמע
חלונות חשמל
כיסויי דוושות
חצאיות צד
מושבי ספורט קדמיים
חלונות כהים
גג פנורמי
משענת יד בין המושבים הקדמיים
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושב הנהג
כוונון גובה של מושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד
ריפוד מושבים משולב
כוונון הגה לגובה
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מערכת חניה אוטומטית
מיזוג
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מחשב דרך
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות מתקפלות
תא כפפות מקורר
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מערכת Start-stop
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
פקדי העברת הילוכים על ההגה
גלגל חלופי בגודל מלא
צבע מטאלי
עיצוב חיצוני
פנסים קדמיים
פנסי LED
פנסי LED
מערכת תאורה אדפטיבית
פנסי ערפל
חיישן אור
חיישן גשם
אורות יום
קוטר
R17
R18
תמונות
ניסאן ליף
פיג'ו 308
השוואה של ניסאן ליף עם רכבים אחרים
השוואה של פיג'ו 308 עם רכבים אחרים
היום למכירה
פיג'ו 308, 2011
₪ 9 500
פיג'ו 308, 2012
₪ 10 500
פיג'ו 308, 2016
₪ 16 000
ניסאן ליף, 2020
₪ 81 000
פיג'ו 308, 2016
₪ 34 000
פיג'ו 308, 2016
₪ 25 000
פיג'ו 308, 2010
₪ 7 500
פיג'ו 308, 2010
₪ 2 500
פיג'ו 308, 2013
₪ 14 000
פיג'ו 308, 2015
₪ 19 000
פיג'ו 308, 2015
₪ 18 000
פיג'ו 308, 2016
₪ 19 900
פיג'ו 308, 2015
₪ 19 500
פיג'ו 308, 2016
₪ 20 000
פיג'ו 308, 2013
₪ 11 500
פיג'ו 308, 2011
₪ 7 000
פיג'ו 308, 2015
₪ 18 500
פיג'ו 308, 2011
₪ 11 800
פיג'ו 308, 2017
₪ 29 500
פיג'ו 308, 2015
₪ 28 000
השוואת רכבים דומים לניסאן ליף ו-פיג'ו 308
ניסאן ליף ו-פיג'ו 308 הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין ניסאן ליף לבין פיג'ו 308 תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.