- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- פיג'ו 308 ו-יונדאי i30
השוואה בין פיג'ו 308 ו-יונדאי i30
יונדאי i30
מחיר לא נקבע
בינתיים אף אחד לא מוכר
מאפיינים
פיג'ו 308 ו-יונדאי i30
תיבת הילוכים
אוטומטית
רובוטי
מספר הילוכים
8
7
הנעה
קדמית
קדמית
מהירות מרבית
235 קמ"ש
205 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
7.4 שניות
9.2 שניות
קיבולת מיכל דלק
53 ליטר
50 ליטר
משקל עצמי
1 279 ק"ג
1 250 ק"ג
משקל כולל
1 815 ק"ג
1 850 ק"ג
אורך
4 253 מ"מ
4 340 מ"מ
רוחב
1 804 מ"מ
1 795 מ"מ
גובה
1 457 מ"מ
1 455 מ"מ
בסיס גלגלים
2 620 מ"מ
2 650 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 559 מ"מ
1 573 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 553 מ"מ
1 581 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
420 ליטר
395 ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 228 ליטר
1 301 ליטר
גודל הגלגל
225/40 R18
205/55 R16
225/45 R17
225/45 R17
בתוך העיר
7.3 ליטר
6.4 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
4.8 ליטר
5 ליטר
צריכה ממוצעת
5.7 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
יורו 6
פליטת CO2
132 ג'/ק"מ
130 ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין
בנזין
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
קדמי, רוחבי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
1598 סמ"ק
1353 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
4
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
10
קדח / מהלך
77 × 85.8 מ"מ
71.6 × 84 מ"מ
הספק מירבי
225 (165 ) 5500
140 (103 ) 6000
מומנט מירבי
306 1900
247 1500
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
חצי-עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק
מרווח גחון
110
140
רמת גימור
פיג'ו 308 ו-יונדאי i30
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר צדדיות אחוריות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
בקרת שיוט אדפטיבית
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת ניהול יציבות הרכב
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
USB
Bluetooth
12V
Carplay
AUX
Android Auto
טעינה אלחוטית לסמארטפון
צליל
מערכת שמע
כיסויי דוושות
חצאיות צד
מושבי ספורט קדמיים
חלונות כהים
גג פנורמי
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
הגה מצופה עור
סאנרוף
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
מושב נהג עם כוונון חשמלי
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים משולב
ריפוד מושבים מבד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מערכת חניה אוטומטית
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
תא כפפות מקורר
מחשב דרך
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מערכת Start-stop
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
פקדי העברת הילוכים על ההגה
מראות מתקפלות
גלגל חלופי בגודל מלא
צבע מטאלי
עיצוב חיצוני
פנסים קדמיים
פנסי LED
פנסי LED
אורות יום
פנסי ערפל
חיישן אור
חיישן גשם
מערכת תאורה אדפטיבית
מערכת נגד סנוור HBA
קוטר
R18
R17
חומר
סגסוגת
תמונות
פיג'ו 308
יונדאי i30
השוואה של פיג'ו 308 עם רכבים אחרים
השוואה של יונדאי i30 עם רכבים אחרים
היום למכירה
פיג'ו 308, 2011
₪ 9 500
יונדאי i30, 2016
₪ 57 995
יונדאי i30, 2014
₪ 30 000
יונדאי i30, 2014
₪ 44 500
יונדאי i30, 2011
₪ 15 999
יונדאי i30, 2009
₪ 16 600
יונדאי i30, 2009
₪ 19 800
יונדאי i30, 2013
₪ 18 000
יונדאי i30, 2013
₪ 22 000
יונדאי i30, 2009
₪ 18 500
יונדאי i30, 2014
₪ 25 000
פיג'ו 308, 2012
₪ 10 500
יונדאי i30, 2015
₪ 26 500
פיג'ו 308, 2016
₪ 16 000
יונדאי i30, 2010
₪ 14 800
יונדאי i30, 2016
₪ 42 000
יונדאי i30, 2014
₪ 28 000
יונדאי i30, 2009
₪ 13 000
יונדאי i30, 2011
₪ 16 500
יונדאי i30, 2009
₪ 11 000
השוואת רכבים דומים לפיג'ו 308 ו-יונדאי i30
פיג'ו 308 ו-יונדאי i30 הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין פיג'ו 308 לבין יונדאי i30 תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.