- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- פיג'ו 308 ו-פיג'ו 301
השוואה בין פיג'ו 308 ו-פיג'ו 301
מאפיינים
פיג'ו 308 ו-פיג'ו 301
תיבת הילוכים
אוטומטית
אוטומטית
מספר הילוכים
8
6
הנעה
קדמית
קדמית
מהירות מרבית
235 קמ"ש
180 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
7.4 שניות
11.1 שניות
קיבולת מיכל דלק
53 ליטר
50 ליטר
משקל עצמי
1 279 ק"ג
1 115 ק"ג
משקל כולל
1 815 ק"ג
אורך
4 253 מ"מ
4 445 מ"מ
רוחב
1 804 מ"מ
1 748 מ"מ
גובה
1 457 מ"מ
1 466 מ"מ
בסיס גלגלים
2 620 מ"מ
2 652 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 559 מ"מ
1 501 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 553 מ"מ
1 478 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
420 ליטר
506 ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 228 ליטר
1 332 ליטר
רדיוס הסיבוב
11 מ'
גודל הגלגל
225/40 R18
185/65 R15
195/55 R16
195/55 R16
בתוך העיר
7.3 ליטר
9 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
4.8 ליטר
5.2 ליטר
צריכה ממוצעת
5.7 ליטר
6.6 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
פליטת CO2
132 ג'/ק"מ
154 ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין
בנזין
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
קדמי, רוחבי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
הזרקה מופצת (רב-נקודתית)
נפח מנוע
1598 סמ"ק
1587 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
לא
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
4
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
10.8
קדח / מהלך
77 × 85.8 מ"מ
78.5 × 82 מ"מ
הספק מירבי
225 (165 ) 5500
115 (85 ) 6050
מומנט מירבי
306 1900
150 4000
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
חצי-עצמאי עם קפיץ
חצי-עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
תוף
מרווח גחון
110
142
רמת גימור
פיג'ו 308 ו-פיג'ו 301
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר צדדיות אחוריות
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
בקרת שיוט
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת ניהול יציבות הרכב
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
USB
Bluetooth
12V
Carplay
AUX
צליל
מערכת שמע
כיסויי דוושות
חצאיות צד
מושבי ספורט קדמיים
חלונות כהים
גג פנורמי
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים משולב
ריפוד מושבים מבד
הגה כוח
הגה כוח
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מערכת חניה אוטומטית
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מזגן
תא כפפות מקורר
מחשב דרך
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מערכת Start-stop
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
פקדי העברת הילוכים על ההגה
גלגל חלופי בגודל מלא
צבע מטאלי
עיצוב חיצוני
פנסים קדמיים
פנסי LED
אורות יום
פנסי ערפל
חיישן אור
חיישן גשם
קוטר
R18
R15
חומר
סגסוגת
תמונות
פיג'ו 308
פיג'ו 301
השוואה של פיג'ו 308 עם רכבים אחרים
השוואה של פיג'ו 301 עם רכבים אחרים
היום למכירה
פיג'ו 308, 2011
₪ 9 500
פיג'ו 308, 2012
₪ 10 500
פיג'ו 308, 2016
₪ 16 000
פיג'ו 308, 2016
₪ 34 000
פיג'ו 308, 2016
₪ 25 000
פיג'ו 301, 2013
₪ 10 000
פיג'ו 301, 2017
₪ 22 000
פיג'ו 308, 2010
₪ 7 500
פיג'ו 301, 2016
₪ 21 600
פיג'ו 308, 2010
₪ 2 500
פיג'ו 308, 2013
₪ 14 000
פיג'ו 301, 2014
₪ 15 000
פיג'ו 301, 2017
₪ 25 000
פיג'ו 308, 2015
₪ 19 000
פיג'ו 301, 2015
₪ 11 000
פיג'ו 301, 2015
₪ 12 000
פיג'ו 308, 2015
₪ 18 000
פיג'ו 308, 2016
₪ 19 900
פיג'ו 308, 2015
₪ 19 500
פיג'ו 308, 2016
₪ 20 000
השוואת רכבים דומים לפיג'ו 308 ו-פיג'ו 301
פיג'ו 308 ו-פיג'ו 301 הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין פיג'ו 308 לבין פיג'ו 301 תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.